Skocz do zawartości

Milep

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Milep

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. witam proszę o info czy rozwiazałeś problem ja mam bład 440105 ( bład klibracji vtg) pozdrawiam
  2. Witam Odczytałem błąd przez mój interfejs i pojawia się taki 440105 (VTG: Kalibracja: wadliwa, przekładnia rozdzielcza) Czy to oznacza poważne problemy i naprawę xdrive czy ewentualnie chodzi o ponowną kalibrację(VTG) przepraszam jeżeli nie napisałem jaśniej. Jeżeli chodzi o inne objawy oprócz odczytanego błędu to auto prowadzi się dobrze nic nie strzela przy skrętach. Mam tylko wrażenie że przy ciaśniejszym zawracaniu bardzo delikatnie drży kierownica ale jest to prawie nie wyczuwalne!!! Wcześniej przy przełączonym trybie sport i szybkim starcie pojawiał się komunikat o wyłączeniu abs i Kontroli trakcji.. ale miałem walnięte tarcze z tyłu i wymieniłem je na nowe z nowymi klockami i czujnikiem. Po wymianie próbowałem ponownie przyspieszać i już nie pojawiał się problem z wyłączeniem abs plus sytem kontroli trakcji. Czy według Was jest to błąd powiązany i dotyczy problemów z dyfrem czy klocki i tarcze to jedno a Problem klaibracji VTG (drżenie,brak innych kontrolek) to problem inny. Sprawa dotyczy auta BMW 3gt 328 Xdive 2016r Czy ktoś miał podobną usterkę jezeli tak to proszę o info co robił?? pozdrawiam MILEP :shock:
  3. Witam Po skanowaniu błędów wyskoczył mi taki oto błąd DTC 804842 BMW Model samochodu to Bmw F34 328 xdrive 2016r Jeżeli chodzi o problem to zamykanie tylnej klapy działa i z pilota i z przycisków. Problem pojawia się jak klapa już jest zamknięta po prostu nie działa dociąganie klapy i pojawią się komunikat o nie domkniętej klapie. Proszę o pomoc czy ktoś miał już podobna sytuację. Bezpieczniki sprawdziłem. Pozdrawiam i dziękuję.
  4. Witam serdecznie Koledzy mam pytanie jutro mam kupić BMW 320i benzyna z 2009r silnikiem n43 i nalotem 280 tyś km. Serwisowany do 2019 czerwiec i tu ostatni wpis 280 tys km Wymieniane byly świece, cewki, czujnik temperatury i wtryski.prosze Panowie o pomoc bo bije się z myślami czy kupić te auto. Czy będą tylko same problemy. Z tego co widzę to piszecie że to straszny silnik. Temat rozrządu to pestka już wiem ale co z tym walem korbowym i panewkami czy to częsta przypadłość i jak poznać czy akurat dolega to w mojej jednostce. Nie wiem czy wvzesniej bylo naprawianie dostałem szczatkowe info o serwisie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.