Skocz do zawartości

Majek_Marcello

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 G01 zastąpiło F25

Osiągnięcia Majek_Marcello

  1. Cechy xDrive23i M35i xDrive Kod silnika B48A20M2 B48A20T1/T2 Turbosprężarka Jedna, mniejsza (TwinScroll) Większa TwinScroll z wyższym ciśnieniem doładowania Układ chłodzenia Standardowy Zwiększony (więcej chłodnic, np. intercooler powietrze-woda) Wtrysk paliwa Wysokociśnieniowy, do 350 bar Wysokociśnieniowy, do 350–400 bar, bardziej zaawansowana kalibracja Wał korbowy / tłoki Standardowe odlewy Wzmocnione elementy – inne tłoki i panewki Głowica cylindra Standardowa Zoptymalizowana pod wyższe temperatury i ciśnienia Sterowanie rozrządem Valvetronic + VANOS Takie samo, ale z ostrzejszymi mapami sterowania Wydech Standardowy Sportowy, aktywny układ wydechowy (z klapą) ECU i mapowanie Zorientowane na spalanie i kulturę pracy Sportowe mapy – maksymalne osiągi, ostrzejsza reakcja na gaz
  2. W G45 masz skórę czy ekologiczną?
  3. Takie pytanie, czy tylko ja uważam, że: - fotele w nowej X3 są do bani? NIe mogłem znaleźć optymalnego ustawienia - HeadUp z nawigacją zasłania połowę drogi nawet jak go się obniży na maks ???
  4. Od maja części do samochodów, z których USA buduje będą doładowane cłem A jak jeszcze UE wprowadzi odwetowe... tylko czy pojawi się różnica na X3 z USA i RPA? Sądzę, że nie i podrożeją jedne i drugie, bo dlaczego nie.....
  5. Ooo witam, w klubie, ten sam kolor, mi się nie podoba, może dlatego nie zapamiętuje . Auto Hold zweryfikować muszę. No i fotele w nowej X3 są do bani, żeby nie powiedzieć do "d..py"
  6. X3 jest też z RPA, chyba nawet przede wszystkim stamtąd.
  7. OK, opcja w menu... już dojeżdżają...
  8. Nie tylko w X1, nowe X3/X5/5 mimo posiadania iDrive przez zmianę systemu straciły dużo z poprzedniej funkcjonalności bezwzrokowej obsługi przez właśnie iDrive. Swoją drogą w X1 jest moim zdaniem 100 razy lepiej z kwestią regulacji nawiewów, bo jest tradycyjnie, nowe X3/X5/5 z ich małymi "dzyndzelkami" do regulacji nawiewów, które dodatkowo są daleko od kratek wentylacyjnych trochę rozwaliły moje postrzeganie słowa funkcjonalność.... może mam za wielkie łapy do tych "fistaszków" Ach i u mnie w X1 jest jeden wkurzający szczegół mianowicie odcinek lędźwiowy, ten system pompowania w zasadzie codziennie rano muszę go od nowa regulować, zmienia się przez noc i raczej jego położenie nie jest zapamiętywane wraz z pamięcią fotela, takie mam oddczucie...
  9. Dokładnie ta, nie chodzi o rekuperację a tryb kiedy jest wyłączany silnik i auto "żegluje". W tej X1 23i każde zdjęcie nogi z gazu to ładowanie baterii i mam wrażenie, że na dłuższych trasach w bagażniku zaczyna być ciepło od podłogi...
  10. jak w fotel w X1, czy kierownica w X5 lub 5 a teraz małe pytanie, jakie masz fotele (co za opcja), że masz przysuwanie? Mam jedną sztukę z pakietami M i Mpro i fotele jak przyspawane do podłogi... Marek
