Skocz do zawartości

felek16

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328i

Osiągnięcia felek16

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Powinienem próbować zaadoptować te części z młodszych (pewnie poprawionych) roczników czy po prostu dobrać po VINie?
  2. Chciałbym odświeżyć temat i wnioskować o wsparcie przyjaciół którzy doświadczyli tego problemu. Moje bmw f30 328i też pochodzi ze stanów (z przebiegiem 113tys. km) i 1000km po sprowadzeniu auta dwa razy pod rząd wyświetliła mi się kontrolka ciśnienia oleju w silniku po czym samochód wskoczył w tryb awaryjny i pzry próbie jazdy, zmienia biegi tak jak mu sie chce, raczej mocno "przeciąga" ich zmianę. Zabrałem go od razu na lawetę, żeby nie ryzykować zatarciem silnika. Na wyświetlaczu wyświetla się informacja "nie jest teraz dostępna całkowita moc pojazdu" (coś w tym stylu). Domyślam się już, że raczej chodzi przede wszystkim o wspomnianą wyżej pompę olejową. Oczywiście ją wymienie, pytanie jednak do doświadczonych kolegów i koleżanek, co jeszcze powinienem wymienić/sprawdzić itp.? Nie chciałbym wymieniać niepotrzebnie za dużo elementów, ale też chciałbym, żeby auto trochę pojeździło po tym remoncie dlatego też nie chciałbym czegoś pominąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.