No właśnie czytałem tu już, że w F48 nie jest zbyt cicho... Ciekawe jak jest w wyższych modelach. Ja wcześniej jeździłem Skodą Yeti, więc tego... :D Do elektryka można przytulić dopłatę (na firmę do 27000 zł), jednak iX3 przekroczy (po rabacie) limit 225 tys. zł. Znowu i3 za małe... iX1 byłoby pewnie złotym środkiem, ale to chyba 2023 r. A plug-in'y w DE nie dostaną dopłaty od 2022 r. jeśli nie będą robić min. 60 jednostek WLTP na baterii. Więc liczę na zwiększenie baterii w plug-in'ach od 2022 r. (Audi już dawno to zapowiedziało). My maks. na dzień po mieście robimy właśnie ok. 65 km. Więc może właśnie plug-in X1 2022. Znów plug-in to forma przejściowa, ni pies ni wydra, z drugiej strony żona elektryka się boi (wizja: bez prądu na środku autostrady). Także dylematy cały czas... Nie wiem jeszcze sam. Plug-in czy elektryk? Jeśli elektryk, to co, skoro w BMW jeszcze dla mnie nie ma wyboru? Obawiam się, że nie chcę wracać do marek "dla ludu" - w BMW czuję za co się płaci.