Skocz do zawartości

lpader01

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d, G20, RWD, szary mineralny

Osiągnięcia lpader01

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Poprawcie mnie, jeśli się mylę. RF to technologia opon, i felga nie ma znaczenia Do runflatów powinieneś mieć felgi z indeksem EH. Oznacza to, ze mają poszerzony garb, dzięki czemu RFT się nie zsuwa z nich. Niektórzy producenci opon RFT dopuszczają używanie standardowych felg, ale lepiej na to nie patrzyć i zawsze stosować EH i tyle. Według mojej wiedzy poszerzony garb został zastosowany w felgach aby uniknąć sytuacji zsuniecia się RFT natomiast takie ryzyko w przypadku zwykłej felgi i RFT jest tylko w sytuacji gdy podczas przebicia opony jedziesz szybciej niz 80km/h. Stosując czujniki Ciśnienia TPMS dowiadujesz się od razu o przebiciu opony i jesteś wstanie od razu zareagować nie przekraczając dozwolonej prędkości i dlatego np BMW dopuszcza używanie zwykłych felg z RFT.
  2. A takie rozwiązanie nie jest homologowane? Chyba jest. Poza tym dlaczego miał bym zmniejszać rozmiar opony tylnej, w okresie zimowym jeździ się często nie tyle na śniegu co w niższych temperaturach na suchej bądź wilgotnej nawierzchni. A twoim zdaniem takie rozwiązanie ma jakieś wady?
  3. Ja właśnie kilka dni temu zamawiałem Platin P70 2x 18x7.5 ET:25 + 2x 18x8.5 ET:40 Kolor czarny połysk. https://cdn.raederkonfigurator.pneu.com/pneu/2683p/290x290-cc-ffffff.jpg + opony 2x http://felgi-niemieckie.pl/opona/676719/2254518V Oraz 2x http://felgi-niemieckie.pl/opona/648323/2554018V
  4. Tu jest filmik od Bawaria Motors na temat świateł
  5. A co to za ASO ze taka cena? W cenie olej i filtr?
  6. dzięki Panowie za pomoc. wybór padł na wersję z adaptacyjnym zawieszeniem. https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/l6r3e2i9
  7. 19 cali i m zawias jest Ok jak ktoś lubi sztywne auta, jak nie to może mu się nie spodobać. Xdrive do 20d bezsens, chyba ze się kupuje auto dla przyszłego nabywcy. Jeśli interesuje mnie zestaw 19 cali Opony run flat i standardowe zawieszenie to czy to zestawienie jeśli chodzi sztywność będzie mniej komfortowe niz comfort w adaptacyjnym? Czy można to jakoś tak sklasyfikować? Czyli np najbardziej komfortowe w comfrot w adaptacji. Potem standardowe, dalej sport w adaptacji i na końcu stałe sportowe zwieszenie M ?
  8. Od tego to jest funkcja asystent świateł drogowych. Rozumiem ze rozszerzone Ledy wyłącza światła długie a lasery wytną tylko fragment aby nie oślepić kierowcy, zgadza się? Czy w światłach mijania jest różnica między ledami a laserami? Lasery są widniejsze?
  9. Cześć, jestem chwile przed złożeniem zamówienia na swoje pierwsze BMW. przesyłam poniżej dwie konfiguracje które biorę pod uwagę. interesuje mnie seria 3 w sedanie, silnik 320d, rozważam RWD albo xdrive. Auto będzie służyło głównie do poruszania się po mieście oraz w trasy po Polsce ( średni przebieg ok 35-40 tyś km rocznie). co do koloru rozważam czarny szafir, szary mineralny lub niebieski portimao. Ostatnio u jednego dealera widziałem czarny szafir na który położyli folie matującą, wyglądało to super. robią to w cenie ok 7000 tyś zł netto chyba ale jak bym się na to decydował to chyba raczej melodia przyszłości. 1 wersja https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/r0n9q7h5 koszt - 255740 2 wersja https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/o8k7q7o9 koszt 263340 W wersji 2 nie ma telefonii komórkowej z ładowaniem ale z tego co czytałem forum to nie koniecznie ta funkcja się dobrze sprawdza i nie jest dla mnie konieczna. dzięki temu wersja jest bogatsza od wersji 1 o światła laserowe, wyświetlacz headup, elektrycznie sterowane fotele, obsługę za pomocą gestów. Czyli te gażdżety są za dodatkowe 7600zł katalogowo. Pytanie czy to tylko gadżety czy faktycznie sprawdzają się one w codziennym użytkowaniu auta ? Czy warto dopłacać do świateł laserowych, czym one się różnią od ledów rozszerzonych? czy obie wersje wycinają elementy na drodze przy korzystaniu z długich świateł? model skonfigurowany na standardowym zawieszeniu z 19 calowymi kołami. Czy to będzie optymalne połączenie? czy zawieszenie adaptacyjne było by lepsze? nie jestem fanem zmiany ustawień, chciałbym aby auto było uniwersalne, ani za twarde ani za "miękkie". z góry dzięki za pomoc i rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.