Skocz do zawartości

Qubex

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 520i M54

Osiągnięcia Qubex

  1. Zaworek znajduje się w podstawie filtra i mają za zadanie zatrzymać olej w podstawie filtra żeby nie spłynęło do miski. Wtedy przy odpalaniu olej z podstawy od razu leci na klawiaturę.
  2. Witajcie Mam problem z terkotaniem, klekotaniem przy odpalaniu na zimnym, po dłuższym postoju jak na załączonym filmiku Wymieniałem słynny zaworek w podstawie filtra, zaworek dotarłem idealnie woda jak i olej nie ściekały. Auto świeżo po wymianie oleju 5W40 Valvoline. Terkotanie nie zawsze występuje. Patrzyłem w postawę filtra po nocy i olej nie ściekł do miski. Co to może jeszcze być oprócz zaworka. Przebieg 245 tyś, nie kręcony
  3. Niektórzy twierdzą, że jak wleją 6.5L to na bagnecie mają MAX
  4. No niby książkowo wchodzi 6.5, ja kupiłem 2x4L i musiałem dokupić 1L. Dokładnie weszło 8.3L i jest MAX i reszta pozostała na dolewki
  5. Witajcie Wymieniałem olej w swojej buni, zakupiłem 2 bańki 4L oleju, na internecie wyczytałem że wchodzi 6.5, lecz u mnie po wlaniu tylu było poniżej minimum, weszły całe 2 bańki i poziom oleju wynosi 3/4 do MAX. Bagnet jest prawidłowo osadzony w misce olejowej, był ostatnio również wyciągany przy okazji ściągania kolektora. Jak mogło wejść tyle oleju do układu? Czy występowały E60 z większą miską olejową? Mam bagnet o numerach 1436293(według RealOEM do E39 i E46,... do E60 jest podobno inny bagnet, ale długościowo i wycięciami nie różni się od mojego), patrzyłem w paru E60 i mają identyczne bagnety jak mój, pożyczyłem jeden do porównania. Auto jeździ normalnie, nic się niepokojącego nie dzieje. Rocznik 2003.
  6. Wymieniłem odmę na oryginalną z ASO i problem jak na razie ustąpił
  7. Mam problem ze swoim M54B22, akurat są teraz mrozy -15, ale zawsze staram się silnik dobrze rozgrzać przed zgaszeniem. Podczas jazdy, lecz nie zawsze z silnika wydobywa się dźwięk gwiżdżenia, który przypomina dźwięk gotującej się wody w czajniku. Miesiąc temu zmieniałem profilaktycznie odmę JC Premium i jeden przewód odmy febiego, który wymagał już wymiany. Zauważyłem również podczas odkręcania korka oleju, że jest lekko przyssany. Wadliwa odma, jakieś inne pomysły, z góry dzięki za wszelkie sugestie
  8. Witajcie. Mam problem z ciśnieniem oleju w E60 M54B22. Kontrolka zapala się przy ruszaniu, przy mocniejszym hamowaniu do skrzyżowania po czym po chwili znika. Są momenty kiedy kontrolka nie zapala się. Olej, filtry wymienione, zrobiona płukanka. Silnik pracuje równo i cicho. Zmierzone ciśnienie oleju manometrem na wolnych obrotach - ciśnienie wzorowe. Wymieniony czujnik ciśnienia oleju Hella bez zmian. W podstawie są 2 czujniki - drugi jest chyba od temperatury. Czy ktoś miał taki problem w tym silniku i zna rozwiązanie tego problemu. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
  9. Po konsultacji z mechanikiem do regeneracji idzie turbosprężarka i zawór EGR. Temat chyba można zamknąć.
  10. Qubex

    Problem ze złączem OBD

    Dziękuję za informacje. Czytnik OBDII zwracam i kupuję INPĘ. Temat można zamknąć.
  11. Witam. Mam problem z E39 530D. Otóż od jakiegoś czasu obroty silnika falują, często gaśnie, najczęściej po ostrzejszej jeździe ale nie zawsze. Skrzynia biegów w automacie. Wymieniłem filtr paliwa. Dzisiaj z rury wydechowej zaczął wylatywać biały dym. Oleje wszystko jest ok. Proszę o pomoc.
  12. Qubex

    Problem ze złączem OBD

    Przepraszam że po takim czasie piszę. Czy INPA będzie działać z benzynką?
  13. Qubex

    Problem ze złączem OBD

    Czytnik to VGate
  14. Qubex

    Problem ze złączem OBD

    A benzyna od kiedy ma? Mam auto z 1998 roku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.