Skocz do zawartości

Sabat

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 520i, 2019
    F30 330iX, 2017
  • Lokalizacja
    Szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sabat

  1. Witam Używane BMW Seria 3 - 69 950 PLN, 200 000 km, 2013 - otomoto.pl
  2. Może ja się wypowiem w kwestii N20 i jego awaryjności. Powiedzenie ludowe głosi "jak dbasz, tak masz". Sam mam, między innymi, 320i N20, kóre wystawiłem obecnie na Otomoto do sprzedaży. Auto ma obecnie 200tys. przebiegu i 10 lat i silnik / skrzynia pracuje jak w nowym aucie. Sprawdzałem silnik (już po zakupie) w serwisie i usłyszałem wiele pozytywnych uwag na temat jego stanu technicznego. Sami mechanicy mówili o problemach z N20 ale generalnie w 328i. Dla poczucia własnego bezpieczeństwa, wraz z wymianą rozrządu przy okoł o150tys wymieniłem także napęd pompy oleju, bo to potrafi paść i jak powiedziałem - do silnika nie mam żadnych zastrzeżeń. Jak masz udokumentowane serwisy, wymiany, jak wymieniasz olej co 10tys, nie pałujesz na zimnym to czemu miałoby być źle?
  3. Tylko, że nie słychać żadnych stuków, przy kreceniu kierownica - cisza. Wiec nie wydaje mi się, że to to może być maglownica. Na filmikach na youtube widzę, jak w beemkach są problemy z maglownicą, to to słychać. A u mnie nic.
  4. Dzień dobry Może ktoś zasugeruje. F30 320i. Objaw - przy skręconych na maksa kołach w prawo, przy cofaniu nagle słychac jedno, bardzo głośne metaliczne uderzenie z okolic przednich kół (tak przynajmniej słyszę w kabinie). Dzwięk - tak jakby młotkiem stuknąć w kowadło ;). I żeby zaciemnić obraz - nie dzieje się to za każdym razem. Najczęściej dzieje się to, gdy żona pojedzie na zakupy, zaciągnie ręczny, wróci po zakupach, wyjeżdza z miejsca parkingowego tyłem i 'łup'. Potem już nic nie stuka i nie można tego wywołać samemu... Dzisiaj wziąłem jej auto na plac, skręcałem w prawo, w lewo, do przodu, do tyłu, ręczny zaciągalem, zwalniałem i cisza. Próbowałem wywołać stuknięcie przez 10 minut i nic. Ale wystarczy postawić na dłuższy czas, zaciągnąć ręczny, potem skręt, cofanie i 'łup'. Mechanik nic niekopojącego nie widzi, luzów brak. Moje pierwsze podejrzenie było, że to coś z ręcznym, ale słyszę uderzenie z przodu a ręczny jest na tyle... i zawsze stuk jest przy skręconych kołach i przy cofaniu. Ktoś miał podobny objaw?
  5. Pojawiła się kolejna wersja mapy : Road_Map_EUROPE_Way_2020-3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.