Skocz do zawartości

Pete X

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X6 , F16 40 d 2017

Osiągnięcia Pete X

  1. Upewnij się że klapa jest podparta jakimś wspornikiem kijem od miotły nawet . Dodatkowo zanim zmienisz siłowniki sprawdź czy kable nie są poprzecierane i połamane. U mnie tak było..wystarczyło je pokutować z zapasem kilku cm
  2. Wymiana filtra kabinowego X6 f16 40dhttps://youtu.be/hjeQTXf4XrY?si=xVt2HruMUyR1KnHq
  3. Dokładnie w punkt, na wykończeniu jest silnik sterujący klapami w systemie wentylacji. Pozdrawiam i dziękuje za trafną poradę.
  4. Mam dziwne odczucie ,że kierownica "zbyt lekko" kręci w moim X 6 F16 d40. Czy jest to wynikiem mocniejszego wspomagania? Posiadam jeszcze F20 w rodzinie i tam praca kierownicy wymaga trochę więcej siły, ale i czucie jest jakby solidniejsze bardziej stabilne/pewne, z czego to może wynikać? Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Piotr
  5. Witam, czy ktoś z użytkowników X6 F16 40d ma lub miał to samo? Po zapaleniu silnika , słyszę bulgot dobiegający z prawej strony podszybia deski rozdzielczej od strony pasażera? Czy to coś związanego z klimatyzacją? Systemem nawiewu? Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu/zagadki. Pozdrawiam serdecznie . Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.