Skocz do zawartości

Mirek_11

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d, 330d, 335d

Osiągnięcia Mirek_11

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sprawa rozwiązana, temat do zamknięcia :)
  2. Zablokowała Ci się możliwość kasowania inspekcji - CBS Oil Service system blokuje się po określonej ilości RESETÓW, bądź przy przebiegu 300tyś+ - przynajmniej tak twierdzą wpisy na UK forach. Pozostaje chyba tylko opcja wyłączenia monitów/ponownego zakodowania - jeśli ktoś z forumowiczów zna sposób na uporanie się - pomóżcie koledze :)
  3. Szkoda, że rozpatrujemy i ciągniemy temat czegoś, co zupełnie nijak ma się do całego tematu. Raz jeszcze dodam, że nie chodzi o mój pojazd, nie decyduję i nawet nie obchodzi mnie decyzja właściciela - jedynie pomagam w wykonaniu.. Powiem więcej - robię to chętnie bo jestem ciekaw czy jest to wykonalne, jakie są różnice itd. Nie pobieram za to zapłaty - pomagam :) Dowgrade zdarza się w zasadzie na każdej płaszczyźnie - czy to opon, kiedy właściciel pojazdu zużywa Pilot Sporty, a kupuje w zamian np. chińczyka. Kiedy zastępuje ori czujnik jakimś zamiennikiem, czy nawet obszywa kierownicę, zamiast kupić nową - wszak już materiał się różni i przecież trochę wiocha, że nie stać go na odpowiedni produkt. Nie myślicie tak prawda? Para Xenonów, we właściwym stanie to koszt około 2000-2500zł. Lampy halogenowe otrzymał ode mnie za <10% tej kwoty. Cała naprawa pojazdu, prócz zderzaka który został zakupiony używany, jest praktycznie na nowych częściach. Myślę, że operacja w żaden sposób nie zwieśniaczy i nie zaszkodzi pojazdowi, a także zostawia w każdej chwili otwartą furtkę do wymiany lamp. Dodam też, że kupując używane E90 z rodzimego rynku (jeśli ktoś miał taką przyjemność ostatnio to wie), chciałbym aby jedynym problemem, lub "wsią" były halogeny poprawnie zamontowane, w zamian za XENON. Ponieważ JA jako klient, widzę jaki pojazd ma rodzaj reflektoru i albo on mnie satysfakcjonuje, albo nie i omijam. A spotkać można dużo lepsze kwiatki, w postaci niedziałającej w 20% elektroniki, błędami, emulatorami poduszek zamiast wymiany maty, bijącymi kołami pasowymi, szarpiącymi automatami, czy łącznikami stabilizatora za 28zł z wysyłką... Tytułem końca.. Jak sam bronię się rękami i nogami, za robieniem druciarstwa, nie zgodzę się, że pojazd po tym "downgrade" zostanie zwieśniaczony czy będzie niegodnie reprezentował markę - myślę że większość E90 nie posiada Xenonu, szczególnie w wersji BIEDA, bez navi i w podstawowych jednostkach napędowych. Auto nie trafia na sprzedaż, więc podawanie nr VIN sobie podaruję :) Piątka Panowie, więcej dystansu ;)
  4. Kluczowe pytanie. Jaki masz przebieg ?
  5. Absolutnie nie neguję faktu, że jeśli kogoś nie stać na utrzymanie pojazdu to powinien kupić inny, tanszy w eksploatacji. Natomiast nie rozumiem, w czym jest problem że ktoś wymieni Xenon na seryjna lampę? Przecież to BMW wychodziło z halogenowa lampa i takie pojazdy jeżdżą po naszych drogach i nikomu nie jest wstyd, że nie na xenonu. Jednocześnie dodam, że większym wstydem jest zamontowanie chińskiego zamiennika imitującego soczewkę, bądź dokładanie xenonu z pominięciem np. spryskiwaczy, czy naprawa pokolizyjna z klejeniem lamp które później są nieszczelne. Więc, reasumując, jeżeli lampy halogenowe są oryginalne i odpowiednie, a komputerowo zostanie wszystko przeprowadzone poprawnie to jaki to problem dla tego pojazdu, który czyni go urzeźbionym? Fakt, że konfiguracja nie zgadza się z Vin? A jeśli któryś z forumowiczów dołożył Xenon z cała instalacja i spryskiwaczami i również ma auto niezgodne z Vin, należy go się wystrzegać? Rzeźba moim zdaniem to nie jest bo auto ma po operacji działać i być sprawne tak samo, jak pojazd który był skonfigurowany w opcji bez xenonu. Oczywiście przełącznik świateł też musi zostać wymieniony na właściwy z regulacja reczna.
  6. Mogę prosić więcej informacji? Chodzi o moduł CAS i FRM? Jakie zmiany jeszcze trzeba wprowadzić? Jakieś źródło informacji?
  7. Niestety nie, mam bez ręcznego sterowania wysokością. Czy to może być problemem? Nie da się programowo tego wykodować, nawet kosztem całkowitego braku regulacji ręcznej? Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić , od czego dokładnie jest ten błąd? INPA wogole nie widzi błędu w module FRM.
  8. Udało mi pozbyć się błędu samopoziomowania (self leveling error) - usunąłem $502 $522 $524 z VO (w CAS oraz FRM) przy pomocy NCS Expert, oraz zmieniłem wpis: "AUTO_LWR_ENABLE" z "aktiv" na "nicht_aktiv" . Niestety w dalszym ciągu pozostał problem z wyświetlającym się na zegarach błędem ŚWIATEŁ oraz sygnałem dźwiękowym przy wł. zapłonu. (https://www.1addicts.com/forums/attachment.php?s=fda435d1e7dd8d04246af462fdf5c38e&attachmentid=1301994&d=1445202493) Lampy świecą poprawnie, wszystkie żarówki są OK (przód i tył). INPA nie pokazuje żadnego błędu w module FRM. Jest jakiś sposób pozbyć się tego monitu, lub sprawdzić czego dokładnie dotyczy? Dodam, że w żaden sposób nie modyfikowałem instalacji - podłączyłem zwykłe lampy w miejsce XENONÓW skrętnych. Może tutaj jest problem? Pozdrawiam
  9. Przełącznik świateł, ten wewnątrz pojazdu? Jest inny? No właśnie czytałem, że doposażyć można w prosty sposób, więc analogicznie powrót do halogenów też powinien być niezbyt skomplikowany. Głównie chodzi o kostkę i o to, jak ją przerobić.. Macie jakiś tutorial do tego? Pozdrawiam,
  10. Witam, Na prośbę znajomego chciałbym dowiedzieć się, czy istnieje możliwość wymiany lamp Xenonowych (skrętne, przedlift) na lampy podstawowe, halogenowe? Samochód miał kolizję i znajomy chciałby naprawić front tańszym kosztem, usuwając spryskiwacze reflektorów, oraz xenony i zastępując je zwykłymi lampami. Lampy są już zakupione, spryskiwacze zdemontowane i odkodowane. Pytanie co z xenonem? Jak to podłączyć, aby poprawnie świeciło? Z góry dzięki za pomoc, Mirek, nie handlarz ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.