Skocz do zawartości

bolo_73

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53

Osiągnięcia bolo_73

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Szukałem ,czytałem ale nadal nie znajduję odpowiedzi dlaczego nie mogę dopisać wtrysków i dlaczego Inpa nie wykrywa zapłonu choć mam wersję z przełącznikiem. Wtrysków nie mogę dopisać również używając Delphi.
  2. Witam. Potrzebuję pomocy w następującym temacie. Zmieniłem silnik w mojej bmw x5 e53 2004.Silnik wsadziłem z wtryskami które w nim były i nie mogę ich zakodować w inpie. Pokazuje mi że kody inpa są niewłaściwe. Próbowałem nawet w ten sposób że włożyłem wtryskiwacz ze starego silnika po regeneracji i tez tego kodu nie chce przyjąć. Inpa diagnozuje mi silnik czyta błędy ale nie pokazuje mi włączonego zapłonu. Mam interfejs z przełącznikiem między liniami. Czy musi mi wykrywać ten zapłon? Proszę o pomoc.
  3. Witam. Koledzy potrzebuję pomocy. Jakiś rok temu zakupiłem X5 E53 2004 rok. Nie ukrywam że było w agonalnym stanie ale jest to fajne auto i mi się spodobało(lubię stare).Niestety jak już doprowadziłem wszystko do porządku "fachowiec" stwierdził wtryski. Regeneracja. Potem okazało się że brak ciśnienia na pierwszym cylindrze. Wymieniłem silnik.Na dzień dzisiejszy falują mi obroty przy około 1000 obr/min. Generalnie to muszę dopisać wtryski ala za chiny nie mogę ogarnąć inpy. Delpfi łączy mi się z autem ale wtrysków dopisać nie idzie. Inpa zczytuje błędy i kasuje ale z silnikiem nie chce współpracować. Czytałem post jakie kabelki do jakich aut ale moje x 5 e53 nie jest wymienione w pojazdach 2004 roku. Proszę o jakąkolwiek pomoc bo nie ogarniam tej inpy.Mam kabelek z przełącznikiem między liniami 2K i K na obd2 i usb. Czy to dobry kabel? Mieszkam w okolicy Ostrowa Wlkp.
  4. Odgrzeję kotleta troszkę.Ja czyszczę egr zawsze płynem do szyb kominkowych.
  5. Zrobione. Działa. Zamówiłem dwa wentylatory od e46.Jeden był opisany 1.8 a drugi tylko e46.Oba z trzema kablami ale innymi modułami. Oba działają ale w ostateczności zdecydowałem się na ten który miał w lepszym stanie śrubki od silnika bo drugi miał skorodowane strasznie (szkoda bo on był za 45zł a ten co założyłem za 100 :) )Jeszcze jedna uwaga dla potomnych. Nieraz trzeba troszkę więcej wyciąć obudowę pod moduł bo opiera się o chłodnicę i po czasię może tam wyskrobać dziurę.Dlugas89 odwalił kiedyś dobrą robotę więc proszę niech podeślij adres na priva to wyślę tą flachę bo się należy.
  6. Witam.Kilka lat minęło a wiatraki do e53 nadal nie staniały wręcz odwrotnie.Cenna przeróbka.Spróbujemy.Jak się uda a powinno dam znać.
  7. Mam podobny problem.Szarpnięcie po włączeniu na wsteczny w x5 e53.Czy rozwiązał ktoś problem?Czy wymiana poduszek pomogła?Proszę o pomoc.
  8. Tak.Próbuj zakodować jeszcze raz z tym że zauważyłem że nie da się tego zrobić jeśli np tak jak u mnie było miałem rozebrane drzwi i odpięty zamek w tych drzwiach to nie dało się zakodować.Po podłączeniu wtyczek poszło od razu.Wnioskuję więc że jeśli jest jakaś usterka to też nie da rady zakodować.
  9. Koledzy.Pomaga ta wymiana podusze bo nikt chyba nie dał znać?
  10. Odgrzeję trochę kotleta z tym Webasto.Mam tak samo że tylko przewietrza ale jest możliwość ustawiania temperatury co mnie dziwi.doszedłeś cos kolego jak to działa i czy jest ta opcja dogrzewania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.