Skocz do zawartości

guetta8

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535D , E30 324D

Osiągnięcia guetta8

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam , chciałbym się podpiąć i trochę reanimować temat ''braku dołu'' w przedlifcie 535d . Auto po wymianie : uszczelek kolektora , przewodów podciśnienia , elektrozawór małej turbo(ori), przepływka (ori) , plastikowa gruszka także a rezultatów brak . Diagnoza Ista wykazała błędy : -DDE 0041AB Czujnik ciśnienia doładowania ( był zmieniany jakiś rok temu ale na zamiennik ) -DDE 004587 filtr paliwa ( zmieniany rok temu może 10k przebiegu ) -004530 Regulaja ciśnienia doładowania Live data wykazała przy pomiarach ciśnienia powietrza: - rzeczywista 1300/1400 pod obciążeniem - żądana 900 pod obciążeniem Doładowanie turbo : w normie, OK tylko przy braku mocy żądana jest większa od rzeczywistej Ciśnienie paliwa : w normie OK Zrobiłem też test czujnika ciśnienia w kolektorze który wykazał , że parametry doładowania są o wiele większe niż ciśnienie atmosferyczne ( nie mam pojęcia co to za czujnik- atmosferyczny i gdzie się znajduje ) Głownie chciałbym spytać o porady od czego zacząć , zawyżone parametry powietrza jako pierwsze , co może być przyczyną ? Na wolnych obrotach parametry w normie. Z góry przepraszam od niedawna bawie się Istą dla własnego użytku gdyż problem dotyczy mojego prywatnego autka . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.