Skocz do zawartości

Dbempe

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318i

Osiągnięcia Dbempe

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja się wciąż niczego się nie dowiedziałem, w ten weekend mam zamiar podjechac do mechanika, jak się dowiem od czego to było to dam Ci znac. Byłem na diagnostyce. Faluje i wywala 2ke ponieważ 3ka i 4ka źle pracuje, więc 2ka nadrabia i nie daje rady. Jutro zostawiam auto na 2 dni. Prayczyny od regulacji przerwy, przez kolektor, do wtrysków, czyli cokolwiek. W czwartek będę wiedział dokładnie to napisze
  2. Podłączam się. U mnie podobnie ale jeszcze zapłon wypada na 2ce jak spadną obroty do 500/600 czasem. Swiece /zwoje, wtrysk na 2ce i nox wymieniony, wciąż to samo od czasu do czasu.
  3. Normalna jazda to taka w której nie palisz gumy raz dziennie. Auto stało 3 miechy może nie w szopie Poza tym co ma czas posiadania auta do zużycia katalizatora lol. Wiesz najpierw piszesz pompa hpfp i wtryski później się okazuje że zupełnie nie z tej strony, więc średnie te diagnozy twoje. Nie rozumiem dlaczego miałby się uwalić kat z nowym sensorem zaraz. To że ty miałeś dużo problemów, nie znaczy że każdy musi i wcale nie trzeba innym życzyć tak.
  4. Nie sądzę by przy przebiegu 68k Cat nagle padł, ale pożyjemy zobaczymy. Ponoć żywotność sensora nox to około 50k a przy normalnej jeździe się nie zepsuje.
  5. Nie sądzę by przy przebiegu 68k Cat nagle padł, ale pożyjemy zobaczymy. Ponoć żywotność sensora nox to około 50k a przy normalnej jeździe się nie zepsuje.
  6. Niech wytrzyma 40k mil i będzie cacy. Następnym razem pomyślę o noxem.
  7. Kupiłem nowy oryginalny nox sensor, o taki https://www.ebay.co.uk/itm/163358426566 240 funtow. Zobaczymy, nie wiem o czym piszesz o konwersji noxa. Trochę jakbyś szukał dziury w całym, bo tobie coś nie pyklo. Auto prześwietlone i oprócz sensora nic nie znaleźli, goście robią bmw od kilkunastu lat, więc zaufam im chyba. Jeżeli padnie w przeciągu pół roku to napisze i Ci piwo wyślę że miałeś rację
  8. Tak więc, Za wszystko odpowiedzialny nox sensor. Kompresja sprawdzona ok. Czyli zawory spoko, a co za tym idzie obawa ze głowica zjechana odpada. Sensor zamówiony. W. Przyszłym tygodniu montaż i powinni być cacy.
  9. Dzieki. Znajomy też stwierdzil że nie chodzi jak benzyna powinna. Jutro zabookuje do mechanika. Podejrzenia są. Nox Tłok -, zjechany Coś tam wirujące od powietrza Zapomniałem nazwy że stresu. Dobrze ze tylko 3 tygodnie go mam, to naprawę pokrywa komis lub zabierze go spowrotem. Napisze co i jak, o ile ktoś ciekawy
  10. On tak tylko przy pierwszym odpaleniu. Czasem właśnie dłużej chwilę nawet. Wtryski, cewki, świece miesiąc temu robione Wydaje mi się ze jakiś błąd by pokazało gdyby ciśnienie z pompy szli nawet przez chwilę inne.
  11. Witam. Jestem nowy na forum więc sorki jeżeli już gdzieś post jest (nie znalazłem takiego jakoby) BMW 318i 143km . 1. Po odpaleniu i przygazowaniu do 4k rev, jak puszcze gaz słychać pierdzenie, a raczej strzelanie z tłumika jak na filmiku.Po jakiejś minucie na chodzie już zanika. 2. Również słuchać jakby grzechotanie (jakby spod maski) czasem gdy bieg za wysoki i depne mu lub na trasie na wysokich obrotach (nie często) Stawiam na luźny bracket od tłumika, aczkolwiek pod samochodem wszystko sztywne, może blisko silnika? 3. Ponad to czasem (czytaj 1 na 4) po dłuższym postoju kręci jakieś 3 sekundy tak jakby mocy brakowało (filmiku jeszcze nie mam, bo od 4 dni jest ok) (może wina taniego paliwa). Moze to śmieszne problemy, ale wydałem 5.5k właśnie na auto, gwarancja tego raczej nie obejmie(wyraźnie napisane że pokrywa części które przestały działać, a nie które wypada wymienić) opcja mechanik, który będzie wymieniał jak popadnie też mi się nie uśmiecha. Dzieki,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.