Skocz do zawartości

lukasz_michalak

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia lukasz_michalak

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Zdejmij prawe przednie nadkole, pompka od spryskiwaczy jest zamocowana przy zbiorniczku na płyn, obstawiam, że masz pęknięty wąż, albo po prostu spadł z pompki. Pozdrawiam.
  2. Kiedyś miałem E38 z 1994r. (silnik M60B40), teraz jeżdżę E38 z 1999r. (M62TUB44, pojedynczy vanos na wałkach ssących) i mogę coś na temat obu silników powiedzieć. Wg mnie jest kolosalna różnica między tymi dwoma jednostkami, przede wszystkim M62TUB44 ma wyższą kulturę pracy i elastyczność, osiągi też zapewnia lepsze. Co do spalania, przy spokojnej jeździe 110-120 km/h na trasie, bez gwałtownych przyśpieszeń, komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 8,6-9,2 l/100km, co w przypadku M60B40 było wynikiem zupełnie nieosiągalnym.
  3. Już wcześniej poruszałem ten wątek.. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=77849&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=usa
  4. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4906720 nagłośnienie 'Harmonn & CARDAN' nic dziwnego, bo to w końcu 'wersja na specjalne zamówienie-SPECIAL BUSSINES EDITION' :mrgreen:
  5. Chociażby tutaj: http://www.allegro.pl/item331850031_tv_free_bmw_7_e65_tv_dvd_podczas_jazdy.html Cena takiego modułu do E38 to około 300zł, do E65 jak widać jest droższy.
  6. Wg mnie skóra ma duże walory estetyczne, jednak wymaga większej pielęgnacji niż tapicerka materiałowa. Ponadto kupując używane auto trzeba bardziej się 'naszukać', żeby kupić coś ze skórą w bardzo dobrym stanie, z materiałem nie ma tego problemu, bo o ile nie jest gdzieś przetarty czy przepalony (np. od papierosa) to wystarczy pranie tapicerki i wnętrze wygląda prawie jak nowe. Z kolei zakup auta ze skórzaną tapicerką, o którą poprzedni właściciel nie bardzo dbał to nie najlepszy pomysl, który wg mnie mija się z celem, przede wszystkim ze względu na 'nieciekawy' wygląd takich zniszczonych foteli, już chyba wolałbym kupić samochód z tapicerką materiałową niż auto ze zniszczoną tapicerką skórzaną. O skórę trzeba po prostu dbać od samego początku, regularnie czyścić i pielęgnować, a już sam wygląd dowiedzie przewagi tak utrzymanej skóry nad materiałem. Co więcej skóra to produkt naturalny, ja osobiscie lepiej się czuję na skórzanych fotelach. Krótko mówiąc: skóra górą!
  7. lukasz_michalak

    pytanie e38 a 39

    Kolego, tutaj masz dość obszerną dyskusję na temat różnic między E38 i E39: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=72195&highlight=e39
  8. Witam Klubowicze, Nurtuje mnie jeden problem, a mianowicie jakie są różnice między E38 europejskim, a tym z USA? Nie chodzi mi tu o przednie lampy ani licznik w milach :wink: Zależy mi na informacji, czy elementy zawieszenia i elektronika są takie same? Może ktoś z Was jest użytkownikiem takiego auta? Proszę o cenne informacje. Pozdrawiam i szerokości.
  9. lukasz_michalak

    Antena CB

    Witam. Zastanawiałem się ostatnio nad założeniem CB w E38. Zależy mi na tym, żeby była to instalacja 'na stałe'. Myślę że odpowiednie miejsce na małe CB to ten schowek po lewo i w dół od kierownicy. Mam pytanie: jak zamocować na stałe antenę na tylnej klapie? Jaki uchwyt będzie odpowiedni? Próbował już ktoś czegoś takiego w swoim E38? Na magnes nie chcę zakładać, bo po pierwsze jest gorszy zasięg, a po drugie boję się, że odpadnie przy 'odpowiedniej' prędkości :wink:
  10. Tak ma być. W/w przyciski nie mają podświetlenia.
  11. lukasz_michalak

    Końcówki Wydechu

    Więc tak: końcówki zakładałem w firmie Auto-Mark w Łodzi (stąd ten napis na tablicy bo wziąłem te zdjęcia z ich strony www.auto-mark.pl). Mają duże doświadczenie w montażu wszelkiego rodzaju końcówek - zresztą wystarczy popatrzeć w galerii na ich stronie ile już samochodów przerabiali. Co do ceny, cała zabawa kosztowała mnie 400zł (końcówki + montaż). Myślę, że było warto.. :wink:
  12. lukasz_michalak

    Końcówki Wydechu

    A co myślicie o tych końcówkach? Ja po zakupie auta właśnie takie założyłem, może Tobie DAREX też się spodobają. Zdjęcia: http://img508.imageshack.us/img508/7923/kocwki1yl5.th.jpg http://img508.imageshack.us/img508/1889/kocwki2ij7.th.jpg
  13. Blaster, dzięki za odpowiedź. Co myślicie o tym przepływomierzu: http://www.allegro.pl/item294764380_przeplywomierz_bmw_5_e39_540i_7_e38_740i_x5_new.html. Lepiej kupić ten czy jakiś oryginalny, ale używany? Proszę o opinie. Pozdrawiam.
  14. Witam. Podłączam się pod temat, miałem zakładać nowy, ale widzę, że 'SzopoS' ma dokładnie taki sam problem jak mój kolega. Otóż kolega ma E38 z 1994, z silnikiem 4,0 i przy zimnym silniku, gdy zacznie gwałtownie przyspieszać to auto niemiłosiernie szarpie.. Dzieje się tak aż do rozgrzania silnika. Co to może być? Dodam, że kiedyś w aucie była instalacja gazowa (mieszalnikowa, nie sekwencyjna). Czy to może być przepływomierz? Pozdrawiam.
  15. Owszem, w otwory będzie pasował, ale jest jedno 'ale'. Otóż gdy wymieniłem u siebie (E38 po lifcie) grill na cały chromowany to dałem koledze (on ma E38 przed liftem) ten oryginalny, okazało się że jest trochę węższy, a stary grill (szerszy) w miejscu styku chromowanej ramki z blachą pozostawił dość głębokie rysy i niestety po założeniu grilla po lifcie te rysy pozostaną odsłonięte.. Musiałbyś je jakoś spolerować (o ile w ogóle takowe rysy będziesz miał).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.