Skocz do zawartości

Bengalo

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 - M54B22 - Sedan

Osiągnięcia Bengalo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Okazało się, że uszkodzona była wtyczka przy sterowniku. Dziękuję za wskazówki i pozdrawiam.
  2. Bengalo

    E46 M54B22 Falujące obroty

    Tak zrobię. Poza tym mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wydechu, gdy wymieniałem sonde zauważyłem, że na flanszy łączącej katalizatory z resztą wydechu zamiast oryginalnej uszczelki ma zamontowane dwie tulejki o średnicy wewnętrznej 40mm a zewnętrznej +/- 46 a oryginalnie wydech ma średnicę w tym miejscu 46mm i te tulejki są pasownie wsadzone do środka rury aby nie miało przedmuchów. Flansza łącząca kolektor z resztą wydechu jest skorodowana i pewnie oryginalna uszczelka nie trzymała i ktoś założył te tulejki. Moje pytanie jest takie czy ta rzeźba może wpływać jakoś negatywnie na pracę silnika i go dławić ? Ogólnie mam odczucie, że na niskich obrotach samochód jest bardzo mocny a na wysokich już traci ten ogień.
  3. Bengalo

    E46 M54B22 Falujące obroty

    Bez tego samochód po przełączeniu na LPG gasł samoczynnie, teraz jeździ przyjemnie i nie byłoby problemów gdyby nie falowanie obrotów przy włączonej klimatyzacji.
  4. Bengalo

    E46 M54B22 Falujące obroty

    Cześć, od około dwóch miesięcy mam problem z niskimi obrotami po przełączeniu na LPG w moim M54B22. Problem na początku był taki, że samochód podczas jazdy na LPG gasł po dojechaniu do krzyżówki lub podczas schodzenia z obrotów. Po zregenerowaniu reduktora, uszczelnieniu kolektora ssącego, wymianie wężyków od gazu oraz filtrów, wymianie regulatora alternatora oraz autoadaptacji gazu po przejechaniu 50km na benzynie, udało mi się opanować sytuację i samochód nie gaśnie i działa płynnie póki nie włączę klimatyzacji, bez klimy obroty trzymają się na równym poziomie i jest wszystko idealnie, ale po włączeniu obroty falują w zakresie 800/500 a podczas jazdy w korkach auto czasami gaśnie. Na benzynie jest elegancko nie ma żadnego problemu. Jeśli dobrze pamiętam to obroty jałowe mam około 600 a po włączeniu klimatyzacji podnoszą się na 700. Tak się zastanawiałem czy mojego problemu nie rozwiązałoby ustawienie obrotów jałowych silnika na +/- 750. Poza tym napięcie na akumulatorze wynosi po włączeniu: Świateł mijania oraz awaryjnych 13.60v, bez obciążenia 13.9, regulator wymieniłem na nowy. Czy macie jakieś pomysły co może powodować taką sytuację ? Jutro wezmę się za alternator i wymienię dodatkowo komutator bo może na nim jest jakieś przebicie i przez to jest niskie napięcie i samochód nie chodzi równo na LPG. \ Pozdrawiam i liczę na pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.