Skocz do zawartości

JacekLZ

Zarejestrowani
  • Postów

    548
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana JacekLZ w dniu 26 Sierpnia

Użytkownicy przyznają JacekLZ punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20, 2024

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JacekLZ

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Very Popular Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

165

Reputacja

  1. o, znalazłem, bo pamietałem, że zrobiłem foto, gdy mi też się zapaliła.
  2. Tak, na 90% zapaliła Ci się lampka z samochodem i gwiazdką. Może się pojawiać na nierównej drodze, przy oślepiającym świetle, gdy do radaru przyklei się jakiś liść czy śnieg, w intensywnym deszczu bądź gdy coś zasłoni kamerę, np ptasie gunwo.
  3. rozumiem, źe szukasz porad, ale dlaczego miałbyś oddawać swój wybór jakimś randomom z forum internetowego? po prostu przejedź się oboma samochodami. Ty powinieneś wybrać, a nie cześki z internetu. Opinie są podzielone. Jesteś na forum serii 3, więc będzie stronniczo. Zadaj takie samo pytanie na forum serii 5 i będziesz miał inne odpowiedzi
  4. Jestem już przekonany, że z tym wyciszeniem, jakością harmana, zawieszeniem, przyspieszeniem, jakością wnętrza, przestrzenią w samochodzie, wygodą foteli to jest wszystko jak dyskusja czy lepsze są naleśniki czy pierogi xD Co gość, to inna opinia.
  5. Oczywiście, że mam akustyczne szyby. Zobacz wypowiedzi powyżej, wszyscy piszą to samo. Nie jest niczym nadzwyczajnym, że G20 jest średnio wyciszona. W swojej klasie jest pod tym względem średniakiem. nie jest najgorzej i nie jest najlepiej.
  6. Nie no G20 jest powiedzmy że przeciętnie wyciszona. Audi A4 bije ją na głowę, Skoda Superb chyba też. Ale F30 była jeszcze gorzej wyciszona. Tam jak rozmawiałem przez telefon to na autostradzie trzeba było zwalniać do 130, bo krzyczenie do rozmówcy urągało standardom kulturalnej rozmowy.
  7. Ja tam uważam, że posiada potencjał Ten motor jest totalnie wystarczający do wygodnego podróżowania i do wyprzedzania tirów na powiatówkach też w zupełności wystarcza A wiem, bo miałem to auto jako zastępcze z ASO na dwa dni. Rozpędza się znacznie lepiej niż zakładałem.
  8. dziękuję. Wstępnie ten opis pasuje. Zobaczymy co tam zdiagnozują w ASO
  9. ostatnio jadąc po wyboistym fragmencie drogi, przy budynkach i z otwartymi szybami usłyszałem, że coś lekko popisuje pod podwoziem. Dźwięk taki jak gdyby coś było poluzowane i ruszało się na wybojach. Jadę sprawdzić to do ASO w poniedziałek. Miał ktoś coś podobnego albo jakieś wstępne pomysły co tam może tak lekko piszczeć? Pojawia się tylko na wybojach. Przy zamkniętych szybach nic nie słychać. Potrzebny jest jakiś budynek przy drodze, od którego odbija się dźwięk, żeby to wyraźnie słyszeć.
  10. Kiedyś były na stronie ZF instrukcje do 8HP i pamiętam, że czytałem tam o wymianie statycznej. Teraz ZF zmienił stronę i te instrukcje nie są dostępne albo są gdzieś głęboko schowane.
  11. U mnie było to samo w F30, wyraźne uczucie przeskoku z 1 na 2 i miałem wrażenie albo sobie to wkręcałem, że po dynamicznej wymianie w Inchcape stało się to nawet minimalnie bardziej wyczuwalne. Zaskoczyło mnie też bardzo to, że Inchcape nie wymieniło miskofiltra. Uznali, że nie trzeba, nie robią tego. Ciekawe czy jest tam chociaż jakiś magnes zbierający ewentualne opiłki.
  12. Jak dla mnie to dyskusje o tym gdzie lepsze paliwo można sobie odpuścić. Pamiętam te artykuły o jakości paliwa, gdzie okazywało się, że pod niejednym marketem było lepsze niż np. na Orlenie. Druga kwestia, nawet jeżeli gdzieś było robione takie badanie 3 lata temu i paliwo było OK, to nie ma pewności, że dzisiaj ten poziom jest utrzymany i na odwrót. Zatem w dużym skrócie wróżenie z fusów.
  13. No z tego co wiem, to jedynka ma bardziej zaawansowane systemy, bo na filmie z przejazdu po warszawie widać na przykład, że jedynka sama zmienia pasy po naciśnięciu kierunkowskazu, czego trójka nie robi. Dlatego pod względem systemów IMO trójka jest na samym dole drabinki obecnie.
  14. Mało tego, handlowcy z reguły wiedzą o tych systemach mniej niż kupujący. Pewnie wynika to z tego, że nie mają okazji porównać działania systemów pomiędzy różnymi segmentami samochodów i oczywiście dlatego, że te systemy różnią się między modelami. Ale dużym skrócie można to podsumować tak, że obecnie seria 3 jest poniekąd najniższym modelem w gamie BMW i te systemy w serii 3 są najbardziej ubogie i ograniczone.
  15. u mnie wszystko działa w każdym trybie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.