Skocz do zawartości

Yarek2019

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e 91 318d

Osiągnięcia Yarek2019

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wlasnie zamontowałem wtryskiwacze. Przed zdemontowałem pokrywę głowicy ( zaworów) , wszystko czyste, odma drożna , sprawdzony EGR i o dziwo tez w miarę czysty. wszystko poskładane na nowych uszczelkach . odpalił za pierwszym bez żadnych błędów. silnik pracował z godzinę i nic nie dymił. płyn chłodniczy jak wcześniej pisałem bez ubytków i zmiany kolorów. mysle ze mój problem to filtr cząstek stałych brak mi juz pomysłów. wszystko funkcjonuje ładnie pięknie do momentu przejechania około 800 km i znowu pokazuje sie dym. jak na razie pojeżdżę w nocy i pogonie trochę auto na autostradzie. podepnę pod dobry komp u kolegi i zobaczymy co sie ujawni. mam juz trochę dosyć tego samochodu. niby BMW a ciagle jakies problemy. na blacie dodam ze mam 225 tys km. wcześniej miałem e 46 z przebiegiem 340 tyś. i żadnych problemów. Wszystko wymieniane na czas i to śmigało a tu. chyba kolejne autko to zmiana marki ----niestety. Pozdrawiam
  2. Wtryski wracają z serwisu i sa w bardzo dobrym stanie. dziwne ze to sie dzieje cyklicznie co około 800 km. jeśli bylby to egr to mysle ze za każdym razem po osiagnieciu temp by dymil. ja obstawiam cos ze sterowaniem filtra czastek stalych. auto było podlaczane pod kompa i nic nie pokazalo. może trzeba podlaczyc jeszcze pod cos innego. w sobote montuje wtryski i czyszcze egr. uklad dolotowy był dokladnie czyszczony i tez nic nie pomoglo. dziekii za odpowiedz
  3. Dodam że nie mam żadnych wycieków. Dodatkowo ,właśnie sprawdzałem wtrysku i są w stanie powiem że bardzo dobrym. Dziwne to wszystko bo u mnie dymi cyklicznie co 2 tygodnie.jezdze po autostradach. Dpf powinien wypalac sie przy odpowiednich procedurach , typu stale obroty silnika , jakas prędkość i odpowiednią temp. Ktoś coś doradzi ?
  4. Nikt nic niepotrafi doradzic ?? Właśnie jestem po sprawdzeniu wtryskow i turbiny. To też nie to.
  5. mam to samo.ktos rozwiazal problem ? zero wyciekow a średnio co 800 km ---siwo za samochodem pare minut .Później wszystko wraca do normy. turbina sprawdzana .dpf wymieniony
  6. Turbo sprawdzone na stole . filtr 2 razy czyszczony na maszynie obecnie go nie ma . każdy rozkłada rece. wszystko sie powtarza średnio co 600 do 800 km. olej jest na min, plyn chłodniczy czyściutki i trzyma stan ,po podlaczeniu kompa zero bledow. może ktoś sie spotkal z czyms takim??????
  7. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem posiadaczem autka bmw 318 d z 136 km z 2011 roku z przebiegiem 225 tys km autko zaczelo puszczac bialy dym jak przy wypalaniu dpf. jezdze ciagle autostradami odleglosci około 50 km. pewnego razu jadac zobaczyłem w lusterku bialy dym,kontynuowalem jazde ze stala predkoscia jecz przy zjeździe z autostrady zapalila sie kontrolka od niskiego poziomu oleju. po otworzeniu maski zobaczyłem olej przy turbinie.turbina do regeneracji ,jednak na stole u specjalisty okazala sie ze jest w bardzo dobrym stanie. wyciagnalem wiec dpf. poszedł na maszyne do czyszczenia ( podobno bym zawalony na 70 %) pojezdzilem znowu około 800km i znowu zaczelo sie dymienie. za każdym razem nawet przy dymieniu auto jezdzi normalnie ,ma moc. Kolejny mechanik rozwiazal problem z filtrem na stale razem z programowaniem :) . przejechałem od niego ponad 150 km od strzala. predkosc przelotowa 140km /h oczywiście po autostradzie.wszystko super. Wielki poniedziałek wieczorem postanowiłem podjechać do cpn,komputer pokladowy pokazuje stan paliwa na około 120km. jade do cpn oddalonego o około 5 km. autko jak rakieta zbiera sie równo chodzi. Dodam ze zawsze odpalam autko i czekam az sie trochę zagrzeje ,nigdy nie katuje na zimnym i zawsze gasze autko po "pewnym czasie na tzw wyrównanie temp" Zajezdzam na stacje , gasze autko i------stacja nie czyta kart .Mysle trudno jutro to zrobie zapalam auto a tu znowu ten bialy dym. odjeżdżam jakies 500 m biało za mna ,śmierdzi w aucie palonym olejem i z pod maski wydobywa sie dym. gasze bmw bo policja nadjechala. dzwonie po szwagra żeby mnie sholowal Przyjezdza po około 10 min .odpalam ponownie auto nadal sie dymi a policja ciagle sie kreci. auto na kablu zostaje zaciagniete do domu( okolo 4 km) odpalam ponownie pod domem i juz nie dymi. Sprawdzalem :olej jest na min. , odma jest drozna,interkoolel czysty zero oleju na oslonie silnika , plyn chlodniczy czysciutki i ma max . Moze ktos sie spotkal z czyms takim moze cos doradzicie.
  8. witam> czy rozwiazales problem>mam podobny problem z moim samochodem bmw e 318 d. średnio co 600 ,800 km dymi na bialo i ubyla oleju do minimum. problem bym na początku z filtrem dpf.byl tak zabity ze turbo puscilo mi olej. wyciagnalem olej do regeneracji ale okazało sie ze turbo jest w dobrej kondycji . zalozylem z powrotem ,wyczyscilem caly układ dolotowy, obecnie usunolem filtr dpf razem z programem. po tym zabiegu przejechałem 200 km po autostradzie ze srednia predkoscia 140 km . wszystko super ladnie pięknie. w poniedzialem wielkanocny zajechałem na cpn odleglosc 5 km ( paliwo w zbiorniku na około 100 km bez zapalonej kontroli rezerwy). czytniki kart na stacji nie dzialaly wiec odpalam auto i zaczyna dymic. dym pod maska w srodku kabiny ,smierdzacy i gryzący jakby spalal sie olej. Zgasilem auto bo policja zaczela sie krecic. scholowalem auto do domu dodam ze to tylko 5 km(około minelo 30 min ),odpalam auto pod domem i zero dymu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.