Chciałbym odświeżyć temat i wnioskować o wsparcie przyjaciół którzy doświadczyli tego problemu. Moje bmw f30 328i też pochodzi ze stanów (z przebiegiem 113tys. km) i 1000km po sprowadzeniu auta dwa razy pod rząd wyświetliła mi się kontrolka ciśnienia oleju w silniku po czym samochód wskoczył w tryb awaryjny i pzry próbie jazdy, zmienia biegi tak jak mu sie chce, raczej mocno "przeciąga" ich zmianę. Zabrałem go od razu na lawetę, żeby nie ryzykować zatarciem silnika. Na wyświetlaczu wyświetla się informacja "nie jest teraz dostępna całkowita moc pojazdu" (coś w tym stylu). Domyślam się już, że raczej chodzi przede wszystkim o wspomnianą wyżej pompę olejową. Oczywiście ją wymienie, pytanie jednak do doświadczonych kolegów i koleżanek, co jeszcze powinienem wymienić/sprawdzić itp.? Nie chciałbym wymieniać niepotrzebnie za dużo elementów, ale też chciałbym, żeby auto trochę pojeździło po tym remoncie dlatego też nie chciałbym czegoś pominąć.