Mój pierwszy post więc wypada się przywitać,Witam wszystkich forumowiczow. Co do problemu to autko jest jak w opisie,problem zaczął się od zerwanej słynnej "9" auto zaczelo poszarpywać przy ruszaniu,jeździłem tak dalej,nie pytajcie dlaczego bo to długo by pisać,po zerwanej "9" po czasie doszlo do rozwalenia podpory i wibracji oraz przy zmianie biegów i przyśpieszaniu stuka i czuć ewidentnie luz w napędzie,przy wyższych prędkościach wyjdę też dyfer więc w końcu po zjechaniu do Polski postanowiłem wziąć sie za to. Wymienione: Łącznik elastyczny wału Podpora wału Dyfer Tuleje dyfra na poliuretany Krzyżaki według mechanika są OK Dodatkowo wymienione tuleje w progach i zrobiona cała geometria. Ogólnie czuję różnicę na plus bo już tak nie wibruje i auto lepiej sie prowadzi ale luz w napedzie pozostał i przy ruszaniu słychać takie stukanie połączone z chrobotaniem,jest tez to slyszalne przy zmianie biegów i podszas jazdy przy puszczeniu pedalu gazu i gwałtownym naciśnięciu też czuć luz,moje pytanie czy mogą być to półosie?