Skocz do zawartości

Bestiabmw525d

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e61 525d, bmw e36 cabrio.Bylo bmw e39 3.0d 193ps.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bestiabmw525d

  1. Dzięki kolego za wskazówki i powiem Ci ze moja trójka to ta za 10 000zl ale jest w trakcie i będzie doprowadzona do porządku. Biorąc pod uwagę to co napisałeś ,myślę że swap nie zaszkodzi. Ja poprostu źle się za to zabrałem, mianowicie : 1 kupiłem samochód 2000euro 2 dokupiłem zderzaki listwy progi lusterka m ,tłumik AC 7200 zł 3 renowacja skór zrobilem sam ale materialy 800 zl 4 blacharz +lakiernik 6000zl No i teraz albo zrobić motor do porządku ten 1.8 kto wie jakie koszty może 2000zl może 4000zl. Albo mam cały samochód e46 2.8 za 5000 zł od przyjaciela który kupił z myślą na upalanie lecz nigdy nie zaczął bo jest kierowcą zawodowym czytaj TIR I nie ma na to czasu. Oraz 7000 tys zł montaż w dobrym warsztacie u którego serwisuję moje auta. Wstępnie ustalałem i mowa jest o zrobieniu wszystkiego czyli wszystko silnik skrzynia dyfer hamulce elektryka itd. Co otym sądzisz??
  2. Siema . Mam e36 1.8 cabrio, dokupiłem pełen oryginał mpakiet zewnętrzny- czym już naruszyłem zgodność z VIN i miałem tak zostawić; lecz jest pomysł na swap z e46 2.8 chcę go wykonać w dobrym warsztacie, dawca również jest w dobrej kondycji. Moje pytanie brzmi: czy swap w przyszłości obniży wartość auta czy wręcz odwrotnie.?? Z góry dziękuję.
  3. A wiec tak jak mówiłem daje znac co i jak po wymianie. podaję link na którym jest nagranie z efektu. Jak miałbym dziś zacząć szukac przyczyny to w pierwszej kolejności akumulator, następnie wlasnie ten kabel https://oryginalne-czesci.pl/ doslownie piec min roboty a latwo sprawdzic czy jest nadpalony. W moim przypadku byl oryginalny plastik zgrzany przez co nie bylo przewodzenia od alternatora. Ja jeszcze jak wymienialem świece i moduł to sprawdzilem świece, wszystkie sześć sztuk działało. Ja myslalem ze sa slabe i dlatego nie pali. Stawiam ze moduł też byl sprawny, ale naszczescie zabrałem od mechanika i świece i modul. Mam nadzieję że komuś również pomogę tymi postami gdyż sam wiem jak to jest irytujące gdy twoja Bestia nie pali. Pozdrawiam
  4. Witam. U mnie taka sama sytuacja, a mianowicie nie odpala. Co za tym idzie? Wymiana akumulatora swiec oraz sterowniak w komplecie. Po wymianie niby wszystko ok ale spadek temperatury i krecenie do rozladowania aku. Wszedlem na forum i przeczytalem wontek, poszedlem do samochodu odpalic i nic kreci nie odpala. Ale wedle instrukcji poruszalem przewodem modułu sterownika, przycisk start i samochód od strzala odpalił. Jutro rano kupuje nowy przewód wymieniam i mam nadzieje ze udręka sie skończy. Dodam ze potrafil nie odpalic po wszystkich wymianach w temperaturze 0 stopni. A dzis bez problemu przy minus 22°C po zabiegu porusznia kablem. Dziękuję panowie. I jeszcze dam znac co po wymianie tego przewodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.