Skocz do zawartości

mackosky555

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 2.0d 184KM

Osiągnięcia mackosky555

  1. Cześć, chciałem was zapytać czy ktokolwiek miał podobne problemy z głośnikami/radiem w aucie jak na filmie poniżej. Nie dzieje się to ciągle ale jak już zacznie to dopiero postój całą noc pomaga - znowu na jakiś czas. Zazwyczaj rozpoczyna się po większym uskoku/ wjechaniu w dziurę - czyli po lekkim "wstrząsie" w samochodzie. Tutaj akurat nagranie ze środka na włączonym silniku ale tak jak w temacie - kiedy już strzela i nawet jak wysiądę z auta i zamknę to cały czas z głośników wydobywają się takie dźwięki. Muzyka gra normalnie (nie wpływa na to i na odwrót) - da się to zagłuszyć słuchając bardzo głośno - czyli nie ma to związku z głośnością. Odłączałem wszystko co da się odłączyć, usb, jack, itd - nie ma wejść wiszących. Inne pomysły nie przychodzą mi do głowy ale usłyszałem od elektronika że to popularny temat w tych seriach ale dokładnie nie kojarzy czy coś... uwagaszczelam.mp4
  2. Siema. Chciałem rozpocząć kodowanie więc zakupiłem apke bimmercode, adapter i przystąpiłem do działania. Niestety po dokonaniu procedury pobierania ECU wystąpił problem z załadowaniem tego od elektroniki przedniej (gdzie najwięcej można poszperać :///) Tak to wyglada: https://ibb.co/xfzbY2M Po otwarciu ECU: https://ibb.co/HBzVdtv Używałem dwóch adapterów od Vgate: 1. https://vgate.pl/product/vgate-icar2/ 2. https://vgate.pl/product/icar-pro/ Na dwóch ta sytuacja przedstawiała się identycznie. Ktoś wie o co może chodzić? Pozdro, M
  3. Mam to samo w e87 i f30 z tym samym silnikiem N47. Ale w jedynce widać i słychać drgania wyraźniej, zrobił się luz między mocowaniem gałki a drążkiem mocującym. Trzeba rozebrać i zobaczyć co tam w środku się dzieje. Ale jakie jest rowiązanie problemu, to nie wiem :?
  4. Hej! Dzięki za odzew. Powiem Ci że faktycznie częściej dzieje mi się to przy wychodzeniu z prawych zakrętów, ustalę to :D Jeżeli chodzi o twoją przygodę z ASO to na prawdę długą drogę przebyłeś. Czekam na rezultat Twoich zmagań!
  5. Miałem to samo na zimie 195/65/r15 bodajże i teraz na lecie 245/40/r18. To nie to
  6. Cześć. Mam podobną sytuację do kolegi, także chciałbym słuchać muzyki przez BT: Pytanie mam podobne. Czy wystarczy zaprogramować moduł z 6NH na 6NS czy potrzeba czegoś jeszcze? Mój VIN: WBA3D31070F300016 Do tego kwestia modułu w bagażniku u mnie jest pusto, tzn. Obok miejsca z bezpieczenikami po lewej stronie nie ma nic: Navi mała. Czy to coś zmienia? Pozdro
  7. Problem występował także przed wizytą w ASO. Jak wspomniałem po wymianie śrub na prawdę czuć poprawę, choć gosciu z ASO mówi że to niemożliwe. Autami jeżdżę 10 lat (po 40-50tys rocznie). zwracam uwagę na najmniejsze szczegóły, oprócz tego szkolę ludzi na doskonalenie techniki jazdy, więc mi się nie przywidziało. Poza tym, przed wizytą w ASO jazda z prędkością powyżej 140 kmh, było walką o życie, szczególnie na nierównej drodzę. Teraz jest lepiej, choć mniej rzuca po drodzę ale dalej czuje się niepewnie jadąc z dużą prędkością. Wyprzedzanie jest ciężkie zwłaszcza jeżeli robię to dynamicznie. Kierownica potrafi się przycinać przy delikatnych ruchach +-15 stopni, w sumie ogólnie przy skrętach kartingowych. Jeśli chodzi o moje odczucia to czuje wtedy coś podobnego jakby opór pochodził od elementów które o siebie ocierają i nagle opór zwiększa się do tego stopnia że czuć zacięcie.
