Skocz do zawartości

535fan

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW G21 340i
    BMW F11 535d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 535fan

  1. było 50%, teraz na MHEV i mikro fiskus chce 100 %. Zmiana interpretacji przypisów. Nie ma gwarancji czy US nie będzie weryfikował 2022 r. i lat wcześniejszych. Doradca podatkowy
  2. w takim razie się przekonamy, zmówione PS4S :) Thx
  3. rant opony chowa felgę? Ile żyje bieżnik? słyszałem, że relatywnie miękki
  4. Panowie, Kontynuując wątek ....opona Pirelli P Zero 245 35 20 95Y na przedniej feldze 464 jest dramatycznie za wąska, a wszystko jak chce BMW (felgi OEM, opony z homo). Kompatybilność opon z F11 potwierdzona wcześniej w Pirelli. Okazuje się, że opona powinna mieć homo ale na G30/G31 (przednia felga ma 8 cali). Właśnie proceduję ich zwrot. Jakie oponki 20 cali na przód polecacie żeby nie były za wąskie na felgę 8,5 cala?
  5. Panowie, dzięki za info, RF wybiliście mi z głowy. A jak zabezpieczacie temat kapcia na nie-RF? Jeśli chodzi o model opon, można rozważać coś jeszcze poza Michelin PS4?
  6. Witam jakie opony run flat polecacie uwzględniając najlepszy stosunek właściwości jezdnych do trwałości? Przód 245 35 20 95Y Tył 275 30 20 97Y Felgi BMW wzór 464 Adaptive Drive Thx
  7. Panowie, F11 535xd przed liftem, adaptive drive, standardowy układ kierowniczy. Problem - auto chce jechać do prawej. Mianowicie, jeśli puszczam kierownicę zaczyna jechać do prawej (kierownica też skręca do prawej), natomiast trzymając twardo kierownice auto jedzie na wprost, z tym że przy większej prędkości czuć opór (kiera chce za wszelką cenę do prawej). Im większa predkość czuć, że jazda po łuku w lewo jest z dużo większym oporem na kierownicy niż po łuku w prawo. Max skręt kierownicy w prawo 1 i 2/5 obrotu, w lewo - 1 i 3/5 obrotu. W trybie sport praca kierownicy usztywnia się. Opony i koła sprawdzane, przekładane , wyważane w teście drogowym, itd. Na geometrii pokazuje, że wszystkie ustawienia są ok. Może ktoś na pomysł o co chodzi??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.