Skocz do zawartości

NomadM3

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2003

Osiągnięcia NomadM3

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z tego co wyciągnąłem to luźny przewód od egr, a jedynym możliwym miejscem był elektrozawór nad alternatorem z jednym wyjściem na rurkę, więc albo źle zapiąłem te podciśnienia ale jutro jeszcze sprawdzę pod kolektorem.
  2. Hej, wczoraj wyciągałem alternator bez kanału pacjent E46 320d M47 także wszystko musiałem minąć górą, po odłączałem przewody, przy okazji wyczyściłem egr i od razu po odpaleniu ukazał się błąd którego nie jestem w stanie ani rozkodować ani zrozumieć. Ewentualnie jeszcze pytanie czy ktoś ma może schemat bądź zdjęcie gdzie idzie rurka od gruszki egr, być może pozamieniałem podciśnienia a nie mam pojęcia co gdzie powinno iść gdyż autko mam tydzień czasu. ------------------------------------------------------------- RESULT: 2 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung P0401 Abgasrückführung (Bank 1) - zu geringer Durchsatz erkannt Error counter: 11 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 293540 km mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm Kühlmitteltemperatur 52.13 deg C maximaler Raildruck der letzten 10ms 315.08 bar Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 8.66 mg/cyc angesaugte Luftmasse pro Zylinder 535.64 mg/Hub Ladedruckwert 1004.30 hPa linearisierter APP1 0.00 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 0.00 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 69.32 % Atmosphärendruck 994.46 hPa 2. Umweltsatz Mileage 293540 km mittlere Motordrehzahl 1710.11 rpm Kühlmitteltemperatur 71.21 deg C maximaler Raildruck der letzten 10ms 519.89 bar Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 4.33 mg/cyc angesaugte Luftmasse pro Zylinder 598.65 mg/Hub Ladedruckwert 1122.46 hPa linearisierter APP1 3.94 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 0.00 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 61.44 % Atmosphärendruck 984.61 hPa Signal oder Wert unterhalb Schwelle Testbedingungen erfuellt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 45 01 A2 06 04 01 0B 28 72 AA 1E 66 28 16 55 66 00 00 58 65 72 AA 3E 79 42 0B 5F 72 05 00 4E 64 ------------------------------------------------------------- 4212 4212 Gluehkerze Zylinder 1 Error counter: 2 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 293540 km mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm Kühlmitteltemperatur 42.09 deg C maximaler Raildruck der letzten 10ms 307.21 bar Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 7.88 mg/cyc angesaugte Luftmasse pro Zylinder 541.94 mg/Hub Ladedruckwert 984.61 hPa linearisierter APP1 0.00 % Batteriespannung 11404.84 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 0.00 - 2. Umweltsatz Mileage 293540 km mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm Kühlmitteltemperatur 49.12 deg C maximaler Raildruck der letzten 10ms 315.08 bar Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 10.24 mg/cyc angesaugte Luftmasse pro Zylinder 510.43 mg/Hub Ladedruckwert 984.61 hPa linearisierter APP1 0.00 % Batteriespannung 14011.66 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 0.00 - kein Signal oder Wert Testbedingungen erfuellt Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 42 12 04 06 00 00 02 28 72 AA 1E 5C 27 14 56 64 00 46 00 00 72 AA 1E 63 28 1A 51 64 00 56 00 00 =============================================================
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.