Skocz do zawartości

ememensik

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535D

Osiągnięcia ememensik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=228938#p1700471 Przytocze post użytkownika ROGER-NYSA. Śmiało zapraszam do lektury : )
  2. Na szczescie mam 535D BITURBO i nie interesuje mnie zasada dzialania silnika 1.5 GLE :) Ciebie i Tobie podobnych Januszów na litość błagam - nie udzielajcie się w tematach, o których kompletnie nie macie pojęcia. Dziękuje.
  3. Jeśli wszystkie Twoje wypowiedzi są tak profesjonalne jak ta ostatnia to proszę zachowaj swoje mądrości dla siebie bez wprowadzania innych w błąd. Polecam http://letsggl.it/?q=e60+535d+wikipedia
  4. Było doładowanie i nagle brak doładowania na obydwu turbinach ? Nie wierze, że w ciągu 100km padły dwie turbiny. Turbiny regenerowane 12tys km temu.
  5. Dzisiaj spotkała mnie przykra niespodzianka - przejechałem ~100km predkosciami 80-100 (pomijając fakt, że całą drogę silnik był niedogrzany - wskaznik na obrotomierzu nie "zszedl" do normalnej pozycji, ale to wina termostatu). Wjezdzajac na autostrade przy probie wlaczenia sie do ruchu okazało się, że nie ma mocy. Silnik baaardzo ospale wkręcił się do ~3tys obrotów i dalej niestety już nie chciał - w tym momencie nie było widać żadnego dymu. Po zatrzymaniu się odczekaniu 15minut po odpaleniu i dodaniu delikatnie gazu (1.5tys obrotow) z rury niebieski dym. Załączam log z INPY: https://www.youtube.com/watch?v=mV696YxXrgM&feature=youtu.be Co może być powodem ? PS: Silnik jest po programie. D.
  6. Biorąc pod uwagę, że temperatura w upalny dzień przy asfalcie ma w granicach 45 C wynik raczej nie do osiągnięcia. Po programie u ROGER-NYSA (temperatura w godzinach wieczornych 20-25C) przy delikatnej jeździe było ~45 C - w sprincie przekroczyła 80 C. Popraw mnie Krzysiu jeśli coś źle zapamiętałem z logów.
  7. @bankowiec - dzieki, rozwiales moje wszelkie watpliwosci @ROGER-NYSA - Sam sobie tego nie zmierze, tak jak wspomnialem jestem raczej lajkiem jesli chodzi o DISa czy INPE - chyba, ze chcialo by Ci sie wytlumaczyć jak za pomoca INPY mam zrobic taki pomiar, na który później ewentualnie rzucisz okiem : ) Póki co, zostaje mi czekać, aż któryś z forumowiczów poleci mi kogos z Wrocławia lub bliskich okolic - bo nie wierze, że nikt z Wrocławia nie podejmie sie diagnostyki
  8. Dzieki za rozbudowana wypowiedz. Biorąc pod uwagę moją lakoniczną wiedzę nt. które poruszyłeś nie ma sensu, zebym ja zagłębiał się w temat, bo nawet obsługa DISa sprawiala mi problemy ;) Czy jest we Wrocławiu lub w niedalekich okolicach ktoś kogo możesz/ możecie polecić, kto byłby w stanie zdiagnozować czy to wina silnika czy skrzyni ? Kontynuując - skoro masz takie samo auto - jak wygląda u Ciebie proces ruszania z wyłączonym ESP ? Czy po wcisnieciu pedału do kickdowna, rusza ono pelna moca wgniatając w fotel od razu ? U mnie to wygląda w ten sposób, że silnik wkręca się do 2tys obrotow, tak jakby delikatnie popuszcza sprzęgło (probuje opisac to zjawisko na przykladzie manuala) i dopiero po przekroczeniu 2-2,5tys zaczyna ciagnac tak jak wydaje mi sie powinien. 0-100 - wyszlo ok 9.5s - z tego 0-60 (czyli pierwszy bieg) - niecale 7s. Moze przyczyny nie szukam tam gdzie powinienem, dlatego prosze o jakies namiary na kogos kto nawet prywatnie moglby rzucic na to okiem. Oczywiscie kwestie finansowa zostawiam na rozmowe na spotkaniu w 4 oczy : )
  9. Witam, To pierwszy mój post tutaj na forum, w konkretnej sprawie - od maja tego roku jestem posiadaczem wymarzonej E60 z silnikiem biturbo. Moje pytanie jest dość lekko mówiąc lakoniczne, ale jako, że jest to mój pierwszy automat jakim jezdziłem, nie mam punktu odniesienia. Przechodząc do problemu - objawia się on bardzo słabą mocą przy ruszaniu. Mimo powiedzmy sobie DS + gazu w podloge, samochod od 0 zbiera sie... ospale, bardzo ospale, dopóki nie przekroczy ~40kmh - a przy zmianie biegu z 1 na 2 czuć jakby ktoś przywalil decha w plecy i dopiero wtedy czuć te 272KM. Wiem, że do wymiany mam sprzegło hydrokinetyczne (wahające się obroty poniżej pewnego zakresu zakresu obrotów, oraz brak mocy ponizej 1800 obrotow). Jeśli problem z brakiem mocy przy przyspieszaniu od 0 nie wynika z konwertera prosiłbym o jakieś wskazówki, które pomogą zdiagnozować problem - bo nie sztuką jest zostawić w warsztacie pół wypłaty a nadal jezdzić niesprawnym autem : ) No chyba, że tym samochodem jesli chce sie ruszyc dynamicznie to są inne sposoby, które nie są mi znane. Pozdrawiam serdecznie i czekam na konstruktywne wypowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.