Skocz do zawartości

Bertibc

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91

Osiągnięcia Bertibc

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Objaw o którym piszesz to konwerter. Czy skrzynia przeciąga? Szarpie?
  2. Tak, zagłówek. Fotele podłączone wszystko działa. Dzięki
  3. Cześć. Jestem w trakcie przekładki foteli z pre lci sporty do lci normalne. Jedne i drugie są grzane. W moich obecnych fotelach mam dziwną kostkę, której nie mam w sportach pre lci. Do czego ona służy?
  4. Cześć, planuje montaż chińczyka navi pod CCC. Cześć z nich ma wyjście na wzmacniacz i możliwość podłączenia tunera DAB. Pytanie do osób, które ten wynalazek już użytkują lub mają w planach i już mają większą wiedzę na ten temat: 1 czy podłączaliście już tuner DAB? Jak z jakością dźwięku? Czy jest sens? 2 jako, że planuje montaż wzmacniacza, głośniki już zmieniłem, czy ktokolwiek z Was podłączał wzmacniacz bezpośrednio do chińczyka? Czy lepiej cięcie kabli i pod Hi input? Dzięki z góry za odpowiedzi.
  5. Cześć. Przebrnąłem przez kilkanaście stron tego wątku i się poddaje. Każdy uważa olej który leje za najlepszy. Gdzieś padło stwierdzenie, że dla auta <200 tys 3W30, a dla aut powyżej 200 już lać 5W40. Dlaczego? Co do oleju, obecnie zalany motul 5W30 i N47 klekota fest. Zmieniam co 10-11 tys. Czy ktoś z Was przesiadał się z tego oleju na inny i zauważył / usłyszał zmianę pracy silnika? Chcę spróbować inny olej, nalot 300 tys. Rozważam ori BMW 5W30 lub Ravenol. Dobry trop dla takiego przebiegu? Czy Shell? A co sądzicie o Valvoline? Kiedyś był polecany do aut z dużym nalotem.
  6. Cześć, pacjent E91 N47 2.0 177KM w automacie. Jak to N47 po jakimś czasie autem trzęsie, wibruje itd. Temat przerabiałem wiosną 2020. Wymienione poduchy silnika szt 2 (febi), poduchy skrzyni (lemforder), koło pasowe (corteco). Ustało. Latem 2020 pojawiły się problemy z automatem. Przeciągania ze zmianą, kopanie, falowanie. Auto poszło na serwis jesienią. Skrzynia ogarnięta, wymienione panewki, nowy olej. Skrzynia chodzi ok. Skasowali 3k. Ale... wróciły drgania, silnik przenosi wibracje na kierownicę, fotele, całą budę. I w trakcie jazdy i na postoju. Zwłaszcza odczuwalne w pozycji skrzyni D na postoju. Wibracji nie czuć podczas mocnego przyspieszania, gdy ma ponad 2 tys obrotów. W czasie jazdy po wrzuceniu na N również wibracje słabiej odczuwalne, ale gdy jadąc na N robię przegazówki, wibracje czuć. Na postoju na przegazówce dochodzi odczuwalne bujanie silnika. Auto poszło na reklamację. Serwis sprawdzał przez tydzień, sprawdzili połączenie skrzynia-silnik, wał i połączenia, odpięli i powiesili ponownie wydech. Nic. Zero poprawy. Jazda autem przypomina jazdę Starem. Wszystko czuć. Serwis proponuje w ramach reklamacji podmianę skrzyni na inną. Jeśli nie nastąpi poprawa, mam zabulić za przekładkę. Kwoty oczywiście nie podali. I nasuwa mi się kilka pytań do Was: - czy na postoju "trybka" w skrzyni pracują? - czy na postoju wał się kręci? Czy zaczyna dopiero w momencie jazdy? - czy możliwym jest założenie odwrotnie poduszek silnika, tzn. lewa na prawą i odwrotnie? I czy przy ściąganiu skrzyni mogło się coś przy poduszkach przestawić? - czy konwerter w skrzyni obraca się cały czas, czy tylko w trakcie jazdy? Mogli źle połączyć skrzynię z silnikiem? Macie jeszcze jakieś pomysły? Na co zwrócić uwagę? Chciałbym najpierw wykluczyć inne możliwości, zanim oddam ponownie na reklamację i wymianę skrzyni. Bo nie wiem, co mi tam wsadzą, czy nie jakiś demobil. Coś pokombinują i każą sobie zapłacić. Pomóżcie proszę. Dzięki
  7. Cześć, ja jak zmieniałem to na lemfordera i dały radę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.