Czyniąc długą historię krótką, miałem mały pożar pod maską. Kilka rzeczy jest tam do zrobienia, w tym wiązka silnika. Próbowałem dostać kable do E39, jednak nie udało mi się nigdzie ich znaleźć, kupiłem więc wiązkę z E46 (M54B30, automat 2003 lub 04 r. czyli wszystko jak u mnie, poza rokiem produkcji, moje auto jest z 2000r.). Posiadam komplet - wiązka silnika, oraz wiązka przekładni. Moja wiązka przekładni jest uszkodzona, ale lekko, może więc od biedy zostać, jednak wiązka silnika jest do wyrzucenia. Kable z E46 miały pasować, okazuje się jednak, że nic bardziej mylnego. Owszem, kostki do komputera (ms43) i modułu przekładni pasują idealnie, ale pojawia się problem - zostało mi w wiązce dwie kostki, których nie ma gdzie umieścić, co ciekawe, po wyjęciu starej wiązki zostało jedno gniazdo (nie przy komputerze czy module, a po prostu kostka podłączona do kilku kabli, które lecą prosto do kabiny). Ponadto, została jeszcze jedna kostka, która wychodzi z wiązki przekładni, uprzednio połączona była z wiązką silnika. Dodam, że w aucie znajduje się instalacja gazowa, nie wiem czy nie oznacza to ingerencji w okolicy ECU. Podejrzewam, że da się jakoś przelutować kostki ze starej wiązki, tak, żeby pasowały. Słuchajcie, nie oczekuję, że ktoś mnie poprowadzi za rękę, ale szukam wskazówek, schematów, czegokolwiek. Być może ktoś przerzucał już wiązkę z E46 do E39 i ma doświadczenie, a może ktoś wie gdzie kupić jakieś przejściówki? Będę wdzięczny za każdą radę, każdą, nawet najdrobniejszą wskazówkę. Rzućcie okiem na te kostki. https://ibb.co/tCMw5sp https://ibb.co/7pKv0gY https://ibb.co/DY9dxMR https://ibb.co/djJ5f3t https://ibb.co/s1ZhZSy