  11. 23i po 25tys jest OK, no może tylko ta skrzynia czasami potrafi spłatać figla. Czasami szarpnie, wrzuci troszkę za niski bieg, zdarza się również że przy spokojnej jeździe "S-ką" pozostaje na niższym biegu. W zimie silnik potrzebuje +1 litr. Z czasem klapa bagażnika zaczęła dawać o sobie znać, no ale mam spore przejazdy bez asfaltu. Swoją drogą autko dzielnie w "terenie" sobie też poradziło jesienią. Blacha OK i zając jej nie straszny Z wad to często przy wysiadaniu naciskam przycisk uchylania okna No i rzecz najgorsza, ekrany dotykowe, to uważam za wymysł szatana lub firm ubezpieczeniowych... Marek
  12. Cześć, szukam kogoś kto ma X1 23i ab sprawdzić czy włącza mu się tryb żeglowania przy spokojnej jeździe. Warunki: - NIE włączony tempomat - prędkość powyżej 70 km/h - droga równa, prosta i najlepiej z górki - rozgrzany silnik Przy takich warunkach jak "turlamy się" spokojnie i zdejmujemy nogę z gazu teoretycznie auto powinno wejść w tryb żeglowania. Można to zobaczyć na ekranie informacji o samochodzie w części adaptacyjna zawartość. U mnie zdjęcie nogi z gazu to od razu ładowanie akumulatora i nic więcej..... W X3, X5 działa to bez wysiłku, niemal co chwilę mogę włączyć ten tryb, czasami jest też oczywiście ładowanie akumulatora. W X1 mimo 25tys przebiegu ANI RAZU! Na pytanie czy to normalne na razie nie mam jednoznacznej odpowiedzi. Auto ma soft 11/2024.67. Z góry dzięki za pomoc posiadaczom 23i Marek
  13. Oczywiście, że na gwarancji, podobne problemy ma również mini, tak słyszałem. Jeden dzień w serwisie autko stało. Teraz walczę i próbuję zdobyć informacje czy X1 U11 z silnikiem 23i przechodzi w tryb żeglowania? Mi się nie udało, a w nowej X3 czy w X5 tryb żeglowania włącza się od niechcenia.
  14. Dzięki z info Diagnoza zakończona sukcesem. Wymiana przedniego dyferencjału przy przebiegu prawie 8tys (w zasadzie objawy miał po 2tys) Trochę słabo, teraz mam juz nabite 11tys i póki co nic nie dudni... chociaż elektronika czasami zawodzi
  15. Cześć, poszukuję użytkownika X1 U11 z motorem 23i, który albo potwierdzi albo rozwieje moje obawy związane z dziwnym (moim zdaniem) zachowaniem auta. Opis poniżej: Info: Przebieg 6tys, po pierwszej zmianie oleju (około 3tys). Objawy: Przy przebiegu ok 1,5-2 tys zauważyłem (mogły być od początku, ale może spokojna jazda i nieprzekraczanie 120 miało na to wpływ), że przy prędkościach powyżej 80km/h jadąc spokojnie po zdjęciu nogi z pedału gazu samochód zaczyna gwałtownie hamować silnikiem (na wyświetlaczu ze statusem samochodu pojawia się informacja o ładowaniu baterii). Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie: - samochód bardzo mocno zwalnia (w zasadzie jak w elektryku) - spod podłogi dobiega dudniący dźwięk jak by "zhamowywanego" wału. To jest na prawdę dość głośne dudnienie - samochód wpada w delikatne wibracje od podłogi - zmiana trybów jazdy (przeklęte "my mode") nic nie wnosi - nigdy mi się nie zdarzyło by auto weszło w tryb żeglowania (jak to jest opisane w instrukcji) mimo usilnych prób, zawsze delikatne zdjęcie nogi z hamulca i od razu dudnienie i zwalnianie ogólnie trochę to przypomina hamowanie na zwichrowanych tarczach, tyle że odgłosy i wibracje idą spod stóp. W zasadzie ostatnio to zauważyłem wszystkie objawy nawet przy prędkości poniżej 70, co prawda wszystko ciszej, ale jest. Czy ten typ tak ma? Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.