Skocz do zawartości

EaX01

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325xi 2009 N53B30A

Osiągnięcia EaX01

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kolego jeżeli łączysz się przez zwykły kabel K+DCAN to sprawdź ustawienia portów w menadżerze urządzeń. U mnie w laptopie Lenovo też występowała taka sytuacja i teraz przed każdym podłączeniem auta muszę od nowa ustawiać port COM1, transmisję bajtów itd. Raczej nie jest to wina wadliwego kabla, bo miałem już dwa i działo się to samo. Ustawienia są podane na stronie https://bimmerpark.pl/konfiguracja-interfejsu-kdcan w punkcie 4.
  2. Cena całej części oczywiście jest do przyjęcia, jednak jeżeli nie będzie to konieczne to wolałbym uniknąć wymiany całości, gdyż podejrzewam że jest z tym trochę zabawy, a przy obecnej pogodzie nie mam do tego warunków. Ciężko powiedzieć skąd dokładnie jest wyciek, bardziej jest to pojedyncza "fontanna" chwilę po rozpoczęciu jazdy na zimnym silniku. Cieknie najprawdopodobniej spod metalowej opaski zaciskowej na połączeniu wąż-złączka (ewentualnie puszcza oring). Z tego co szukałem to samej złączki raczej nie ma szans dostać, stąd mój pomysł aby kupić jakiś niedrogi nowy wąż, na którym jest pasująca złączka (nie musi być tego samego kształtu, wystarczy że będzie pasowała do wyjścia zbiorniczka) i "przeszczepić" ją :)
  3. Witam Wycieka mi płyn chłodniczy ze złączki zbiorniczka wyrównawczego (tej na dole zbiorniczka). Niestety wąż, którego częścią jest ta złączka, można kupić tylko jako cały duży element i to w oryginale (nr części 17 12 7 525 870). Orientuje się ktoś czy idzie gdzieś dostać samą złączkę, ewentualnie jej oring lub czy na jakimś innym wężu układu chłodzenia występuje podobna, która będzie pasowała do zbiorniczka?
  4. Witam Czy uszkodzony kabel może być przyczyną braku komunikacji ze sterownikami w ISTA? Do tej pory kabel działał bez zarzutu, jednak teraz przy każdej próbie odczytu błędów kilka sterowników nie zgłasza się i pojawia się błąd "brak możliwości komunikacji z...". Najdziwniejsze jest to, że za każdym razem są to inne sterowniki :shock:
  5. Witam Mam dokładnie taki sam problem z autem. Podczas kręcenia kierownicą na postoju i podczas powolnego toczenia bez dodawania gazu słychać i czuć wyraźne wibracje na kierownicy. Wystarczy jednak lekko podnieść obroty i objawy ustępują, podczas normalnej jazdy problem również znika. Sam servotronic wydaję się być sprawny - siła wspomagania zmienia się, a po odłączeniu wtyczki komputer wyrzuca błąd. Czy zatkane sitko o którym piszesz znajduje się bezpośrednio w przekładni pod czujnikiem/zaworem servotronic (w sensie czy będzie widoczne po jego wykręceniu z przekładni), czy jest ono częścią wewnątrz samego czujnika/zaworu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.