Skocz do zawartości

Chrispello

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 330xd

Osiągnięcia Chrispello

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć, kupię części e90 LCI black sapphire: - maska - zderzak mpak -lampy bixenon - klapa tył - lampy tył -wydech 335d - zderzak mpak z dyfuzorem do 335. czekam na oferty!
  2. cześć Poszukuję kontaktu do osoby, która ma na sprzedaż DPF do e90 330d m57, wyjeżdżam za granicę do roboty i muszę go zdobyć, bo kończy mi się czas, a wolę regenerowany niż "hińczyka". Poprzedni właściciel wyciął i pewnie sprzedał. :(
  3. Cześć Czy ktoś ma może kontakt, gdzie mógłbym kupić DPF do e90, 330 m57? Zaraz będę wyjeżdżać w Europę do roboty i wolałbym nie przytulić kary finansowej za trzy wypłaty. :roll:
  4. Dziękuję serdecznie :D
  5. Podepnę się pod pytanie, odnośnie tego pnp,czy yulną kanapę z polifta zamontuję bez problemów do przedlifta 2008? EDIT: Problem rozwiązany :D
  6. A wiecie, czy poliftowa pasuje do przedlifta? (chodzi o sedana)
  7. Ok, a polecisz coś?
  8. https://allegro.pl/oferta/bmw-3-e90-lampy-reflektory-led-ringi-3d-d1s-xenon-8471192447?fbclid=IwAR0weUjcH3p3TUUqx0RbOPusHrD_XTYMDduCFyZWI0TlWkXHOXj1o8aePew Cześć. Czy ktoś z Was ma u siebie założone te lampy? W kilku tematach na forum spotkałem się z tym, że mając xenon fabrycznie w przedlifcie to lampy od polifta pasują plug&play, czy w takim razie taka lampa także będzie pasować do mojego prelci 2008? Pozdrawiam Was serdecznie
  9. Cześć Potrzebuje Waszej pomocy w poszukiwaniach albo raczej czego unikać na naszym pięknym rynku e90. Najbardziej chodzi mi o przedział cenowe, gdyż rozstrzał jest ogromny. a czytając zarówno Wasze forum jak i inne doszedłem do wniosku, że będę szukać R6 czy diesel czy benza nie ma większego dla mnie znaczenia, a teraz do rzeczy, wypiszę w punktach co wywnioskowałem z różnych tematów i jeśli możecie to wypunktujcie moje błędy! 1. 325i, jeśli chcę zagazować i nie chcę mieć problemów z olejem i głowicami/tłokami to w grę wchodzi rok 2005. 2. 330i, brak problemów konstrukcyjnych, jedynie zwyczajna eksploatacja. 3. 325d (m57) problem z wtryskiem, turbo. 4. 325d(N57) poprawione powyższe problemy. 5. 325xi 2005 drogo jeśli chodzi o naprawę xdrive'u. A teraz co do cen: czy 22-30 tyś. za rocznik 2005 to cena adekwatna? Jeśli mam słabość do 4x4 pchać się w xdrive, czy szukać czegoś innego? 330i vs 325i co lepiej znosi gaz? Ile Wam palą te silniki benzyny/gazu? Jak to się ma w porównianiu do 325d? Auto ma być daily + planuję wyjazd za granicę na dłuższy okres czasu i chciałbym unikać francuskich serwisów ;) Budżet na wszystko to chciałbym się zamknąć w 40 tysiącach, jeśli to miałby być samochód po 2010, jeśli starsze to wolałbym jednak obniżyć koszt, bo wiadomo, że trzeba będzie troszkę na początku włożyć. Pozdrawiam serdecznie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.