Skocz do zawartości

kugarek

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW Seria 3 320d E91 2007

Osiągnięcia kugarek

  1. Okazuje się, że to faktycznie moduł ABS. Wczoraj wymieniłem go na używany, zakodowałem go do samochodu i nie mam już żadnych kontrolek na desce rozdzielczej. Mimo to wciąż uważam, że to dziwne, że moduł się zepsuł, skoro reagował na polecenia z ISTA i mogłem odczytywać dane z czujników. Nadal nie wiem, co powoduje kod 0000F9 - Brak identyfikatora CAN DMEL4 / Brak identyfikatora CAN ASC3. Cóż, cieszę się, że ABS znów działa.
  2. Witam, Mój samochód to BMW Serii 3 E46 z 2001 roku, model 318i z automatyczną skrzynią biegów i przebiegiem 132 tys. Mam problem z migającą nieustannie na desce rozdzielczej kontrolką ABS. Jest to szybko migająca kontrolka, która pojawia się od razu po włączeniu zapłonu i nadal miga po rozpoczęciu jazdy. Wydaje się, że gdy zaczynam jazdę, kontrolka ABS gaśnie na sekundę lub dwie, a następnie znów zaczyna migać. Co już zrobiłem: 1. Odczytałem kody błędów za pomocą programów ISTA+ i INPA, ale nie znaleziono żadnych kodów w żadnym z modułów. 2. W programie Carly pojawił się tylko ten kod błędu: 0000F9 - Brak identyfikatora CAN DMEL4 / Brak identyfikatora CAN ASC3. 3. Sprawdziłem dane na żywo z każdego czujnika prędkości, wszystkie wydają się być w porządku i działają, wyświetlając jednakową prędkość na każdym czujniku (choć jeszcze nie miałem okazji obejrzeć czujników i pierścieni wizualnie, ale jeśli pokazują prawidłową prędkość bez żadnych nieprawidłowości, to na razie to wykluczam). 4. Sprawdziłem, czy czujnik kąta skrętu działa, ale nie mam takiego czujnika. Wygląda na to, że kąt skrętu jest odczytywany z kierownicy. 5. Sprawdziłem przewody, złączki, przekaźniki i bezpieczniki - wszystko wydaje się być w porządku. 6. Sprawdziłem przewody hamulcowe, nie ma wycieków, płyn też ok. 7. Sprawdziłem czujnik hamowania, światła hamulca - wszystko jest w porządku. 8. Uruchomiłem różne komponenty za pomocą programów ISTA/INPA, wszystko działało, mogłem zobaczyć/posłyszeć, jak są uruchamiane. Poprzedni właściciel podobno niedawno regenerował pompę/moduł ABS, więc na razie to wykluczam jako przyczynę (przynajmniej na razie). Czy to może być problemem? Bateria w samochodzie jest nowa, a prąd jest w porządku. Jestem teraz bezradny co do przyczyny tego problemu. Będę wdzięczny za wszelkie rady dotyczące kolejnych kroków, jakie powinienem podjąć lub sprawdzić. Dziękuję za przeczytanie tego.
  3. Mozna to zrobic prosto latwo i szybko uzywajac skorzanego pokrowca na raczke drzwi pasazera np z allgro https://allegro.pl/oferta/bmw-e90-e91-oslona-uchwyt-klamka-raczka-prawa-7330878075 Link do wideo jak zainstalowac: A tak to wyglada:
  4. Witam, raczki pasazera mozna obszyc skora, wyglada to fantastycznie a cala instalacja zajmuje okolo 30 minut, te pokrowce dostepne sa na algro w roznych kolorach https://allegro.pl/oferta/bmw-e90-e91-klamka-oslona-pokrowiec-raczka-m-sport-7330860968?reco_id=ec1bfd1d-1104-11ea-8810-b02628c85380&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 Link do wideo jak zainstalowac: A tak to wyglada:
  5. Witam, ja nie wymienialem bo nie chcialem sie bawic w demontaz boczku drzwi, poprostu za duzo roboty jak dla mnie i mozna cos urwac. Zamiast tego uzylem skorzany pokrowiec na raczke drzwi w bmw E90/ E91 ktory mozna znalesc na alledrogo https://allegro.pl/oferta/bmw-e90-e91-oslona-uchwyt-klamka-raczka-prawa-7330878075 Instalacja jest latwiejsza po obejzeniu instrukcji wideo: A oto efekt:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.