Skocz do zawartości

Kamilcbr

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 3 e46, Bmw 5 f10

Osiągnięcia Kamilcbr

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A powiedz mi też mogłeś długo kręcić i nic? U mnie tak jest że mogę kręcić wiadomo z przerwami przez 15 minut i nie odpali, a jak podjadę drugim samochodem, to z kabli na tyk odpala. Tak jak by brakowało tego prądu rozruchowego na starcie.
  2. Nie mam takiego do rozruch tylko do ładowania.
  3. Ostatnio kręciłem chyba z 15 min dopiero padło także słabe nie jest jedynie co to może dawać słaby prąd rozruchowy tak mi się wydaje?
  4. Nie podpinałem muszę się wybrać do kogoś. Myślałem właśnie o sterowniku żeby go wymienić. Tylko zastanawia mnie jedno dlaczego gdy podjadę innym samochodem i podepnę kable to pali na tyk? Gdyby sterownik był walnięty czy świece to musiałbym chyba trochę pokręcić zanim odpalę?
  5. Witam, tak jak w temacie gdy bawarka dłużej postoi przy ujemnych temperaturach kręci i nie odpala czasami ma tak że odpali i zgaśnie tak ze 3 razy, a później kręci i nic. Podjechałem drugim samochodem i ku mojemu zdziwieniu od kabli zapaliła na tyk. I o co tutaj chodzi? Dodam że akumulator wydaje się zdrowy kręci raczej tak samo. Aku BMW varta 90Ah 900A. Świece żarowe wymienione. A i dodam że w tym aucie był wymieniany ślinik może coś z elektryką popierdzielili? A może akumulator daje za słaby prąd rozruchowy? Sam już nie wiem może ktoś mi podpowie? Z góry dzięki.
  6. Witam wszystkich jak w temacie kupiłem X3, w której występuje problem ze świecącym się stopem (Wszystkie lampy prawa lewa i góra) po włączeniu świateł (nie świeci pełną mocą, po naciśnięciu hamulca świeci mocniej). Do tego nie ma światła cofania. Co może być przyczyną resztę świateł działa prawidłowo. Przed zakupem sprzedający podpinał hak którego ani razu nie użył, być może w tym tkwi problem? Może jest źle podpięty moduł od haka. Może ktoś mi pomoże i zrobi foto jak ma u siebie podpięty hak ( lewa i prawa lampa + wyjście z akumulatora), może któryś kabelek jest źle podpięty i robi zwarcie czy może to coś innego? Proszę o pomoc i z góry dzięki pozdrawiam.
  7. Rozbiorę to jeszcze raz dzisiaj wieczorem i sprawdzę...
  8. Myślę że tak skoro po złożeniu działo (otwierało i zamykało się normalnie obie klamki działały) dopiero po zamknięciu z pilota klamki przestały działać czuć opór czyli linki są na swoim miejscu po wciśnięciu rygla (bolca) klamka z zewnętrznej strony podnosi rygiel lecz nie otwiera samochodu. Ma ktoś jakiś pomysł? Może moduł komfortu jakiś przekaźnik? czy po prostu drugi zamek się zepsuł tak samo jak pierwszy bo już sam nie wiem.
  9. Witam mam nie typowy problem. Wymieniłem zamek prawa strona przód, nie otwierał się do końca... Po wymianie na nowy(używany) zamek działał(otwierał się z zewnątrz i wewnątrz) aż do czasu zamknięcia z pilota, po tym czasie drzwi prawa strona przód nie otwierają się.(Gdy wcisnę bolec od zamykania,klamką wewnętrzną da się go wysunąć lecz nie otworzyć drzwi.) O co tutaj chodzi? Po dzisiejszym dniu w garażu mam już dość POMOCY.
  10. Tak wiem i nie wiem czemu tak napisałem chyba z podniecenia że to w końcu ogarnąłem hehe Post na szybko, nowy pendrive i tak jakoś wyszło. Pozdrawiam
  11. Jak to mówią trochę techniki i człowiek się gubi wejść w CD/Multimedia - na panelu, obok pokrętła wcisnąć MEDIA wyskoczy urządzenia zewnętrzne UDISK dodać i po problemie. Temat zamknięty.
  12. Witam, Od niedawna jestem posiadaczem BMW f10 b18d po lifcie w niezbyt bogatej wersji. Mój problem polega na podłączeniu pendrive. Posiadam tylko usb z aux w schowku podłokietnika, nie posiadam modułu navi ani drugiego usb. Usb z podłokietnika nie czyta żadnego z 3 pendrive sformatowanych na fat 32. Czy ktoś jest mi w stanie pomóc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.