Skocz do zawartości

wolfik511000

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f10 528i n20b20

Osiągnięcia wolfik511000

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj auto będę odbierał od mechanika, jak przetestuję i będzie wszystko hulać to dam znać co było do zrobienia i jakie były tego koszty :)
  2. Hmm, rozrząd trochę mi nie pasuje, ze względu na to, że podana sytuacja dzieje się wyłącznie na rozgrzanym silniku. Na zimnym ( chociaż staram się tego nie robić, jedynie dla sprawdzenia) powyższa sytuacja nie wystąpiła nigdy. Co do vanosa racja bo po rozgrzaniu olej robi się rzadszy i gdzieś vanos może puszczać ciśnienie oleju i taki tego efekt. Jakie są możliwości sprawdzenia poprawności działania vanosow?
  3. Witam, starałem się znaleźć temat podobny do mojego problemu niestety nie udało mi się (jeśli jest proszę o odesłanie) Zacznę tak, auto obecnie ma przebieg 177 tyś, przy 165 tyś wymieniony został rozrząd a przy tym świece zapłonowe oraz panewki. Problem jaki jest wygląda następująco, sporadycznie, potrafi wyskoczyć błąd napęd, raz na 2/3 miesiące, pojawiał on się zawsze przy niskich wartościach obrotowych silnika około 1500 do 2000 obrotów. Po tym zatrzymywałem się, gasiłem i odpalałem samochód i auto jechało znów normalnie. Ponadto na rozgrzanym silniku gdy nacisnę gaz do oporu przy około 4 tyś obrotów silnik potrafi szarpnąć raz lub dwa i dalej przyspiesza, co też nie dzieje się za każdym razem. Po podłączeniu do komputera były takie błędy: - CD8F01 Komunikacja z czujnikiem akumulatora - Brak wiadomości - 130308 Regul. wałka rozrządu wydech - pozycja nie osiągnięta - 120408 Regulacja ciśnie. doładowania - niedopuszczalny wzrost ciśnienia - 120308 Regulacja ciśnie. doładowania - Ciśnienie zbyt niskie. Mechanik skasował błędy i pojechałem na próbę, kilka razy przyspieszałem bardzo mocno i nic się nie działo, przy ostatniej próbie jednak silnikiem trochę szarpnęło, jednak po ponownym podłączeniu do komputera widoczny był tylko błąd akumulatora którego usunąć się nie da. Czy ktoś z was miał taką sytuację? lub na podstawie swojego większego doświadczenia potrafi podpowiedzieć gdzie może leżeć problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.