Siemka, Jestem nowy na forum. Przejrzałem już chyba cały internet. Przeczytałem całą lekturę, którą tutaj napisaliście i próbuję rozwiązać mój problem. Auto na zimnym silniku idealnie reaguje na pedał gazu i ma moc. Po kilkunastu sekundach pracy motoru jest gorsza reakcja na pedał przyspieszenia. Silnik po muśnięciu pedału gazu delikatnie schodzi z obrotów, a później obroty wzrastają. Silnik chodzi równo. Jest po wymianie świec, uszczelek vanosa, sprawdzenia disy, odmy, lewego powietrza (podłączona sprężarka zamiast przepływomierza) i po pomiarze kompresji. Wszystko bez zastrzeżeń. Dodam że mam LPG i objawy są takie same na benzynie i gazie. Po podpięciu pod INPE mam błąd grzania sondy bank 1 za katalizatorem (kod błędu 79) (po usunięciu wywala go prawie od razu). NA ZIMNYM SILNIKU: -sondy przed katalizatorem pokazują napięcie około 0,45v i się nie zmienia -sondy za katem równo 0,42 obie i również się nie zmienia owa wartość PO NAGRZANIU (czyli kiedy wystepuje opozniona reakcja na gaz i gorsze wchodzenie na obroty) -sondy przed katalizatorem pokazują wartości z przedziału 0,08 - 0,8v -sonda za katalizatorem BANK 1 (której jest błąd) stoi na wartości 0,42v -sonda za katalizatorem BANK 2 ma wartość 0,2v i rośnie do 0,42 jak się zwiększy obroty silnika w patrol adaptation na ciepłym silniku: Lamdbaintegrator 1 pokazuje wartość 3,19% i mieści się w normie Lambdaintegrator 2 poazuje zdecydowanie za dużą wartość 19.14% i nie mieści się w normie. korekty krótkoterminowe Additiv1: 0,12 Additiv2: 0,04 Korekty długoterminowe multiplicativ 1: 11,89 (ciągle jest duża wartość) multiplicativ 2: 0,00 Wnioskuje że mam ten problem co Wy. Padły mi sondy za katalizatorem. Jak auto się ostudzi to sprawdzę parametry, które według mnie wpływają na zamulenie silnika - Lambdaintegrator (głownie 2). Rozumiem że jest to wskaźnik który pokazuje wartości zebrane z obu sond np. za katalizatorem. Jak ktoś ma inne pomysły - czekam na sugestie :>