Skocz do zawartości

mt205

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 n46b20

Osiągnięcia mt205

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mt205

    E90 N43 CEWKI

    Podepnę się z pytaniem o cewki, N46B20B mianowicie padła jedna i spec od bmw wymienił ją na Bosch 0221504470 14V, katalog podaje że powinna być Bosch 0221504464 12V. Można z tą 14V co założył jeździć, czy konieczna jest wymiana. Założył co miał na miejscu pewnie, nie wnikał auto działa ok.
  2. Dzięki kolego, kamień z serca, to Made in Italy mnie trochę zastanawiało i równe et, ale nawet na dekielkach od środka jest logo BMW Dla wszystkiego dokładne foto oznaczeń:
  3. Mi by to nawet bardziej pasowało, byle by nie były to jakieś podróby, o nic więcej się nie martwię, tyle się słyszy o replikach itp
  4. Kupiłem felgi, nie mam pojęcia czy to oryginał, czy repliki. Made in Italy, niby styling 188 ale et mają 34 wszystkie, może to wersja do x https://www.olx.pl/oferta/kola-bmw-CID5-IDz1BVF.html
  5. Ja po zakupie auta zalałem Motul 0w40, wcześniej auto śmigało na oryginalnym BMW 5W30, czyli Castrolu i gdzieś ostatnie dwie wymiany Shell bo BMW zrezygnowało z Oleju Castrola jak wielu innych. Zalałem 0w40 dla bezpieczeństwa i testu co będzie się działo, znajoma kupiła 1 z takim samym silnikiem wymieniła na Shell nie wiem jaki, i silnik poszedł do remontu bo wszystko rozszczelnił i ujawnił stan jednostki, oczywiście tak powinno być, jak bierze olej to niczym tego nie zalepimy i znając przypadłości tej jednostki trzeba brać pod uwagę minimum wymianę uszczelniaczy. Na Motulu zrobiłem za mało km by coś powiedzieć, w innych moich autach też lałem Motul i było super, ale tu docelowo chyba będzie 0w30 lub 5w30 bo podobno te silniki nie lubią 40 tylko bardziej lekko bieżne oleje.
  6. Miałem amortyzatory TRW w touranie, zanim kupiłem było wiele obaw, bo to debiut tej firmy w amorkach. Przeczytałem że wykupili dział od Gabriela i to uspokoiło moje obawy bo amorki Gabriel były zawsze ok i bardzo popularne są w USA. Kupiłem więc bo lubię eksperymentować i ze względu na cenę, Sachs wyprodukowany w chinach kosztował sporo więcej. Zrobiłem na nich troszkę km i to nie tylko po autostradach, powiem że rewelacja, do normalnej jazdy bardzo dobre, twardość optymalna, twardsze od monroe i miększe od kyb, moim zdaniem fajny produkt w śmiesznej cenie. Dziękuję kolego za wypowiedź, ale ordyda się na następną wymianę bo teraz czytając forum zdecydowałem się za namową kilku osób na firmę Sachs ;-);-) ale następnym razem zaryzykuję może na TRW Sachs to moim zdaniem najpewniejsza firma od amorków i sprzęgieł, broniła się najdłużej przed przeniesieniem produkcji do chin, za to ją ceniłem podobnie jak lemfodera, powiem tylko że dwumas Sachs wytrzymał w touranie 4 lata, a oryginał też Sachs 9 lat. Po prostu teraz już nie bardzo biorę pod uwagę globalnych sławnych producentów bo ich jakość zrównała się z tym co o wiele tańsze i mniej znane, nie mówię tu o maxger czy topran, bez przesady ale będę dawał szansę mniejszym graczom mniej renomowanym, Można jeszcze trafić takiego Sachsa made in germany oczywiście, może się uda powodzonka.
  7. Kupiłem tarcze FREMAX opinie na zagranicznych stronach bdb, do tego klocki Ferodo zobaczymy co to warte, bo jeszcze nie założone, po kilku tyś zdam relację. Tarcze trochę dziwne bo od strony dzwona mają grubszy dysk a z drugiej cieńszy, nie wiem czy tak ma być ale podobno tak, są też lekkie 6.5kg może to przez to że są to jakieś carbon plus i mieszanka węglowa zmniejsza masę, nie mam pojęcia. Tarcze 292mm FREMAX BD6464. Proponowano mi tarcze Ferodo ale były gołe nie pokryte i dziwnie tanie.
  8. Miałem amortyzatory TRW w touranie, zanim kupiłem było wiele obaw, bo to debiut tej firmy w amorkach. Przeczytałem że wykupili dział od Gabriela i to uspokoiło moje obawy bo amorki Gabriel były zawsze ok i bardzo popularne są w USA. Kupiłem więc bo lubię eksperymentować i ze względu na cenę, Sachs wyprodukowany w chinach kosztował sporo więcej. Zrobiłem na nich troszkę km i to nie tylko po autostradach, powiem że rewelacja, do normalnej jazdy bardzo dobre, twardość optymalna, twardsze od monroe i miększe od kyb, moim zdaniem fajny produkt w śmiesznej cenie.
  9. Witam wszystkich, od nie dawna użytkownik E90. Moje pierwsze BMW, wcześniej było: golf1, caro, croma, 626, maluszek, carina, passat, primera, avensis, ibiza, octavia, touran, no i teraz yaris i bmw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.