Skocz do zawartości

sebsek

Zarejestrowani
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana sebsek w dniu 5 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają sebsek punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G08 iX3, Q8 e-tron 55 Sportback (a miało być i4M50)

Osiągnięcia sebsek

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

7

Reputacja

  1. Dobrze wiedzieć to muszę zaplanować złomowanie na przyszły rok
  2. Chyba trzeba być wielkim miłośnikiem Stelantisa aby zdecydować się na takiego Jeepa gdy Hyundai Kona jest obecnie dostępny od 135 tys. A moim zdaniem jest lepszy od Avengera pod każdym względem.
  3. https://youtu.be/v6Cjf1cTdiQ?si=MKYH_nXHVSw080_k Jeden z pierwszych filmów pokazujący naprawdę sporo z nowego iX3
  4. Papier wszystko przyjmie. Ja w 2021r za iX3 w wyższym wyposażeniu (nigdy nie pamiętam jak ono się nazywa) zapłaciłem dokładnie 247 tyś. Po zajrzeniu na OtoMoto używki oscylują w okolicach 150 tyś. A to daje spadek wartości o 40% co nie jest niczym zaskakującym. Dwa lata temu sprzedawałem 4 letnie 530i, które po rabatach kosztowało 245 tyś i po dwóch miesiącach poszło za 130 tysięcy. A to daje nawet większą utratę wartości.
  5. Patrząc jaj wyglądają ceny aut w Chinach to nawet jakby cło miało być 2 x wyższe to nadal wychodzili by na swoje:
  6. Coś do powyższej dyskusji: https://youtu.be/5krTwtarzhM?si=qvsNAT-_hgetMBpb
  7. W całej tej dzisiejszej dyskusji zapominacie, że większość osób jeżdżącą obecnie elektrykami ma fotowoltaikę. Ja przy ładowaniu 2 aut nadal nie przekroczyłem limitu 3000kwh i obecnie płacę tę mityczne 0,38 zł Ale cała ta dyskusja jak i większość podobnych w polskim internecie pomija dla mnie najważniejsze kwestię w elektryku - przyjemność z jazdy tj. - elastyczność - maksymalny moment od zera - błoga cisza przy przyśpieszaniu I dla powyższych całkowicie zrezygnowałem z aut spalinowych i nawet gdyby koszty ładowania były sporo droższe od paliwa to do benzyny czy diesela nie wrócę.
  8. Powyższe screeny bardzo dobrze pokazują, że Tesla właśnie idealnie czuje się w towarzystwie Volkswagena, Skody czy Toyoty. To tak jakby zarzucać Ferrari, Bentleyowi czy Lamborghini że sprzedają mniej niż BMW. Tesla to takie motoryzacyjne CCC
  9. sebsek

    Wahacze

    Ja w lipcu robiłem przegląd po dwóch latach przy bardzo podobnym przebiegu i nie było żadnych uwag co do zawieszenia.
  10. Fakt w Audi te pakiety są mocno popieprzone, a w powyższym to cenę chyba robi wynajem A6 na 40 dni. Ja natomiast kupiłem poniższy pakiet na 3 przeglady, który wyszedł taniej niż dla iX3:
  11. Ciekawe co by Norwedzy powiedzieli na takie szkolenia: https://budzet.krakow.pl/projekty2023/5945-plonacy_samochod_elektryczny_-_czy_wiesz__jak_sie_zachowac_.html Jak mi to znajoma dzisiaj podesłała to nie mogłem uwierzyć, że coś takiego jest na oficjalnej stronie urzędu miasta.
  12. Chyba to musi być cytat z bibli Muska bo z funkcjonalnością to akurat coraz gorzej. Najpierw skasowali czujniki parkowania cofając wyposażenie aut pod względem parkowania do lat 90, a teraz likwidują manetki kierunkowskazów. Już nie moge się doczekać co kolejnego zlikwidują aby "pomóc klientom"
  13. I tu jest pies pogrzebany bo właśnie modyfikacja układu kierowniczego jest drugą najważniejszą zmianą tegorocznego liftingu po zwiększeniu baterii o 25%. Popularny niemiecki elektro youtuber Car Maniac, który ba codzień jeździł etronem był w szoku jak duza zaszła zmiana w prowadzeniu auta po lifcie.
  14. Oj nie ładnie, w tych ostatnich dyskusjach wszyscy pomijają Q8 etron 55, a to czarny koń tej rywalizacji bo dobrze wyposażone auto z baterią 106 kW w klasycznej ponadczasowej bryle można mieć poniżej 400 tys. Co jest bagatela ok 100 tys. Mniej niż porównywalne IX czy EQE SUV. Oczywiście warunek, że komuś wystarczy 5,6s do 100km/h Mi spokojnie wystarcza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.