Skocz do zawartości

JacekLZ

Zarejestrowani
  • Postów

    536
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana JacekLZ w dniu 22 Maja

Użytkownicy przyznają JacekLZ punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20, 2024

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JacekLZ

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Very Popular Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

148

Reputacja

  1. No z tego co wiem, to jedynka ma bardziej zaawansowane systemy, bo na filmie z przejazdu po warszawie widać na przykład, że jedynka sama zmienia pasy po naciśnięciu kierunkowskazu, czego trójka nie robi. Dlatego pod względem systemów IMO trójka jest na samym dole drabinki obecnie.
  2. Mało tego, handlowcy z reguły wiedzą o tych systemach mniej niż kupujący. Pewnie wynika to z tego, że nie mają okazji porównać działania systemów pomiędzy różnymi segmentami samochodów i oczywiście dlatego, że te systemy różnią się między modelami. Ale dużym skrócie można to podsumować tak, że obecnie seria 3 jest poniekąd najniższym modelem w gamie BMW i te systemy w serii 3 są najbardziej ubogie i ograniczone.
  3. u mnie wszystko działa w każdym trybie
  4. Podrzucicie link do takiej folii z wycięciem?
  5. Tak, chłopaki to rozpoznawali i to jest problem hardware'owy.
  6. Jak wspomnieli chłopaki 1 i 2, to są generacyjnie chyba jednak nowsze modele samochodów. W trójkę już pewnie inwestowali niezbędne minimum nakładów. Jakby nie patrzeć, to auto z 2018 roku. Żeby to sobie uzmysłowić - wtedy wyszła dopiero pierwsza generacja ajfona bez guzika. Feel old yet?
  7. Dokładnie. Obecna trójka jest już drugi raz pudrowanym starym modelem.
  8. Trudno mi uwierzyć, że uwzględniana jest w tym też różnica w kosztach leasingu (wspomniany przeze mnie limit 150k). Czyli generalnie że uwzględnione zostały absolutnie wszystkie czynniki kosztotwórcze. Natomiast kłócił się nie będę, skoro to liczyłeś Możesz mieć rację z tym promo leasingiem, że zależy od okresu. U mnie to było tak, że rabat, jaki otrzymałem na auto wyniósł nawet troszeczkę ponad 20%, a przy leasingu promo wynosił jakieś 12%. Spora różnica. Leasing promo wychodził gorzej.
  9. No ja bym pewnie chętnie zostawił telefon czasami w kieszeni. A już totalnie irytuje to, gdy mam przed tacką swój porcelanowy kubek na kawkę i obok kubek termiczny na tę kawkę.
  10. Promo Leasing też był u mnie dostępny, w zasadzie ten "promo" leasing to chyba wszystkim proponują, wówczas jednak mniejszy rabat na auto. U mnie kalkulacja była z wpłatą około 100k. Ogólnie wydaje mi się, że dzisiaj ten samochód byłby jeszcze o 20k droższy, albo inaczej przed momentem go skonfigurowałem
  11. Ludzie się mylą. Ludzie myślą, że jak otwierają samochód i odpalają auto telefonem to mają Digital Key Plus. I przyznaję, że konieczność kładzenia telefonu każdorazowo na podkładkę jest irytujące
  12. No nie, mam nieźle wyposażoną 330i i przymierzałem się do 340i, to w takim samym configu wychodziło mi jakieś 60k więcej. Z tym promo leasingiem też dementuję - warunki finansowe były niemal takie same na oba samochody. Do tego odliczasz mniejszą proporcję w kosztach, bo już wtedy grubo przekraczasz limit 150k w leasingu.
  13. Na mojej FV z maja jest napisane 0w30. Też 330i.
  14. nie było napisane, że to do miasta więc wziąłbym benzynę, ale mam mnóstwo znajomych, którzy eksploatują diesla w mieście z zadowoleniem i pomyślnością. Myślenie dzisiaj o dieslu, że to auto tylko na trasy jest trochę jak myślenie, ża spodnie są tylko dla facetów.
  15. Ja to mam w G20 i miałem to w F30. IMO to wynika ze sztywności zawieszenia. Tyle, że ja tego nie czuję jako bujnięcie tylko coś bardziej jak delikatne szarpnięcie. Pewnie minimalne, jakieś kilkumilimetrowe dociśnięcie przodu i jego wyskok oraz kompensacja z tyłu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.