Skocz do zawartości

shebi

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wawa

Osiągnięcia shebi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. i siła wspomagania nie spadła, i wycieków też nie zaobserwowałem żadnych
  2. a i stukac i pukać przy skrętach to mi nic nie stuka i nie puka :)
  3. czesc, Tak mi przyszło na myśl że moze to zapchany filtr hydrauliczny przekladni kierowniczej? jest coś takiego? Shebi
  4. cześć, coś mi pada w układzie kierowniczym, ale nie wiem co - i tu pytanie do was - pomóżcie :D objawy to: 1) na rozgrzanym samochodzie/silniku przy lekkim skręceniu kierownicy taki metaliczny dźwięk , obrotowy, jakby trący metal, sypany piasek etc, taki jakiś szelest :? przy skręceniu kierownicy na maksa - lekkie buczenie (ale tak było zawsze - tzn ze 2 lata), troszkę też jakby kierownica drga 2) na zimnym samochodzie/silniku objawy się nasilają bardzo - kierwonica nieprzyjemnie drży nawet przy lekkim skręcaniu (za każdym razem) i wydaje taki buczący dźwięk jak przy skręceniu na maksa (drży też podobnie). Odczucie na kierownicy przy skręcaniu jest jakby takiego chrobotania z buczeniem (nie żaden szelest, ale kierownica lekko wibruje - lżej niż telefon komórkowy ale uczucie podobne) - dość niepokojące :? po jakiś 15 minutahc jazdy wszystko się rozgrzewa i objawy są jak w punkcie 1. Miał z was ktoś coś takiego i może mi pomóc? Opiszcie swoje objawy i co było popsute , co pomogło i jaki koszt wymiany/naprawy (ew polecany warsztat w warszawie)? Z góry dzieki za pomoc i pozdrawiam, Shebi
  5. E38 M62 w gazie sekwencja firmy BRC - troche zajęło mi ustawienie gazu (najlepiej samemu sie nauczyć - niezbyt skomplikowane) ale wrazenia z jazdy niesamowite (7sek do setki dwutonowym autem), na gazie chodzi jak na benzynie - nie czuć różnicy, podobno STAGi są lepsze ale na BRC w zasadzie nie narzekam. Spalanie to ok. 15l gazu w trasie (mozna zejsc i do 9-10), w miescie to 20-30 - zalezy jakie korki, jaka noga itp. auto dość awaryjne, koszty napraw wysokie, ale i tak się je kocha :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.