Skocz do zawartości

PiotrLublinBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    404
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E91 320DvM47
    Było X3 E83 N47
    Jest F31 318D B47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PiotrLublinBMW

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Okej, spróbować można smar 25 zł, zacznę od najtańszych rzeczy
  2. Kiedyś w X3 wymieniałem ale miałem problem bardziej na postoju jak skręcałem to miałem takie skrzypienia. Raczej wątpie w te łożyska, a magiel pewnie tak, tylko ciekawe co. A co byś powiedział na nasmarowanie listwy? Odchylić osłony gumowe i nasmarować smarem FB-1?
  3. Od kiedy kupiłem auto, wcześniejszy właściciel też o tym wspominał, jeździł 3 lata tak i ani gorzej ani lepiej, losowe sytuacje. Nie ma do kogo pojechać żeby pogłówkować co jest przyczyna... Wszyscy chcą od razu wymieniać magiel
  4. Dokładnie tak, czy występuje może jakaś kalibracja układu kierowniczego?
  5. O cholera.... To ciekawy przypadek z tymi maglami, problem w G20 i G30 też występuje. wymieniałeś magiel wraz z silniczkiem na używkę czy zostawiłeś silniczek swój?
  6. Racja, no to nie pozostaje mi nic innego jak kupić używany magiel i spróbować podmienić
  7. Po wyjęciu bezpiecznika od magla, brak zacięć wszystko okej, silnik? najprawdopodobniej, pasek jak się zużyje widziałem parę razy wydaje wyjący dźwięk? listwa magla - rozmawiałem z fachowcem mówił że jeśli by był problem z listwa zacinała by się zawsze, a nie raz na jakiś czas i tylko w określonych sytuacjach. Dziękuje kkx5, dałeś mi jakiś pomysł z dsc, zobaczę prędkości kół czy odpowiednio odczytuje, ale jeśli było by cos nie tak, pewnie by był błąd.
  8. Panowie tak trochę rozmyślałem nad tym dziwnym przypadkiem kierownicy, kto mi powie, co odpowiada za zmienna twardość kierownicy? Ten przypadek występuje nie zawsze, tylko przy określonych prędkościach gdy zmienia się twardość kierownicy. Czasami gdy jadę 40km/h po mieście kierownica prosto, ja próbuje delikatnie ja skręcać to tak jak by zacina się w określonej pozycji na wprost i trzeba taki opór przełamać żeby dała się skręcić. Następnie ten problem nie wystąpi przez pewien czas i znów się pojawi. Jadę trasą skręcam w łuku mam skręcona kierownice jakieś 1/4 i ona tak się trzyma gdy ją puszcze specjalnie i nagle za 2 sek puści i wraca do pkt 0. Staram się to rozkminic, gdyż nikt nie potrafi pomoc. Wątpię żeby to była jakaś usterka mechaniczna, bo na postoju kierownica chodzi lekko i gładko, żadnych stuków, pisków, szurania nic, nawet na zgaszonym. Stawiam na usterkę elektroniczna, związana za regulacje twardości kierownicy. Myślicie tak samo? Tylko co silnik elektryczny do wymiany? Może jakies czujniki położenia kierownicy? Błędów brak
  9. U mnie nie ma żadnych dźwięków właśnie, jedynie to że kierownica się zacina. Jeśli by był pasek słabo naciągnięty, wtedy byłyby właśnie wydawane jakieś dziwne odgłosy z maglownicy?
  10. Okej, a czy wymieniał ktoś ten zestaw naprawczy przekładni? Wiem, że tam bardziej chodzi o stukanie, choć dużo ludzi twierdzi po wymienię układ kierowniczy staje się bardziej precyzyjny i mniej gąbczasty, szybciej przekazywane sa reakcje z kierownicy na koła. Czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć na czym polega ten zestaw naprawczy i od czego on odpowiada w maglownicy? Staram się zrozumiem problem, odszukać przyczyny, najpierw najmniejszym kosztem potem będę eliminował po kolei. Najgorsze jest wlasnie ta niepewność kiedy akurat się zatnie i nie wróci do pkt 0....Strasznie irytujące
  11. Oni sprzedają dużo, sprawdziłem ich w Rzeszowie faktycznie istnieję taka firma sprzedająca części do BMW ale skąd je maja, nie mam pojęcia. Ja myślę jeszcze nad kupnem samego silniczka elektrycznego i przełożyć na używkę, zobaczyć czy będzie tak samo.
  12. Jakies aso na allegro sprzedaje nówki maglownice po 4k, to dobra cena?
  13. Kupiłeś cały magiel nowy z ASO?
  14. Nie ma żadnych błędów, kalibracji wspomagania jako takiej nie ma, autko było na akcji z EGR i chłodniczka dostała ilvl7 najnowsze softy do wszystkiego, myślałem ze cos pomoże, nic dalej to samo. Ciężko wytłumaczyć to przeskakiwanie, skręca się lewo prawa i nie jest to płynne tylko czuć takie ząbkowanie. Czasami jest tak że jestem w łuku drogi przy 100km/h skręcam w lewo puszczam kiere a ona stoi w miejscu a nie wraca do punktu 0, to jest najdziwniejsze zjawisko.... Tak jak napisał trumper, chyba wymiana na nowa jedynie rozwiąże problem, lub wymiana silnika elektrycznego.
  15. duch94, czy rozwiązałeś problem? MechanikAmator, nie wiem czy w tym tkwi problem, gdyż na miejscu kreci się lekko i bez żadnych stuków, te przeskakiwanie występuje tylko przy określonej prędkości i lekkim skręcaniu, również zauważyłem ze jak skręcam lewo prawo to nie jest to płynne tylko tak czuć że przeskakuje, dziwne uczucie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.