Skocz do zawartości

roberts2000

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia roberts2000

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z niezbędnym tłumaczeniem: nie kwestionuje oczywistej oczywistości, że silnik 6 cylindrowy pracuje bardziej harmonijnie i z mniejszymi wibracjami. Ale jeśli to jest prawda, to nie sam rozrząd w silniku czterocylindrowym jest winny usterek, tylko właśnie owe wibracje i mniej harmonijna praca, która wg. mnie dotyczy przede wszystkim pracy w zakresie wolnych obrotów na zimnym silniku.
  2. Owszem ale drgania na zimnym silniku przy nie wystarczającym napięciu łańcucha są szczególnie szkodliwe, przy wyższych obrotach różnice w drganiach między 2 a 3l sa niewielkie. Nie wiem dlaczego ale w moim n47 2007r, bez względu na temp. otoczenia po odpaleniu jest zawsze ok. 700/800 obrotów i nigdy więcej. Ps. W 3l ten rozrząd też nie ma lekko, te same łąńcuchy muszą uciągnąć elementy, które mają wyższą bezwładność /masę. Wałki w głowicy i korbowy tj ok +50% masy w porównaniu z 2l.
  3. E61 n47 2007, mam tym nalatane ponad 500tys, wg. mojej opinii za zbytnie rozciąganie/usterki łańcucha są odpowiedzialne zbyt niskie(fabryczne) wolne obroty na zimnym silniku. Chodzi mi konkretnie o niski przepływ i ciśnienie oleju uruchamiające napinacz. W 3-litrowych silnikach jest dokładnie taki sam rozrząd!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.