Cechy
xDrive23i
M35i xDrive
Kod silnika
B48A20M2
B48A20T1/T2
Turbosprężarka
Jedna, mniejsza (TwinScroll)
Większa TwinScroll z wyższym ciśnieniem doładowania
Układ chłodzenia
Standardowy
Zwiększony (więcej chłodnic, np. intercooler powietrze-woda)
Wtrysk paliwa
Wysokociśnieniowy, do 350 bar
Wysokociśnieniowy, do 350–400 bar, bardziej zaawansowana kalibracja
Wał korbowy / tłoki
Standardowe odlewy
Wzmocnione elementy – inne tłoki i panewki
Głowica cylindra
Standardowa
Zoptymalizowana pod wyższe temperatury i ciśnienia
Sterowanie rozrządem
Valvetronic + VANOS
Takie samo, ale z ostrzejszymi mapami sterowania
Wydech
Standardowy
Sportowy, aktywny układ wydechowy (z klapą)
ECU i mapowanie
Zorientowane na spalanie i kulturę pracy
Sportowe mapy – maksymalne osiągi, ostrzejsza reakcja na gaz