Skocz do zawartości

michuj90

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 218 2003 manual

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michuj90

  1. Ehh zaraz mnie krew zaleje. Okazuje sie,że moja radość była przedwczesna. Ekran i radio działają jednak po ok 20 min jazdy pojawia się dziwny odgłos z jednostki radia(stukanie/tyrkanie), które jest slyszalne nawet przy 140kmh... Wnerwia niesamowicie. Dźwięk jest słyszalny niezależnie od tego czy radio, nawiew, silnik pracują. Dziś nawet po zgaszeniu auta i zamknieciu z pilota był slyszlany kilka minut. Domyślam się,że to wina samego radia i zgłoszę ten temat do elektryka, który to robił
  2. Aktualizuje. Problem wydaje się ogarniety. Po wizycie u magików żadnych błędów z radia nie bylo. Diagnoza albo soft sie posypał albo same radio. Po wymianie radia mask i zakofowaniu wszystki jak narazie hula. Beta znów zdrowa 👍
  3. Nie robiłem resetu klemy, widziałem chyba taka opcje w inpie zakladka ibs ale nie klikalem bo balem sie,że coś sie pomiesza jeszcze bardziej. Odezwe sie jak ogarne problem
  4. No to teraz tylko sie dowiedzieć co to ten prom i czy ma faktycznie zwiazek z navi
  5. Ok na tygodniu to ogarne bo teraz leje a musze to pod blokiem zrobić
  6. Odpialem ma probe te 3 wtyczki z tego modulu ale zadnych zmian i podpialem spowrotem narazie. Znalazlem za to jakiś luzny kabelek za boczkiem bagaznika po stronie tego modulu. Dodatkowo w inpa-ibs field 2 jest IBS FEHLER PROM DIAGNOSE i tu 255. Tak ma byc?
  7. Wszystkie 3 bledy tj. powermanagement bordnetz + p. batterie + ibs) udalo sie skasować po wymianie ibs i jak narazie nie wrociły. ładowanie mam 14.2-14.5 czyli prawie to samo co na starej klemie. Idrive ani drgnie a sensie ekran co kilkanascie sek próbuje się włączyć na ułamek sekundy ale przygasa, w prawym dolnym rogu jedynie są kreski od ustawienia zegarka. W momencie gdy ekran rozjaśnia sie udaje radio się włączyć ale po 2-3 sek wyłącza sie ekran i radio. Pokrętło idrive kreci sie jak dotychczas z lekkim oporem/ wyczuwalnym kliknieciem... Wrzuciłem zdjecie radia i ekranu - tj chyba mask prawda?
  8. Dziś podmienilem kleme z nowszych wersji+przelutowalem wtyczki i jak narazie nie wyrzuca bledu o rozladowanym aku. W inpie skasowałem blad i jak narazie te 3 bledy z tematy zniknely. Niestety idrive ani drgnie więc nie wiem co dalej.w Inpie w zakladkach ibs dalej jest info // ibs fehler prom diagnoze// i to nie znika
  9. A Dzięki za odzew. Aku amega efb 110ah/970A. Pilnuje aku tj doładowuje, elektrolit, stan klem itp. Nie bylo z nim problemów. Teraz jak pokazuje ten komunikat to i tak auto odpala błyskawicznie. Zrobilem z nim ok 60 tys km. Ostatnio nawet go doładowałem i po chwili znow ten komunikat wyskoczył. Soc ok 70-80% w kilku pomiarach, soh też pdoobne.
  10. U mnie 530d wlecial klocki + tarcze textar i od 30 tys km nie narzekam. Pierwsze 2-3 tys km triche klocki popiskiwaly ale tera cisza
