Skocz do zawartości

kriss2019

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 318i Automatic M43 87kW LPG (1999 r.)

Osiągnięcia kriss2019

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No kolego 'jazdaprzemo' zwracam honor - naprawdę nie bardzo wierzyłem. Wymieniłem (tzn. mechanik) czujnik stukowy (kabelki przy wtyczce były uszkodzone) i wszystko gra tak jak powinno! :D Szacun ,no i co da się pomóc ? No da jak ktoś ma wiedzę i chęci -jeszcze raz dzięki 'kotin44' i przede wszystkim 'jazdaprzemo' :D :!: https://zapodaj.net/1ee272bf1a79f.jpg.html na fotce uszkodzony czujnik i wymieniony wąż ,który oryginalnie kosztuje 150 zł !!! Ja kupiłem czujnik od mechanika za 30zł i węża z serwisu internetowego za 35zł z przesyłką. Pozdrawiam!
  2. No daj spokój... to ,że nie jestem mechanikiem to nie znaczy ,że nie myślę. Nie jestem desperatem ,żeby za kawałek gumowego węża płacić 150 zł. Jak za dużo staram się myśleć to piszesz , żeby nie kombinować :wink: Byłem u mechanika ma mi dać znać kiedy mogę podjechać na sprawdzenie tych czujników. A propos myślenia to proszę wyprowadź mnie z błędu: jest coś nie tak z mieszanką paliwowo-powietrzną dlatego mam problem z ruszeniem (dusi go) , 'kotin44' napisał,że widać problem w mieszance w następstwie tego pojawia się błąd spalania stukowego, błąd systemu dostawy paliwa i błąd lambdy - to taka teoria po (właśnie) przemyśleniu i zebranych informacjach. Twoja teoria (nie twierdzę,że zła -absolutnie) jest taka,żeby sprawdzić czujniki ,czyli niesprawne/źle działające czujniki powodują problemy ze startem samochodu i co i błędy dostarczania paliwa i lambdy ? No to o.k. (ja dla świętego spokoju sprawdzę te czujniki bo to koszt nie duży , zakupu to już inna bajka) Zapraszam wszystkich do dyskusji. Ważne ,że temat się ruszył to i może problem się rozwiąże.
  3. O.k. Dziękuję za pomoc i liczę na więcej. Sprawdzę i napiszę. Akurat z tym wężem to ciężko '13 41 1 247 910'
  4. O.K. super! Filtr powietrza wymieniony,przepływomierz podobno sprawny (był odłączany ,sprawdzane jak pracuje po odłączeniu i czyszczony preparatem do przepływek) To sprawdzę (tzn. podjadę do jakiegoś "mechanika" ,żeby sprawdził te czujniki)
  5. Sprawdzone było wizualnie i pryskał jakimś specyfikiem po silniku - wykryte było jedno pęknięcie węża (załatał taśmą samowulkanizującą i na to izolacyjną,docelowo kazał wymienić węża) A możesz mi podać numer tego czujnika?
  6. https://zapodaj.net/f8c1445c0d185.jpg.html taki błąd się pojawia jeśli chodzi o sondę no takich mamy mechaników albo ja na takich trafiam (właśnie dlatego szukam pomocy na forum) dostałeś VIN ?
  7. Napisałeś "Po prostu napraw zeby bledu nie bylo i juz.." napisz proszę jak naprawić -uwierz mi ,że chciałbym to zrobić. Co mam wymienić oba czujniki (wiesz jakie są ceny tych czujników ?) , skoro teoretycznie ludzie ,którzy robią w tym fachu mówią,że to jest praktycznie nieprawdopodobne ,że oba naraz uległy awarii. Ja nie wiem,nie znam się na tym -jesteś pierwszą osobą ,która zaleca ich wymianę. Jeśli jeszcze ktoś potwierdzi to cóż jak trzeba to trzeba.
  8. Powiedz jak ? Czterech mechaników (wymieniaczy) chciało mi wymieniać świece ,przewody ,cewki, czujnik wału ,czujnik wałka ,sondę, wstawiać emulator sondy, czujnik temperatury, przepustnicę , przepływomierz, krokowy i jeszcze parę innych drobiazgów. Sondy wydają się sprawne. Katalizator też chcieli mi przewiercić.
  9. Rozumiem ale zauważ ,że błędy stukowych i jednego i drugiego pojawiają się w tym samym czasie - naprawdę jest taka możliwość ,że oba są uszkodzone/działają nie prawidłowo ?
  10. Ale każdy mówi,że nie jest możliwe żeby dwa czujnik naraz padły. Na benzynie też pojawiają się te błędy (zatankowałem verva 98) - chociaż błąd lambdy teraz się uspokoił i nie pojawił się (jazda na Benzynie i na LPG też się nie pojawił)
  11. No chciałbym zrobić z tym porządek tylko ciężki temat - kolega 'kotin44' próbuje mi pomóc a widać,że zna się na temacie. https://zapodaj.net/ef06af09c649e.jpg.html https://zapodaj.net/d8006e5444a5f.jpg.html No właśnie na benzynie też się pojawiają te błędy
  12. Tak ,w dalszym ciągu się pojawia
  13. Nagranie z pracy silnika (włączona klimatyzacja) https://megawrzuta.pl/download/5511e3a67d7ce296dfd332448336d2c6.html
  14. O.K. Dziękuję. Spróbuję jeszcze dziś nagrać pracę silnika.
  15. Sonda 1 pracuje dynamicznie ,sonda 2 pracuje bardziej zdecydowanie bardziej statycznie - obie sondy mieszczą się w zakresie. parametry z INPA ( https://zapodaj.net/dfd2c91506b34.jpg.html https://zapodaj.net/ebd53a702a39f.jpg.html ) pierwszy zrzut zimny silnik ,drugi silnik ciepły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.