Cześć, mam e91 z silnikiem n47 184 km z 2012 r. Wczoraj zwróciłem uwagę, że gdy silnik się rozgrzeje to potrafi na wolnych obrotach delikatnie falować, jednak na zegarach nie widać tego falowania obrotów, czuć to jednak na budzie i w środku auta. Gdy wyszedłem posłuchać silnika to słychać było jakby w benzynie wypadał zapłon na jednym z cylindrów, to szarpanie było takie cykliczne, regularne, jedno za drugim, nie jakieś silne ale mimo wszystko wyczuwalne. Po pojechałem samochodem do domu i już nawet w drodze na światłach pracował równo. Dzisiaj ta sytuacja powtórzyła się, szarpał delikatnie podczas stania w korku, później ruszyłem na obwodnicę, jak z niej zjechałem po kilku kilometrach to dalej szaprało na wolnych, jak podjechałem do mechanika na poprawę ręcznego bo wymieniali tarcze i klocki to tam pracował bardzo dobrze i tak aż wróciłem do domu. Błędy w silniku: 4873- chłodzenie EGR, wiarygodność - stały 4D03 - Czujnik wstecznego ciśnienia wydechu - stały 4737- Zasilanie ciągłe, bład prądu spoczynkowego Wtryskiwacze: 1 Cylinder wartość -0,1 mg/suw 2 Cylinder wartość -0,1 mg/suw 3 cylinder wartość +0,7 mg/suw 4 cylinder wartość -0,6 mg/suw Jest w stanie ktoś coś wskazać?