Skocz do zawartości

barteq23

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2001

Osiągnięcia barteq23

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ok rozumiem. A czy takie objawy może dawać pompa paliwa gdyż podaje zbyt niskie ciśnienie na wtrysk? Od dzisiaj przed odpaleniem przekręcam zapłon kilka razy żeby pompa nabiła ciśnienia i dam znać czy problem dalej występuje.
  2. Ten problem występuje nieregularnie. Nie bardzo wiem jaką wiązke mam przejrzeć?
  3. Witam. Gdy odpalam auto zaczyna trząść silnikiem na ssaniu. Po zejściu ze ssania pojawia się wszystkim znany check engine I auto nie pracuje conajmniej na jeden cylinder. Gasze. Odpalam ponowinie i tak do skutku, aż zaczyna pracować na wszystkie cylindry. Auto posiada gaz lecz ten problem występuje przed osiągnięciem odpowiedniej temperatury (40 stopni) umożliwiającej prace na LPG. Cewki przemierzone, świece Denso ik20tt (zrobione około 15 tyś. km na świecach). Sprawdzałem w inpie, błędy od wypadania zapłonu wszystkich cylindrów. Udostępniam filmik z inpy do wglądu. Wydaje mi się że problem może wynikać od pompy paliwa. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam Bartek
  4. barteq23

    M54b25 nie odpala

    Witam. Po wymianie pompy paliwa wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam.
  5. barteq23

    M54b25 nie odpala

    Przyznam Ci całkowitą racje ale 400 zł za pierburga to trochę dużo jak za samą wkładkę. Jeszcze się zastanowię. Po wymianie Napisze czy pomogło. Oczywiście jakby pecha było mało to Aku mi prawdopodobnie padł bo wychehłałem go do końca przy próbach odpalenia na lpg, ładowałem całą noc pod prostownikiem, wskazuje 12v A rozrusznik tylko cyka. Na szczęście udało mi się pożyczyć I bd miał na czym sprawdzić pompę.
  6. barteq23

    M54b25 nie odpala

    Dokładnie. Awaryjne odpalanie na lpg nie pomogło chociaż na początku były nadzieje że odpali bo zagadywała. Dzwoniłem nawet do gościa co mi zakładał ten gaz I mówił jak to robić. Bez rezultatu.
  7. barteq23

    M54b25 nie odpala

    Na tej pompce podłapuje ale O odpaleniu nie ma mowy. Pierburg nie na moją kieszeń niestety.
  8. barteq23

    M54b25 nie odpala

    Witam. Podłączyłem komputer, zero błędów. Postanowiłem jeszcze raz zajrzeć do pompki. Zdjąłem wężyk I przytkałem pompke palcem. Załączenie zapłonu. Reakcja była taka że pompka jakby nie miała siły tłoczyć. Przygasała. Wyczytałem że na listwie wtryskowej powinno być ciśnienie rzędu 2.5-3 bar w m54. Sądzę że ona nie ma siły nabić wymaganego ciśnienia do rozruchu.Nie jestem pewien ale zaryzykuje kupując drugą. Dodam że pompka którą podejrzewam jest zamiennikiem polskiej firmy. Ktoś może doradzić czy kupić kolejny zamiennik czy może używany oryginał?
  9. barteq23

    M54b25 nie odpala

    Obecnie koło 25 na wskazówce pokazuje. Ale pompa robi ciśnienie na listwie wtryskowej. Chyba że zbyt małe. Może ktoś wie jak sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej I jakie wartości prawidłowe powinien wykazać pomiar.
  10. barteq23

    M54b25 nie odpala

    Na początku jak jeszcze odpalała to inpa pokazywała wypadanie zapłonu na 3 I 5 cylindrze. Przekasowałem I było ok przez chwilę. Na drugi dzień znowu problemy z odpaleniem z rana I dalsza część już jest znana. Spróbuję jeszcze dziś zobaczyć w kompie. Nie wiem czy dobrze myślę Ale chyba można wykluczyć immobilaizer skoro pompa paliwa podaje?
  11. barteq23

    M54b25 nie odpala

    Witam. Po 10-cio dniowym postoju auto zaczeło ciężko zapalać na benzynie. Nie chciało jechać, dławiło się Ale kiedy przeskoczyło na lpg sytuacja wracała do normy. Wczoraj po trudnym odpaleniu po nocy przeskoczyła na lpg, kiedy złapała optymalną temp. postanowiłem przerzucić ją na benzynę to auto odrazu zgasło i już nie odpaliło nawet na samym lpg( co prawda na początku próbowało załapać ale po kilku próbach totalny trup). Sprawdzałem pompę paliwa i tłoczy. Na listwie wtryskowej po upuszczeniu benzyny przez odpowietrznik pompka ponownie nabiła ciśnienie. Czyżby jakiś czujnik? Pytam, ponieważ nie chce wymieniać na ślepo. Może ktoś podpowie co sprawdzić I jak w kolejnych krokach? Pozdrawiam.
  12. Jak najbardziej masz racje. Ubytek oleju przez uszczelniacze zaworowe jest dużo mniejszy w stosunku do ubytku przez zapieczone/uszkodzone pierścienie zgarniające.
  13. Postaram sie w najbliższym czasie zrobić pomiar na ciepłym silniku.
  14. Wierzch tłoka był zalany. Skorzystałem z instrukcji z tego forum. Tak dokładniej to z pół strzykawki lekarskiej oleju. Przekrecilem tłokami żeby go rozprowadzić w cylindrze I wkręciłem manometr do pomiaru. Pokazał wartość o 0.2 bar'a większą niż przed pomiarem. A co do pomiaru na ciepłym silniku to wyczytałem że wartości będą zawyżone gdyż rozgrzany olej doszczelnia i kompresja jest większa. W szczególności gęsty olej.
  15. Rozumiem. Dolałem trochę oleju do 4 cylindra I kompresja wzrosła do 13 bar. Czyli już nic z tego motoru nie będzie. Remont to koszt 6 tysięcy złotych. A co do pomiaru kompresji to są różne zdania. Jedni twierdzą że na zimnym a inni że na ciepłym. Dzięki pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.