Skocz do zawartości

nieogar

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    550i545i328i328i

Osiągnięcia nieogar

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z jakiego czujnika jest pobierana informacja zaznaczona na zdjeciu https://photos.app.goo.gl/VY16Mcuo6KH6CbUv5
  2. Ma ktos lci i moze podpiac iste zeby mi napisac na poszczegolnym trybie d n p r jakie ma wartosci L1 L2 L3 L4
  3. Czesc, i co bylo problemem ze jedzie na n?
  4. Witam, Panowie potrzebuję pomocy bo już się poddaje, opiszę swój problem krok po kroku: Jest to E61 LCI 2007r. skrzynia 6hp28 od zakupu samochodu skrzynia dzialala dosc lipnie, przeciagala biegi itp, mowie stare auto ok moze byc, ale po pewnym czasie juz przestala zmieniac i zawieszala sie niekiedy na odcieciu silnika, po czym nagle zmienila, co utrudnialo juz znacznie jazde, w miedzy czasie mialem niekiedy problemy z wbiciem biegu D czy R musialem parokrotnie sprobowac, na kompie byl blad 3 cewki, finalnie postanowilem zajac sie mechatronika wymienic wszystko co jest w duzym zestawie zf razem z cewkami. Poszukalem instrukcji zdjec z kuleczkami w razie jakby sie rozsypaly, na szczescie nic sie nie wysypalo przy rozpolawianiu mechatroniki, dodatkowo robilem sobie pomocnicze zdjecia, sprawdzilem wszystkie sprezynki z suwakow, wszystko wyczyscilem, szczesliwy poskladalem w calosc zalalem olejem, ok 6-7 L. No i ok odpalamy mielimy biegami D i R potem 1 2 3, sprawdzamy olej dolewamy, wycieka zakrecamy koreczek i wyjezdzam z garazu, no i wiadomo zmieniala dziwnie biegi jakby nie miala mocy, ale to bylo przed wyjazdem na urlop mowie skasuje adaptacje na szybko i sie przejade, i tu moje zdziwienie nastapilo po wrzuceniu R lekko szarplo ale auto nie ruszylo z miejsca dodalem gazu i nic, pojechalem na urlop. Wrociłem pomyslalem na chlopski rozum moze musi sie ten olej rozprowadzic, wypchalem samochod wrzucilem D i w droge jakies 30 km babcinej jazdy biegi sie zmienialy juz coraz lepiej, zjechalem na parking wrzucam R dalej nic, przed domem dodalem troche wiecej gazu wybilo bieg D i scenariusz taki ze ani D ani R nie dziala. Podlaczam pod iste i tu moje zdziwienie, lewarek LCI w pozycji D w iscie Actual Gear 1st gear, Transmission position D, w pozycji N w iscie Actual Gear 1st gear, Transmission position D, w pozycji R w iscie Actual Gear Reverse gear, Transmission position N , w pozycji P w iscie Actual Gear 1st gear, Transmission position R, czy zbieg okolicznosci chcial ze na ten moment padl lewarek dzwigni zmiany biegow lci , czy moze czujnik polozenia w skrzyni, a moze przeprowadza sie jeszcze jakas kalibracje za pomoca isty? bo ja tylko skasowalem adaptacje, prosze o pomoc Panowie, bo nie usmiecha mi sie auta targac po niepewnych warsztatach wiec dlatego wiekszosc rzeczy staram sie zrobic sam. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.