  11. Witam. Taki temat: auto jeździ normalnie, nie wyrzuca błędów na idrive. Podpinam INPE i znajduje błąd klemy IBS [ signal ]. Od kolejnego dnia auto pokazuje żółtą ikonę akumulatora + komunikat o wysokim zużyciu akumulatora. W czerwcu [ 6500 km temu ] robiłem serwis auta i z powiązanych spraw zmieniłem paski osprzętu + rolki oraz regeneracja alternatora + regulator valeo. Ufam tej firmie bo zawsze u nich robie i nigdy nie było problemów. Ładowanie od samego startu silnika to 14 - 14.5v. Napięcie aku po nocy 12.5, po wzbudzeniu ok 12.2-12.4. Aku ma 1.5 roku, kwasiak, 110ah i był kodowany po założeniu. Nigdy nie było żadnych problemów. SOC i SOH jak najbardziej prawidłowe. Problem z wyrzucanym alertem o akumulatorze pojawia sie najcześciej gdy po trasie zgaszę auto i na chwile zapale lampki podsufitki, otworze drzwi itp. Dziś np po 160 km trasy i na postoju po 1.5 min wyrzuca ten błąd [ w OBD pokazuje napięcie aku 12.5, pomimo błędu odpala od strzała]. Patrzyłem czy auto usypia i po ok 30-50 min gaśnie lampka blokady na drzwiach, zmieniarka przestaje wydawać dziwne dzwięki. Podładowałem aku [ przyjał 5 Ah ] i po 20 min znowu ten komunikat. Zaglądam do IBS wszystkie kable podpięte jak dawniej [ auto mam 3 lata / 100 tys km]. Odpiałęm IBS na ok 3h jazdy i mimo wszystko łądowanie nie zmienia się tj 14-14,5, dalej błąd rozładowanego aku pomimo bezproblemowego odpalenia silnika. Dodatkowo padł idrive [ próbuje się włączyć ale jakby nie morze - jedynie w prawym dolnym rogu są kreski zamiast wskazania godziny]. Elektryka auta działą tj tempomat, nawiew na max biegu itp. Kupiłem klemę używaną z polifta na podmianę ale muszę do niej przełożyć kostki ze starej klemy a nie chce jej rozcinać jesli okazałaby się nieuszkodzona [ no bo nie zmienia się napięcie i dalej wyrzuca błą aku mimo odpiętej lub zapiętej IBS}.Dodatkowo mam błędy świecy na 3 cylindrze i czujnik oleju ale tj od kiedy mam to auto. Po odpięciu klemy [ całą minusową odpinałem, czyściłem oglądałem itp] pojawiają się 3 błędy, które ostatni się pojawiły i wiąże z nimi problem i nie da się skasować. 1.powermanagement bordnetz 2.powermanagement batterie 3. IBS signal Pytania: 1.po jakim czasie od odłączenia IBS powinnno przestać wyrzucąc błąd o rozładowanym akumulatorze? gdzieś czytałem ,że IBS aktuaizuje się co 6godzin [ ja jeżdzę ok 3 h bez IBS + auto stało noc bez IBS] 2.czy zuzyty akumulator może generować błąd IBS w INPie ? 3.Czy ekran idrive [ mały ] możę przestać działać od zepsutej IBS ? poprzednio jak im padł aku to ekran świecił za to nie mogłem odpalić, często padał rozruch itp
  12. e60 530d 218. Odma plastikowa bez filców, membran itp. Co 3 wymianę oleju robię inspekcję i jest na niej ślad oleju - ubrudzi palec ale nie to, że cieknie z niej. Czyszczę ją i zakładam spowrotem. Nie dolewam oleju między wymianami 15 tyś km. SIlnik działa okej. Zimą zakopci na niebiesko po rozruchu ale mam 2 świece walnięte
  13. michuj90

    [e60] letnie felgi

    Witam. E60 530d rwd. Przod 245/40/18 felga 8 cali. Tył 275/35/18. Jeździ się ok ale opony z tylu się kończą i chciałbym przodu nie ruszać a z tylu wrzucic 255/40/18. Czy nie bedzie problemu z kontrola trakcji abs itp? Slyszalem, że zbyt duza roznica na obwodzie kola przod vs tył moze dawać takie błędy. Jezdze bez dystansow et20 na tyle
  14. michuj90

    Jakie dystanse do E61

    Odgrzewam kotleta ale czy autor pojezdzil troche na tych kolach? Mam w e60 530d z przodu chyba 8.5 cala felge i 245/40/18 a z tylu 9.0 cala i 275/35/18.przod zostaje jak jest a na tyl chce wlasnie 255/40/18. Czy auto nie wyrzuca bledow dsc itp?
  15. I jakie opony kupiles? Mam w e60 530d z przodu 245/40/18 s ztylu 275/35/18. Z tylu felga 9,0 cala. Chciałbym zalozyc na tyl 255/40/18 ale nie wiem czy nie będzie zbyt duzej roznicy miedzy przodem a tylem (sredniva calego kola) i czy abs dsc nie bedzie wariowac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.