Skocz do zawartości

Qstig

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 320i 2005r

Osiągnięcia Qstig

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Orientuje się ktoś może ile trzeba mniej więcej dać za wyjęcie silnika z budy i wsadzenie go z powrotem?
  2. Witam, forum przejrzane ale nie znalazłem odpowiedzi. Pytanie takie jak bardzo problematyczna jest wymiana zwykłych foteli tzw. "taboretów" na sporty z anglika? Konkretniej chodzi o sam temat maty zajętości. Czy wystarczyłoby i czy w ogóle jest możliwa wymiana samych siedzisk miedzy fotelami kierowcy i pasażera w fotelach uk? Jeśli nie to czy mate z siedziska eu materiałowego można wyciągnąć bez prucia tego fotela? Czy po zmianie maty jeśliby się w jakiś sposób to udało to trzeba na nowo ją kodować? A może lepiej byłoby wrzucić emulator maty? Dzięki z góry :)
  3. Qstig

    Zamek klapy

    Siłowniki zdjąłem i problem wciąż występuje. Odboje sprawdzę, jeśli nie ich wina, gdzie dalej szukać?
  4. Qstig

    Zamek klapy

    Witam, problem polega na tym, że nie chce mi się zamykać tylna klapa bagażnika w e90 sedan. Cyngiel nie jest luźny, otwiera się z pilota ale, żeby zamknąć trzeba porządnie trzasnąć klapą kilka razy aż złapie. Nie ma żadnych błędów. Zamek do wymiany? Wcześniej na siłownikach były założone sprężyny odbijające klapę by się otwierała sama z pilota.. nie najlepszy pomysł chyba :d WD40 nie pomógł.
  5. Chcesz założyć jednokolorystyczne paski czy rgb? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Wstępna diagnoza - nie działający poprawnie jeden z zaworów elektromagnetycznych vanosa, zawalony syfem, nagarem. Powód - opóźniona mocno wymiana oleju, nie działa termostat mianowicie nie zamyka się wcale. Temperatura dochodzi do 70 stopni i dalej nie dogrzewa silnika, przez co też masło na korku. Plan działania - wymiana oleju, filtra, płukanka silnika i czyszczenie zaworów vanosa, potem się zobaczy czy ciśnienie oleju odpowiednie i jakie rezultaty.
  7. Pod kompa nie podłączałem, check świecił się zanim to się przydarzyło. Poza tym co opisałem nic się nie wydarzyło zero kontrolek. Miałem nadzieję na sugerację co może być na rzeczy i średnio na jakie koszty się nastawiać, nie oczekuję ekspertyzy, bo co tu wróżyć, wiem ile danych podałem. Tak o luźny temat rzuciłem oczekując na wizytę u mechanika.
  8. Witam, dzisiaj stojąc w korku po ok 5 km jazdy wydarzyła się dziwna sytuacja. Bmw e90, silnik 2.0i N46. Gdy wciskałem sprzęgło by się zatrzymać silnik nagle sam wchodził w obroty do 2500 i do tego dużo białego dymu z rury wydechowej. Zaczęło się tak nagle. Ponad to wskazówka pokazująca chwilowe spalanie skakała przy tym do samego końca do 20.. Odpala normalnie po kilku chwilach słychać takie turkotanie, mam filmik nie wiem jak go tu wstawić, żebyście mogli posłuchać. Po godzinie postoju przejechałem nim kolejne 5 km to przy stawaniu lekko podskakiwały obroty i spadały do 500 i spowrotem rosły do 800 na jałowym. Wskazówka od spalania dalej przesuwała się jak już stałem do ok 15 i wracała. Jakieś pomysły co mogło pójść nie tak? Za 6 dni jadę do speca, nie wiem czy do tego czasu ruszać betę czy nie
  9. Dzięki, problem rozwiązany. Głupia sprawa ale wyszło ze bezpiecznik przepalony. Tyle że podałeś mi prawidłową rozpiskę w becie bo na necie jest inna i bezpiecznik do iDrive niby w innym miejscu, stąd po sprawdzeniu skrzynki nie znalazłem wgl bezpiecznika i podejrzewałem spalenie kabla gdzieś. Dziękuje za pomoc.
  10. Wiesz może skąd idzie plus? Bo nie mam w nim prądu przy wtyczce do idrive. Wiem, że pod wykładziną pod nogami pasażera jest kostka, nie sprawdziłem jeszcze czy do samej kostki dochodzi plus czy może jakaś zwara poszła wcześniej. Próbowałem puścić plusa od zapalniczki i wtedy działa jak należy, nie wiem czy to bezpieczne połączenie będzie, czy szukać lepiej gdzie mi plus do idrive uciekł.
  11. Witam, mam problem z kontrolerem idrive tym z jednym przyciskiem menu. Nie dochodzi prąd 12V gdzie szukać problemy? Idą tam cztery kable: plus minus, jakiś pomarańczowy i jeszcze jakiś. Za co odpowiada wiązka koloru pomarańczowego? Wszystko poza tym działa razem z wyświetlaczem, brak poprostu możliwości sterowania.
  12. Obstawiam dyfer A konkretniej łożyska. Miałem identyczną sytuację. Moglem sobie pozwolić na wymianę łożysk oleju i uszczelniaczy. Z robota wyszło mnie 2tys. Możesz równie dobrze kupic używany za 400zl ale pewności że za miesiąc dwa nie powróci problem nie masz. A sprawdzić przed zakupem nie sprawdzisz musisz wpierw założyć. Ja wolałem nie ryzykować i kupować szrotu, a w mniemaniu sprzedającego stan igłą bo każdy ci tak powie byleby opchnąć. Pozdrawiam.
  13. Witam, z góry przepraszam jeśli temat się przewinął ale jeszcze nie ogarnąłem jak tu wszystko działa bo nowy jestem. Jak w temacie. Myślę nad wymianą navi MASK na android bo to jakaś porażka z obecnym systemem. Ktoś przerabiał temat? Mógłby doradzić, czy potrzebna będzie wymiana wiązki kodowanie itp? Druga sprawa w becie mam zwykle halogeny bez ringów. Może ktoś zakładał takie https://allegro.pl/oferta/lampy-przod-bmw-e90-e91-led-angel-eyes-ringi-3d-8685055469?utm_medium=app_share&utm_source=facebook i powie jak to się sprawuje czy działa plug&play? A może są lepsze w budżecie do 2tys?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.