Skocz do zawartości

Krzysiek2104

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E61 525d LCI 2008r Lifestyle Edition

Osiągnięcia Krzysiek2104

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To normalne w tych lampach . Powyżej 50kmh lewa lampa wraca i swieci na wprost
  2. Satynowy chrom to shadowline
  3. Trasa Warszawa- Karwia. Wytrzymał 790km Poziom sadzy był 17g Spalanie jadąc 120-140 5.9l z całej trasy
  4. Wymieniłem na zamiennik bo miał duże ciśnienie przed dpf. Dalej się zastanawiam dlaczego. Po zmianie wszystko się polepszyło. Lepiej się zbiera od dołu nawet. Stary dyma tez nie puszczał. Zamiennik ładnie łapie sadze i wypala.
  5. Wyciągnięty z auta i oddany do prania na maszynie . Po wypalaniu miał na wolnych 10hpa a czym cieplejszy tym ciśnienie większe
  6. Zrobione już 180km. Sadza na poziomie 19g(33%) rurki dalej czyste . Ciśnienie wsteczne na poziomie 8hpa na wolnych
  7. Po zrobieniu 70km w dalszym ciągu rurki czyste(nie miała lekko) sadza na poziomie 10g ciśnienie na wolnych obrotach 6hpa
  8. Wtryski były testowane w Nadarzynie (diesel system ) Auto normalnie odpalalo,problem nastąpił tak naprawdę nagle. Szybciej się zapychał niż wypalał Już brakło pomysłów to wrzuciło się używane wtryski. Nie zdam relacji co ile się wypala bo auto klienta aczkolwiek po 100km było 20g sadzy nie jeżdżąc delikatnie. Dodam ze auto jest po chipie na 285km
  9. Cześć. Chciałem się podzielić opinia na temat filtra dpf do silnika m57n2 525d 197km w bmw e60. Długo się zastanawiałem czy kupić zamiennik czy usuwać,wybór padł na zamiennik firmy NTY Po zamontowaniu test ciśnień Na wolnych 0-3 gaz w podłodze 50-60 (auto po chipie ) Przy bucie drugi bieg max 220 Rura wydechowa czysta,nie puszcza sadzy Zapach na zimnym taki trochę diesel ale po rozgrzaniu praktycznie nic nie czuć. Po trasie zdam relacje co ile się wypalał :)
  10. Panowie czy ktoś montował dpf firmy NTY do m57n2 i może się podzielić swoimi obserwacjami ? Rura wydechowa czysta ?
  11. Witam. Chciałbym podzielić się wiedza na temat dpf i wtrysków piezoelektrycznych Na pierwszy rzut przejrzany układ dolotowy (szczelny), później dpf do prania i od razu wtryski do sprawdzenia na maszynie (sprawne) a dpf zapycha się po 20km Szukając dalej zostały wsadzone wtryski od innego auta. Bingo temat rozwiązany,problemem okazały się wtryski które były uszkodzone a na maszynie z wydrukiem były okej. Myśle ze może komuś się przyda taka wiedza :) Pozdro
  12. Cześć . I jak twoja sytuacja z dpf ? Rurki czyste ? Właśnie się zastanawiam czy nie kupić zamiennika NTY
  13. Dasz radę opisać krok po kroku jak to zrobić ? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.