Jestem po takiej operacji w M54B30. Robiłem sam,więc robocizny nie liczę. Vanosy zregenerowane w Mehenkerze,koszt 400zł. Dostajesz z uszczelką-łyżwą,o-ringami itp. Robotę robią super. Wypożyczenie blokad 100zł ( kaucji nie liczę bo zwrotna). Blokady,uważam,są niezbędne. Całego rozrządu nie bebeszyłem tylko częściowo górę. Po "niby ustawieniu rozrządu na zero, dzwonkom brakowało między 1,5-2,5mm do blokady dlatego uważam je za niezbędne do ustawienia góry. Oczywiście do tego był walnięty czujnik na wydechowym. O ile na ssącym zamiennik Vemo działa to wydechu już zamiennikiem nie oszukasz (był kupiony nowy Delphi). Kupiłem dwa czujniki używki na miejscu po 50zł/szt. I pierwszy włożony zadziałał. Silnik po prostu jak nie ten!! Wszystko ożyło i zaczął jechać jak na trzy litry przystało. Oczywiście przejazd i testy z podłączoną INPA. Także koszty to jakieś 600-800zł w zależności od ilości walniętych czujników. Jak kupisz nowy czujnik za 400zł to oczywiście wyjdzie więcej.