Skocz do zawartości

Spaider007

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1998

Osiągnięcia Spaider007

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wybaczcie jeśli odbiegam za bardzo od tematu jeśli jest LWR to tam idzie sygnał z czujników poziomowania przód i tył a jeśli nie ma LWR to wszystko idzie pod LCM? nie widzę nigdzie schematu do xenonów bez LWR.
  2. Mit man LWR czy ohne man LWR?
  3. Czy ktoś tutaj z obecnych dokładał do swojego E39 podłokietnik multimedialny w kanapę i jest w stanie powiedzieć co i jak jeśli chodzi o sterowanie fotelem pasażera oraz pamięcią fotela z podłokietnika. Z góry dzięki za wszelką pomoc.
  4. Na chwile obecną mam w aucie LCM II czyli niestety lipa. Jutro będę miał LCM III B który działa z LWR ma to jakieś znaczenie jeśli u mnie nie ma LWR?
  5. Czyli na chwile wpisać klucze sa vn gm przekodowac RLA pustym plikiem .man i na nowo wrzucić swoje klucze? lcm sprawdzę w poniedziałek, wtedy też będe miał typowo lcm który współpracował z czujnikiem deszczu.
  6. Nie mam RLS w NCS mimo zmiany kluczy nie jestem w stanie sprawdzić wartości ani przekodować go ewentualnie pustym plikiem .man Wszedłem w BMW Scanner w central body electronic by sprawdzić czy mam opcje czujnik deszczu i niestety nie ma co by oznaczało że moduł główny nie posiada tej opcji. Musze się do niego dostać i sprawdzić jaka wersja i ewentualnie wymienić na wyższy model
  7. Witam wszystkich przychodzę z problemem doposażenia auta w RLS. Rocznik auta 1998. Szyba czołowa nowa z sensorem. Moduł RLS podpięty zgodnie ze schematami. Bez kodowania INPA widzi moduł i nie zgłasza błędów, inicjalizacja przechodzi bez problemu. BMW Scaner też widzi go bez problemu. Jednak po zmianie dwuch ustawień w NCS Dummy na nicht_active - WISCHERPOTI (WINDSCREEN WIPERS POTENTIOMETER TIMING) (WITHOUT RAIN SENSOR) - STANDRUECKSCHALTUNG (WIPERS RETURN TO INTERVAL WHEN CAR STOPPED) (WITHOUT RAIN SENSOR) powoduje że wycieraczki pracują w jednym tempie nawet gdy szyba jest sucha. zmiana kluczy VN GM SA by dodać opcje S521 Rain Sensor nic nie zmienia. po zmianie kluczy w NCS nie widać modułu RLS by móc podglądnąć ustawienia. zastanawiają mnie dość wysokie wskazania w inpie odnośnie point of wiping over sensor myślałem że to wina źle położonej niewidzialnej wycieraczki ale po jej ściągnięciu nic się nie zmienia. ktoś ma jakieś sugestie co można jeszcze sprawdzić czy zmienić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.