Skocz do zawartości

alo

Zarejestrowani
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia alo

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. alo

    zatrzasniete kluczyki

    Witam Dzisiaj udało mi się zatrzasnąć kluczyki w moim E38 :8) Nie został zamknięty z klucza tylko przyciskiem na desce. Drzwi się zamknęły a klucze zostały w środku... Biorąc pod uwagę fakt, że drugi klucz "zaginął" jest mały problem Czy którymś z kluczyków serwisowych otworze drzwi?? Pytam bo nie mam ich teraz przy sobie i nie mam jak sprawdzić... A jeśli nie to powiedzcie którą szybkę najlepiej wybić :D Pomyślałem jeszcze awaryjnie o przewierceniu uszczelki nad szybą np. kierowcy tak żeby wcisnąć tam jakiś konkret drut z haczykiem i otworzyć drzwi po drugiej stronie albo wcisnąć przycisk na desce.. A pomyślałem tak dlatego że taka uszczelka jest tańsza od szyby a i założenie jej nie byłoby chyba aż tak pracochłonne Pozdrawiam
  2. Mam tak od paru tygodni. Zaczynało się stopniowo, raz na powiedzmy 20 ruchów. Później raz na 3 ruchy, a teraz cały czas :( Nie jest to w sumie nic strasznego, ale potrafi zirytować :wink:
  3. Jak w temacie :D Za każdym ruchem wycieraczki zamiast zatrzymać się w pozycji wyjściowej - "na dole", podjeżdzają kilka cm w górę. Jest to trochę denerwujące bo zmniejsza widoczność :doh: Czy ktoś się z czymś takim spotkał? Jak to naprawić? Pozdrawiam
  4. Tu jest jeszcze opisany fejslift w E38 http://www.7-forum.com/modelle/e38/facelift.php Ładnie widać różnice w reflektorach :D Pozdrawiam
  5. alo

    Nierówna praca silnika

    Proponuję osuszyć wszystkie miejsca w których mogą być jakieś elementy elektroniczne. :D Zacząłbym od komputera (po otwarciu maski lewy górny róg) Kiedyś miałem podobną sytuację w renówce w której wlew płynu do spryskiwaczy był obok komputera :duh: Wystarczyło odkręcić, popsikać środkiem osuszającym i po sprawie. Pozdrawiam
  6. alo

    uszkodzony alternator?

    Sprawdziłem Nie ładuje :( :cry2:
  7. alo

    uszkodzony alternator?

    Witam Świeci mi się cały czas kontrolka ładowania akumulatora (czerwona), domyślam się, że prawdopodobnie jest coś nie tak z alternatorem. Chyba, że jest jeszcze jakaś inna przyczyna :| Jak sprawdzic czy to alternator dał ciała? Nie mam czasu żeby czekac aż rozładuje mi się akumulator :D Podpięcie pod komputer pokaże gdzie jest problem? AP
  8. alo

    tylne zawieszenie

    Zrobiłem tak samo, ale niestety tulejka jest już do wymiany. Ta tulejka to nr 2 na poniższym rysunku: http://www.realoem.com/bmw/diagrams/o/v/2.png Widzę, że jest to dość popularny problem :mrgreen:
  9. Mogę pomóc :D Mam cosmoschwarz :cool2:
  10. Shell chyba zrobił jakąś promocję, bo zatankowałem V-power Racing za 4,29 :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: Dodam, że na tej samej stacji V-power 95 kosztował 4,25 :mrgreen: :cool2: Mam nadzieję, że szybko się to nie skończy! :dance:
  11. Nad chipem do 740 w dieslu to bym się zastanowił :hand: Zwiększa moment z 560 na 630 Nm a z tego co wiem "oryginalny" moment został zmnejszony przez fabrykę z 600Nm na 560 żeby skrzynia dała radę. Tak więc coś za coś, na pewno będzie więcej wrażeń, ale może być tak, że za te wrażenia trzeba będzie dodatkowo dopłacić :naughty: Pozdrawiam
  12. alo

    czy to luz na kolumnie ??

    :search: Trochę już o luzach na przekładni było :D np: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=69 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=6453
  13. Kiedyś strasznie mi skrzypiał prawy tył, nawet jak jachałem po równej drodze, jak tylko autko lekko drgnęło. :D Straszny obciach, bo było to na prawdę głośne!! Okazało się, że to tuleja tylnej zwrotnicy inaczej zwana tuleją pływającą http://www.realoem.com/bmw/diagrams/o/v/2.png Numerek 2 na tym zdjęciu jakby ktoś nie wiedział :mrgreen: Mechanik wylał na tą tulejkę z pół litra jakiegoś oleju i przestało skrzypieć. Musiałem przy tym mocno dociskać prawy tył żeby był jakiś ruch na tulejce i żeby olej dobrze wszystko obsmarował :D Później 15 minut jeżdzenia po dołkach i skrzypienie ustało. Pozdrawiam
  14. Jeździłem trochę E38 740d '99. Przywiozłem ją ojcu z Niemiec na początku stycznia. Sam posiadam 740i '99 i jestem z niej bardzo zadowolony. Otóż są to dwa zupełnie inne autka. :8) Diesel V8 pracuje bardzo kulturalnie i przyjamnie dla ucha. Z tą turbo dziurą to lekka przesada, przy spokojnej jeździe nic nie czuć. Dopiero po kick-downie jest to trochę odczuwalne, ale jak ktoś nie wie o co chodzi to nawet nie zauważy (np. mój ojciec) :D Wrażenia z jazdy są też zupełnie inne niż w benzynie, wydaje się jakby na kierującego działały większe przeciążenia niż w 740i :!: Czasami mam wrażenie jakby 740d lepiej przyśpieszał od mojej benzyny, :naughty: ale jest to tylko złudzenie wywołane przez ten spory moment (120Nm więcej). :mrgreen: Powiem tak, 740d drze przed siebie od najniższych obrotów a ja żeby go dogonić muszę się nieźle wkręcać na obroty, takie są wrażenia. Jak jest w rzeczywistości nie wiem, bo jeszcze nie sprawdzałem obu jednocześnie na prostej. Podsumowując 740d jest :cool2: ale 740i jest jeszcze bardziej :cool2: mimo że moja w porównaniu do tego konkretnego diesla jest słabo wyposażona. :D Jedyną przewagą u mnie jest servotronic :!: Strasznie to urządzonko ułatwia życie. Jak będziesz szukał jakiejś E38 to sprawdź koniecznie czy servotronic jest na wyposażeniu.
  15. Napisz gdzie ci skrzypi :D Z przodu, z tyłu, z lewej, z prawej :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.