Skocz do zawartości

kamil5481

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia kamil5481

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No pewnie, średnio co pół roku jak wymieniam olej robię full serwis i czytanie błędów - nic nadzwyczajnego się nie pojawiło.
  2. Cześć i czołem drodzy znawcy :) Mam pytanie na które mój mechanik nie bardzo potrafi odpowiedzieć. Rocznik 2k10, przebieg prawie 170k. n47d20n Otóż czasami sporadycznie na pierwszym biegu moje e87 lubi poszarpać, dodanie gazu trochę pomaga. Zazwyczaj czyli 99% przypadków ruszam bez gazu na samym sprzęgle. Problem występuje okresowo, głównie jak silnik jest ciepły/bardzo ciepły. Np przez 15 min, później ustaje. Chciałbym dodać, że mam taki problem już od dłuższego czasu. Pierwsze takie objawy pojawiły się jakoś 2-3 lata temu. Później okresowo co jakiś czas wracały (raz na pół roku może częściej może rzadziej) Chciałbym dodać, że jakieś 3 miechy temu wymieniłem olej w skrzyni na nowy. Było go wtedy ok 1l, standard to 1,4 podobno jest tam mały przeciek na simeringu od wału. A olej wymieniałem głównie dlatego, że skrzynia zaczęła chodzić ciężko :/ Szczerze mówiąc wymiana oleju pomogła, ale nie jakoś znacząco. Co poradzicie? Oczywiście wiem, że jak wymienie dwumas i wszystko co ze sprzęgłem to pewnie problem ustanie, ale czy to konieczne ładowanie się w takie koszty? Skoro od 3 lat mi się to utrzymuje a dwumasa dalej żyje. Wgl jak ocenić czy dwumas jest do wymiany ? A może to jakaś pierdoła którą łatwo wymienić, pomocy :)
  3. Cześć! O widzisz, doczytałem teraz faktycznie masz racje, pomyliłem to z tym że ten wał się już w wersji C nie wymienia. Dobrze, że dopytałem. Co do samych objawów to czy w ogóle są jakieś które świadczą o tym że coś jest nie tak z łańcuchem? Czy tylko subiektywny osłuch ? Bo szczerze oglądałem już trochę filmików na yt gdzie ludzie pokazywali jak im to trzeszczy, ich przypadki to już chyba jakaś tragedia była. Ja na swoim jak jest zimny wydaje mi się, że słyszę lekkie "cykanie" - nawet ciężko to opisać słowami szczerze mówiąc Słyszałem, że alternatywą do pełnej wymiany jest przewinięcie samego aktualnego łancucha na nowy. Warto się w to bawić ? Czy główną role i tak odgrywają napinacze i ślizgacz? Pozdrawiam
  4. Witam, Poruszę temat pewnie przewałkowany bardziej niż ciasto na pierogi w boże narodzenie. Otóż zastanawiam się nad wymianą rozrządu, mam najechane aktualnie jakoś 165k, w mojej opinii rozrząd chodzi w miarę cicho, tzn porównywalnie głośno jak miał najechane ok 100k Wersja 136km , olej zawsze nie rzadziej niż co 10k km wczęsniej catrol 5w30, teraz millers (od jakiś 30k km) Mój mechanik stwierdził, że nagle lekko go zaczęło być słychać ale nie jest pewny :P Planuje jeszcze pojeździć niewiele ponad rok, a rocznie jakoś robie zakres 15-20k km z czego 50% co najmniej to autostrada Pytanie czy warto robić już wymianę? Wgl czytałem dużo opinii o tym aby go nie wymieniać tylko jeździć do momentu aż się urwie i wtedy wymienić - bo podobno jest bezkolizyjny? Co sądzicie? Jakie mieliście doświadczenia? Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.