Skocz do zawartości

bilet

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia bilet

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kultury wieśniaku Wieśniaku? Do pomocy nie ma nikogo , a wieśniaków do off-topu jest pełno. Popatrz w lustro będziesz wiedział o kim mowa.
  2. A idźcie w chuj. 3 tyg kombinowania i się udało. Dzięki za pomoc, a raczej jej brak.
  3. Wszystko podpiąłem zgodnie ze schematem M54. Gdyż została mi ta wtyczka i dlatego auto nie kręciło. Pompy wstają, rozrusznik kręci, paliwo do listwy dochodzi. Lecz nie ma napięcia na wtryskach i samochód kręci, kręci lecz nie odpala. Podpinałem diodę 12V pod wtryski i się nie świeci. Myślałem początkowo, że dioda uwalona. Lecz podpiąłem tą samą diodę pod wtyczkę od pompy paliwa i świeci normalnie. Mam sterownik z EWS, na którym auto kręci i bez EWS, na którym auto również kręci. Siedziałem cały weekend nad tym i nic nie wymyśliłem, opadają mi już ręce... Proszę o pomoc.
  4. Ludzie na forum tylko liczą na pomoc jak im się coś spierdzieli albo sobie nie poradzą. Ale żeby komuś już pomóc to niestety nie bo stracą zarobek jak publicznie napiszą. Problem rozwiązałem, dla potomnych zapraszam na priv.
  5. Muszę przekodować cały sterownik z EWS czy wystarczy sam EWS? Bo z tego co pamiętam sterownik posiada mapę pod manual i automat. i dlaczego po przekręceniu zapłonu, temperatura oleju pokazuje maxymalną przy czerwonym zakresie.
  6. Witam, mam dość spory problem. Robię swapa w moim E46 z M52tuB20 na M54B25. W M52tuB20 miałem skrzynię manualną, kupiłem kompletny swap lecz ze skrzynią automatyczną, chcę manual. Po swapie auto nie zapala, nie kręci rozrusznik, jest ogólnie zablokowana stacyjka tak, że muszę kręcić rozrusznikiem na krótko, lecz nadal auto nie pali. Iskra jest, nie startują pompy paliwa, nie ma tego charakterystycznego dźwięku startu pomp. Proszę o pomoc, próbowałem na sterowniki z EWS jak i bez EWS. Rodzi się kolejne pytanie, której wiązki użyć do połączania silnika, mam wiązkę z manuala, jak i automata. Nie posiadam sterownika od skrzyni automatycznej. Czy problem może leżeć w samym EWS czyt. Zmiana skrzyni na Manual np. Pa-Softem. Czy kupno zestawu startowego : EWS, ECU, Pestka, Kluczyk z Manuala rozwiąże ten problem? Oraz czy jeżeli będę miał cały zestaw startowy z Manuala to mogę użyć wiązki z Automata? Nie podłączyłem jeszcze pedału gazu elektrycznego, lecz wątpię, że on sam powoduje problem. Auto odpaliłoby chociaż w trybie awaryjnym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.