Skocz do zawartości

zyga19

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318tds 1997r, e39 525 dts 1997, e39 530d 1999r
  • Lokalizacja
    Lipian

Osiągnięcia zyga19

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Pomoglby ktos jak aktywowac te swiatla w e90 2008r ksenon z ringiem?? Robilem to juz w e39 i e60 w NCS, nie wiem tylko jak tu mozna to zrobic Pozdrawiam Łukasz
  2. Prosze o rozszyfrowanie tego bledu 9C7C Refrigerant compressor check valve (Czynnika chłodniczego sprężarki zawór zwrotny) Tak to odczytalem,prosze o sprecyzowanie dokladnie tego bledu
  3. Witam mam problem z dzwiami przednimi pasazera nie dziala szyba i centralny. Szyba tez nie moge sterowac z glownego panela kierowcy po podlaczeniu kompa nie wykryto zadnych bledow zwiazanych z modułem konfortu,bezpieczniki tez sprawdzilem i sa ok. Jezeli ktos mial taki problem badz wie co moze byc przyczyna prosze o pomoc :?
  4. 1 Oczywiście potrzebujemy interfejs do podłączenie się do bmw i program NSC-expert który instaluje się razem z INPA należy przy instalacji INPY zaznaczyć żeby zainstalował pełną wersję NSC-expert 2 Uruchamiamy NSC musimy stworzyć profil tak więc klikamy File-load profile - expertmode - OK następnie File- Edit prifl - hasło: repxet - ok wybieramy w car/key memory przycisk Individualisierung i zaznaczamy wszystkie 3 opcje czyli : individualierung aktiv, kernfunktionen, trace individualizable FSW/PSW - ok conistance check = sprawdza czy wszystko klikamy przycisk FSW/PSW i zaznaczamy ptaszkiem FSW/PSW-Manipulate with FSW_PSW.MAN OK OK możemy zapisać ten profil żeby za każdym razme tego nie robić File -save i nazywamy np E46 3 W katalogu ncsexpert/work utwórz pusty plik FSW_PSW.MAN (np. w notatniku) 4 Kliknij F1 (VIN/ZCS/FA), następnie kliknij F3 (ZCS/FA f.ECU) 5 Wybierz swój samochód w oknie które się otworzy- E46 oczywiście 6 Wybierz ECU do komunikacji, ja wybieram ALSZ 7. Teraz wciśnij F6, czyli Back 8. Wbierz F4 "Program ECU", w tym przypadku kodujemy światła, a więc w oknie, które się pokaże wybieramy moduł ALSZ 9 Następnie wybieramy F5 (Basic functions) która to funkcja odczytuje nam do pliku wszystko co mamy w samochodzie zakodowane i następnie w oknie które ci się pokaże zjedź suwakiem niżej i kliknij dwa razy na „coapireadsggetfswpsw", następuje odczyt/kopiownaie FSW_PSW.TRC 10 W katalogu ncsexpert/Work znajdziesz teraz plik FSW_PSW.TRC, skopiuj go gdzieś w inne miejsce na dysku, zmień nazwę na FSW_PSW.MAN, wyedytuj w notatniku i zmień: tak to wlasnie robilem, ale w punkcie 6 nie mam ALSZ ,ak wybiore inny to pozniej jak naciskam f6 nie mam f4 program ecu???
  5. kolego mozesz mi opisac jak to zrobic?? bo moze cos zle ja robie
  6. Witam, Mam problem z aktywacja lamp dziennych tzn. e39 1999r lcm3. Robie to przez ncs, ale gdy mam wybrac modul do laczenia pisza, zebym rzez aszs, a ja mam tylko EWS, IKE, KMB i pozniej potym daje f6 i brakuje opcji f4. pomoze ktos z tematem lub podana mi jakas intrukcje dla e39
  7. Witam, I panowie dziwna calkowicie sytuacja tzn. dzis bardzo mocno od 0 przealilem auto po mocnym starcie i odziwo wszystko wrocilo do normy chodzi rowniotko. Wczesniej wymienilem filter paliwa ,ale to nic nie dało. Takze wszystkim bardzo dziekuje za info. Temat do zamkniecia.
  8. Dzieki kolego za informacje biore jeszcze miernik w reke i posprawdzam czy gdzies jakasc sciezka nie jest zwalona. Dziwne ze kompuer nie sygnalizuje zadnej awarii.
  9. HEhe no ja tak samo wysiadam, najgorsze ze nie ma od kogo tego podmienic. Jedynie jak to moge rozwiazac to chyba zakupy miedzy innymi regulaora cisnienia CR i ewentualna pompe progowia, chociaz dziwne ze na obrotach jest ok a tak jak mowisz powinno byc inaczej. Mysle ze wtrysk nie powodowalby tak mocnych objaw kolysania silnikiem bo nie jest to ciekawe doswiadczenie jak stajesz na swiatlach i buja cala bema. Czekam na jeszcze jakies twoje sugesttie. A co jeszcze sprawdzalem ludzie pisza o kostce na listwie cisnienia, czyscilem kombinowalem odlaczylem ja nawet podczas pracy to zaczelo nia bujac jeszcze mocniej wiec ja wykluczam.
  10. Wlasnie mialem kupic ten 6 wtrysk, ale pozniej mnie kolega zbil z tropu mowi sprawdz jak sie zachowuja podczas dodawania gazu i sie zeruja. A na tym wtrysku nie jes stala taka wartosc tylko co kilkanascie sek. Teraz odlaczalem ta kostke przed filtrem i nic zero poprawy. Po jej odlaczeniu jedynie co zapalila mi sie kontrolka od swiec.
  11. Kurcze ciekawe czy to wlasnie od tego tak nierowno chodzi mi auto na wolnych obrotach. A myslisz ze jesli dawala by za male cisnienie to na wyzszych bylo by ok? U mnie wlasnie tak jest na wolnych tragedia, a pozniej na wyzyszach juz ok zero problemu
  12. Moze to i pompa progowa robi takie zamieszanie, bo jesli chodzi o cisnienie na regulatorze to na biegu jalowym zmienia sie z 250 do 360 okolo
  13. Dodam jeszcze fote z inpy z analog 1 proszę o intepretacje moze cos z regulatorem jest nie tak??? http://desmond.imageshack.us/Himg252/scaled.php?server=252&filename=ipna1.png&res=medium
  14. dokladnie to samo moge ja powiedziec:)
  15. Dzieki kolego za info tak wlasnie cos mnie on nie pokoil, na dniach sprobuje z podmiana na inny moze cos to zmieni. Jesli jeszcze ktos powiedzialby co to za parametry z !!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.