Skocz do zawartości

Pixone

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 328 coupe e60 530D

Osiągnięcia Pixone

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Co za bzdury piszecie odnośnie tego wykrzyknika to się w głowie nie mieści. Ze od temperatury zewnętrznej? Naprawdę? Użytkuje od 4 lat ten model i jeszcze nigdy nie pozbyłem się tej kontrolki czy to lato czy to zima. Często podpinam pod komputer swoje cztery koła by być na bierząco co go boli i 99 procent było bez błędów a kontrolka i tak się świeciła, jedyny porobiłem jaki był to błąd czujnika auc i myśle ze gdybym go wyeliminował to wykrzyknik by przestał świecić. Oglądałem dużo filmów na yt i zawsze się tam wyświetla, według mnie to informacja ze coś jest nie sprawne i nie chodzi mi tutaj o silnik czy skrzynie, od tego są osobne kontrolki.
  2. U Ciebie jest opcja s217 tzn active steering po rozkodowaniu vin-u objawia się to najlepszym rozwiązanym układem kierowniczym w tamtym czasie jak i najdroższym do naprawy.
  3. Wiec ja napisze Ci tak. Skoro przekładnia jest sprawna tzn nie leci z niej olej a posiada luz zębaty to za nim podejmiesz się wymiany i z portfela Ci trochę ubędzie, spróbuj ten luz na przekaldni wyeliminować śrubą do tego przeznaczoną, każda przekładnia to ma i być może to rozwiąże twój problem. Jeżeli nie wiesz co z czym, to dobrego mechanika odwiedź by spróbował ten luz wyeliminować właśnie na tej śrubie.
  4. Nie wiem co u Ciebie nie gra i ciężko to zweryfikować przez internet skoro diagności nic nie znaleźli. Moja podpowiedz to taka ze może to jeszcze być krzyżak łączący kolumnę kierownicy z przekładnią. Co do twojej maglownicy jaka jest zamontowana to znalazłem po rozkodowaniu vin-u posiadasz model hydro steeringservotronic, czyli z czujnikiem i nie jest to układ aktywnego wspomagania, nie jest to tez zwykle wspomaganie, działa ono w zależności od szybkości poruszania się, im szybciej tym ciężej i odwrotnie.
  5. Kolego sam sobie odpowiedziałeś gdzie leży przyczyna problemu. Skoro pukasz w lampe i działa, to tam tkwi problem. Po za wyczyszczeniem samej kostki podłączeniowej do lampy sprawdź styki samej żarówki w gnieździe, chodź jest zabezpieczona to mogło dojść do korozji, lub są luzy i brakuje prądu, wykluczam brak masy bo reszta działa. Miernik w ręce i sprawdzam działanie zasilania na kostce gdy migacz nie działa, wtedy można wykluczyć instalację bo żadnych newraligcznych punktów tam nie ma po za pionem na module i pinami we wtyczce plus gniazdo samej żarówki.
  6. Skrzynie nie są identyczne rozmiarem to na bank, robiłem swapa z IS na 2.8 i skrzynia jest dłuższa co wiązało się z wymiana połówki kardana bo most został stary ( mała głowa ) jak i wybierak biegów był krótszy od IS-a Robiłem tez swapa z IS na 2.0 i tutaj skrzynia była taka sama wymiarem, zarówno kardan jak i wybierak nie musiał być wymieniany.
  7. Pixone

    Brak ogrzewania

    Kolego sprawdź bezpieczniki czy czasem nie wywaliło któregoś odpowiedzialnego za zawory nagrzewnicy. Jeżeli klimatronik to pod maska są dwa zawory od nagrzewnicy, mogły się zablokować lub nie ma prądu. Jak auto zagryzane to sprawdź ręka węże zaraz za tymi zaworami czy są gorące. Nie wiem jak w 523 ale u mnie w 530d jest jeszcze dodatkowa pompka elektryczna podłączona do tego układu.
  8. U mnie problem był podobny i nie wkręcał się na max obroty, po czym zaczął przerywać i jak już go wyłączyłem to nie mogłem ponownie włączyć. Po wyciągnięciu i sprawdzeniu bezpośrednio do prądu wentylator działał a po wpięciu w rezystor już nie kręcił, długo myślałem gdzie leży przyczyna i co kupować, czy rezystor czy wentylator. Po sprawdzeniu rezystora miernikiem wydawał się być dobry i postanowiłem kupić nowy wentylator, po podłączeniu wszystko wróciło do normy, mimo iż stary się kręcił bezpośrednio do akumulatora, lecz podłączając w ten sam sposób nowy wentylator wyczułem ze kręci się trochę szybciej i gładko, a stary ciutkę wolniej i wyczuwałem spore wibracje, podejrzewam ze łożyskowanie stawiało opór i dlatego nie chciał się kręcić z rezystorem, może dobre czyszczenie tuleji plus smarowanie by pomogło lecz wentylator stary plus szczotki sporo zużyte postanowiłem kupić nowy hella za 300 zł wyrwałem.
  9. A czy kolego moglby sie podzielic informacja ktore wpisy za to odpowiadaja?
  10. Witam Wszystkich jako nowicjusz forum. Mam problem po przekladce lm2-ahl do przed lifta z 2004, przeciagnalem 12 kabli i wszystko podpiete zgodnie z WDS, piny z ringow tez przepiete i prawie wszystko dziala. Mam lampy skretne ktore byly oryginalnie ale zmienilem modul na LM2 i tylne lampy z polifta, problem mam z doswietlaniem zakretow, zamiast skrecac soczewka w prawo i w lewo to zapala mi sie swiatlo drogowe i z lewej i z prawej strony i to na postoju, poziomowanie jest ok. Szukalem na wujku google 3 dni przed dodaniem tego posta lecz nic nie moglem znalezc, czy wie ktos z was w czym problem? nie wiem juz czy to wina kodowania czy jeszcze jakies piny musze przepiac z gory dzieki Edit: Dynamiczne doswietlanie dziala jak i rowniez statyczne tylko po co dwa doswietlania z reflektora? teraz nie mam swiatel drogowych (tylko xenon) z H7 tylko statyczne doswietlanie da sie to moze przelozyc na przeciwmiegne plus drogowe na H7 i xenon?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.