Witam.
Mam problem z moim bmw e91 2010r 318d silnik n47. Tak jak w temacie przy gwałtownym dodaniu gazu samochodem szarpie / buja. Wymieniem już zerwaną poduszke dyfra z tyłu, poduszki skrzyni, poduszki skrzyni, poduszki silnika wyglądają jeszcze w miare ok. Dodatkowo czasami mam też problem z wbiciem 1 biegu lub wstecznego.
Zrobiłem logi programem testo w których widać ten moment szarpania. Tutaj są przedstawione dwie takie sytuacje.
czerwony - potencjometr gazu gdzie dodawałem gazu i te przerwy to nie jest moja wina
ciemno-niebieski - obroty
żółty - wartości przepływki
Drugi wykres z ciśnieniem na szynie common rail
różowy - rzczywiste ciśnienie
jasno-niebieski - zadanie ciśnienie
Dziś wypiąłem jeszcze czujnik sprzęgła i samochód całkowicie inaczej reagował na gaz tzn dużo lepiej ale szarpanie pozostało. Wymienie ten czujnik i zobacze jak będzie na nowym
Prośba o pomoc w diagnostyce co może być powodem takiego szarpania?