  8. Siemanko, posiadam F30tke ale myślę że nie różni się dużo od F31 :lol: wrzucam fotki jakie udało mi się zrobić na stacji diagnostycznej: Przód: Tył: Wydaje mi się że zakresy tolerancji są na zielonym polu po lewej i po prawej od wartości. Jakby ktoś się zna to może opisać dane pomiary, byłym wdzięczny :) Mam nadzieję że pomogą.
  9. Możesz obczaić czujnik regulacji świateł który znajduje się na przednim jak i tylnym wachaczu (z tyłu na pewno). U mnie był przerwany przewód. Po zalutowaniu działa już od roku bez problemu. Pozdro
  10. Również polecam gościa! Też się nad tym zastanawiałem jednak mechanik powiedział że, panewki jak się kończą to je słuchać, z resztą można pogrzebać w starym oleju magnesem, jak coś tam wyłowisz to pewnie to panewki :D
  11. @update Jeździłem jakiś czas z wyciągnietym całym mechanizmem. Wyczuwalne było ewidentne drżenie silnika na wolnych obrotach jak i przy przyspieszaniu (1700-2500 obr/min). Kupiłem jedną używaną część niby z powypadkowego (+-30k przebiegu). Cześć posiadała luz osiowy jak i poprzeczny. Kręciła się bez oporów dość długo. (Nie jak typowe łożysko) Zdecydowałem że kupię tę część w aso (1800 zł). Cześć która przyszła posiadała identyczne luzy co cześć używana (także nie zachowywała się jak normalne łożysko) jednak nowa część z ASO była pokryta na zebach (chyba teflonem) który ściera się i dostosowuje się do kół, co powoduje spasowanie elementów. Zdecydowałem że montujemy ASO. Nowa część jak i kupiona z neta nie chrobotała przy kręceniu co na mojej starej części było wyraźnie wyczuwalne. Jeżdżę autem już 2 tygodnie, póki co 0 drgań, więcej momentu z dołu, wyczuwalna poprawa kultury pracy na wolnych i przy przyspieszaniu. Jak dla mnie jazda bez tych wałkow to nieporozumienie, jeżeli ktoś miałby wątpliwości. Cenie sobie komfort i jestem wrażliwy na wszystkie niecodzienne zachowania silnika, niepożądane dźwięki, etc. Nie wiem jaki wpływ ma jazda bez wałków na dłuższą metę dla silnika. Wolałem nie testować tego na sobie. Pozdro
  12. Miałem to samo w kilku autach. Póki co nie znalazłem rozwiązania, pewnie coś z różnicą temperatur albo wilgotności powietrza wew i zew. Spróbuj wyłączyć nawiew na szyby przy włączonej klimie (zostaw tylko klate i nogi)
  13. Cześć. Nie dawno kupiłem F30 (290 tyś przebiegu). Po jakimś czasie zauważyłem, że przy prędkości 70-120 i w górę, przy większych łukach (skręt kierownicy do 90 stopni w lewo i w prawo) przy wychodzeniu z zakretu płynnie odkręcajac kierownice, nagle kierownica zatrzymuje się przy (+- 20-45 stopni) i dopóki jej lekko nie pomogę się wyprostować, będzie tak jechał. Oprócz tego auto miało akcje serwisową w ASO na wymianę śrub mocujących maglownice. Po tym auto mniej myszkuje po drodze, jednak wciąż czuje że jest dość podatne na uksztaltowanie nawierzchni, czasem potrafi sam zmienić kierunek jazdy. (Lekkie koleiny). Przy rekach lekko opartych na kierownicy czuje jak kierownica ma ochotę skręcić raz w lewo, raz w prawo. Czy to objawy uszkodzenia maglownicy? P.S. Łudzilem się że ta akcja serwisowa obejmuje naprawę te usterki. Myliłem się, zmienili tylko śruby.
  14. A czy po tych ustawieniach (na not active) będzie pojawiać się błąd spalonej żarówki? Pytanie dotyczy w zasadzie wszystkich tak ustawionych świateł. Siema. Przeglądając bimmercodem swoją 30tke, znalazłem opcję w której można wybrać sobie rodzaj żarówki zastosowanej, np w światłach stopu. (bulb - led) Nie jestem pewny czy taka opcja jest dostępna również dla światła wstecznego ale może warto poszukać. Póki co nie przeprowadzałem tej modyfikacji więc nie wiem jak się zachowa w przypadku spalonej żarówki jak i w czasie normalnej pracy. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.